Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Vintervindue 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tænker vi henter en spiller i Australien.
Ham her følger OB på Instagram.
https://www.transfermarkt.com/joel-k...spieler/616430
Der har jo tidligere været rygtet en australsk spiller til OB.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægnår jeg udtrykker mig som jeg gør er det ikke fordi jeg ikke tror JT kan gøre det godt nok .. tvært imod er jeg også sikker på han vil gøre det rigeligt godt. Jeg er bare mere bekymret over om han kommer til at mangle i cf hvor jeg vil være betænkelig ved st lade vores nye Mihail være makker med enten KL eller Østrøm fra første færd i klubben. Vestergård og Khemdee tror jeg er bag Østrøm i hierakiet på cf. og AJA er næppe tiltænkt meget spilletid i forårssæsonen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Jeg kan sagtens følge din bekymring. Jeg håber bare virkelig meget at Østrøm tager den ene plads i midterforsvaret nu og fint med mig hvis det bliver med Tverskov som makker indtil Mihajlo er klar til at tage hans plads og til den tid kan Tverskov rykkes frem på defensiv midtbane. Det ændrer dog ikke på at vi skal have en stærk 6’er ind nu. Og hvis vi skal være virkelig vilde så vil en klasse 9’er også være fantastisk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægnår jeg udtrykker mig som jeg gør er det ikke fordi jeg ikke tror JT kan gøre det godt nok .. tvært imod er jeg også sikker på han vil gøre det rigeligt godt. Jeg er bare mere bekymret over om han kommer til at mangle i cf hvor jeg vil være betænkelig ved st lade vores nye Mihail være makker med enten KL eller Østrøm fra første færd i klubben. Vestergård og Khemdee tror jeg er bag Østrøm i hierakiet på cf. og AJA er næppe tiltænkt meget spilletid i forårssæsonen
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...idtbanespiller
nok ikke sådan han ser på det nu…
personligt så jeg gerne at man hentede en reel skolet og bisset 6’er med overblik der kunne ligge og rydde op .. har afskrevet JJT og Tverskov kan godt men .. er vi ikke forbi “kan godt” …
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægMåske jeg var fraværende et øjeblik under aflytningen af podcasten, men hvem vil i så gøre til "chef" i forsvaret. Jeg er enig i at Tverskov godt kan gøre sig som 6er.
nok ikke sådan han ser på det nu…
personligt så jeg gerne at man hentede en reel skolet og bisset 6’er med overblik der kunne ligge og rydde op .. har afskrevet JJT og Tverskov kan godt men .. er vi ikke forbi “kan godt” …
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Lidt en gammel traver. Hvis Tver kan løbe mere så er det en mulighed. Det gir mere fysik, men Aron, jj og Tver er under hastighedsgennemsnittet for midtbane spiller. Har de Frø foran så bliver holdet sårbar over for kontra hold. Dem er der nogle stykker af i ligaen.
Men bestemt en mulighed og det bringer endnu en spiller der kan heade på banen. Så skal Jørgen bare ikke tage dødbolde, fordi så er fordelen væk.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Lidt en gammel traver. Hvis Tver kan løbe mere så er det en mulighed. Det gir mere fysik, men Aron, jj og Tver er under hastighedsgennemsnittet for midtbane spiller. Har de Frø foran så bliver holdet sårbar over for kontra hold. Dem er der nogle stykker af i ligaen.
Men bestemt en mulighed og det bringer endnu en spiller der kan heade på banen. Så skal Jørgen bare ikke tage dødbolde, fordi så er fordelen væk.
som type er jeg ellers helt enig med SFÅ om at han passer perfekt til pladsen ved siden af Aron, hvor han vil fylde mere end jjt gør pt, når vi ikke har bolden og nok endda være et nøk bedre med bolden for fødderne, fordi han også kan drive bolden fremad på egen hånd.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Vi løser til dels det problem i det seneste af afsnit af SFÅ. Tverskov op på CDM, så kan man også løse kabalen i forsvaret.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Rigtig godt forslag, men hvem skal så være makker med vores nye serber ??
Leave a comment:
-
Tverskov som 6er ved siden af Aron kunne være spændende, men jeg tvivler på at han forlænger med OB på ny og i så fald er han jo ikke just en langtidsholdbar løsning, særligt hvis vi skal tjene midt mønt på ham og slippe ham før tid. Lad os nu bare få hentet en kvalitets 6er til start11’eren, det er klart holdets svageste punkt.
Leave a comment:
Leave a comment: