Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Kun 4 hold løber mindre end OB, så det er ihvertfald ikke fordi vi har en trup bestående af duracell kaniner. Er dog enig i at vi har set mere friske ud end mange af modstanderne sidst i kampene.
    Vi sparer på krudtet de første 50-60 min ;-)
    derfor vi er pisse ringe indtil den sidste halve times tid
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Så overhalede BIF …
      Ja, man må nok sige det er en forfærdelig runde for os.
      Det er dog bedre end den aldeles hæslige runde det havde været hvis ikke vi havde fået det 2-2 mål.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Sådan set enig, med det har taget tid i Aalborg før de kom igang. Er selv utålmodig og syntes vi er blandt de 4 dårligste hold.
        Håber landskamppausen hjælper og at der kommer 2 ind til start 11.
        jeg er på ingen måde tilfreds - det var bare lige punktet om at BIF nu havde overhalet os - det syntes jeg måske er det mindst bekymrende.

        Havde midtjylland vundet havde vi ligget nr 8 med 7 point. Nu ligger vi nr 9 - stadig med 7 point - så det er i min bog ikke her det går galt.

        Men der er da nok at tage fat i;

        vi har ikke vundet i 6 kampe nu. Vi har lukket 12 mål ind i 7 kampe og kun scoret 9

        Og spillet der så godt ud mod fcm og vel også randers har vel siden været fornedadgående.

        - positivt er det dog at vi i de sidste kampe efter at have været bagud faktisk formår at få point med

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

          Jeg må erkende at jeg nok lige var inde og putte barn i 5-6 min, så det må have været samtidig med polakkens chance, for den mindes jeg simpelthen ikke at have set. Jeg synes dog tendensen var at det var lige knapt så kamikaze-præget som imod Brøndby, som selvfølgelig også har angribere med mere fart end agf
          Jeg er for så vidt også enig i din konklusion, både Frøkjær og Kløve var fine i 2. halvleg, især ovenpå en 1. halvleg hvor de begge var usynlige. Hvad det fortæller os for mig at se er: Frøkjær skal spille centralt, hvis vi skal forløse hans potentiale. Ellers bliver det Greve om igen, som altid skulle rykkes ud på den kant, selvom hans forcer lå inde centralt, som han så også fik lov at bevise i Randers.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

            Nej, det er det ikke :-)

            Du kan jo spørge dig selv hvorfor du har skrevet om jøder så mange gange på et OB-Forum, når vi aldrig har haft jødiske spillere eller spillet mod jøder. det har altid været helt ude af kontekst.

            Men jo, tillykke med pointet.
            Ja, tillykke med det point. Jo, vi har haft mindst en jøde, og det var da vist lige der, jeg skrev noget. Du minder faktisk om den aggressive, manipulerende og lidt arrogante måde netop jøder kan debattere på i denne slags spørgsmål. Og så stopper jeg denne debat, som du helt uden egentlig grund brugte til at miskreditere mig - den klassiske, usympatiske disciplin: karaktermord.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

              Jeg er for så vidt også enig i din konklusion, både Frøkjær og Kløve var fine i 2. halvleg, især ovenpå en 1. halvleg hvor de begge var usynlige. Hvad det fortæller os for mig at se er: Frøkjær skal spille centralt, hvis vi skal forløse hans potentiale. Ellers bliver det Greve om igen, som altid skulle rykkes ud på den kant, selvom hans forcer lå inde centralt, som han så også fik lov at bevise i Randers.
              Spillede han ikke netop kant i Randers?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Jeg er for så vidt også enig i din konklusion, både Frøkjær og Kløve var fine i 2. halvleg, især ovenpå en 1. halvleg hvor de begge var usynlige. Hvad det fortæller os for mig at se er: Frøkjær skal spille centralt, hvis vi skal forløse hans potentiale. Ellers bliver det Greve om igen, som altid skulle rykkes ud på den kant, selvom hans forcer lå inde centralt, som han så også fik lov at bevise i Randers.
                For mig at se betyder det ikke så meget om han har udgangspunkt fra en side eller midten. Det vigtige er at hans rolle er fri, så han kan flyde lidt rundt som det passer ham. Det var han rigtig god til i 2. halveg, hvor han gjorde sig spilbar overalt på banen og man hele tiden havde fornemmelsen af noget kunne ske, når han har bolden retvendt. Det der er hans problem på kanten og som er et generelt problem på holdet er de defensive pligter kanterne har. Der har de en stor opgave og jeg synes både Sabbi og Frø sælger vores backs for meget i de perioder agf har lidt mere fat i kampen end vi har. Derfor er jeg som sådan enig med dig. Han skal ind på Jebalis plads, og jeg håber snart vi får det at se fra start.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Spillede han ikke netop kant i Randers?
                  Da han var klart bedst i Randers, var det i en offensiv rolle central, enten i en 4-1-4-1 eller 3-5-2, og det er jo også det han er castet til i Brøndby.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                    Da han var klart bedst i Randers, var det i en offensiv rolle central, enten i en 4-1-4-1 eller 3-5-2, og det er jo også det han er castet til i Brøndby.
                    Syntes nu han var venstrekant der bare ofte træk ind i banen når jeg så deres kampe

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      " Du minder faktisk om den aggressive, manipulerende og lidt arrogante måde netop jøder kan debattere på i denne slags spørgsmål. "
                      Det her er ren racisme. Så det er godt at du trækker dig fra debatten.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg

                        Det her er ren racisme. Så det er godt at du trækker dig fra debatten.
                        Bare anmeld indlægget som alle os andre og så ellers tie fjolset ihjel!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                          Ja, tillykke med det point. Jo, vi har haft mindst en jøde, og det var da vist lige der, jeg skrev noget. Du minder faktisk om den aggressive, manipulerende og lidt arrogante måde netop jøder kan debattere på i denne slags spørgsmål. Og så stopper jeg denne debat, som du helt uden egentlig grund brugte til at miskreditere mig - den klassiske, usympatiske disciplin: karaktermord.
                          WTF - hvad er det for en måde at udstille sig selv på - og så i en kamptråd? Kunne du ikke oprette en "sådan-udstiller-man-sig-selv" tråd i Off Topic?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                            Ja, tillykke med det point. Jo, vi har haft mindst en jøde, og det var da vist lige der, jeg skrev noget. Du minder faktisk om den aggressive, manipulerende og lidt arrogante måde netop jøder kan debattere på i denne slags spørgsmål. Og så stopper jeg denne debat, som du helt uden egentlig grund brugte til at miskreditere mig - den klassiske, usympatiske disciplin: karaktermord.
                            Tak fordi du lige fik klassificeret hvordan jøder debatterer - det var sådan set min pointe :-)

                            Og undskyld jeg bragte det op i denne sammenhæng. Det var faktisk ikke så relevant, jeg beklager.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                              Tak fordi du lige fik klassificeret hvordan jøder debatterer - det var sådan set min pointe :-)

                              Og undskyld jeg bragte det op i denne sammenhæng. Det var faktisk ikke så relevant, jeg beklager.
                              Du gør det igen. Læs nøje hvad jeg skriver i stedet for at føre din fordomme frem.
                              Det var B(ob) der trak dette gamle frem som ja, er helt irrelevant i en kamptråd - og så mange andre steder.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X