Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Pluspoint skal gå til Frø og Kløve. Kløve erobre så mange bolde i 2. halveg og fungerer rigtig godt som balancespiller, så agf faktisk ikke får en eneste kontrachance, selvom vi står ekstremt højt. Frø fandt det spil frem når han er bedst. Han løber rundt på instinkt og gør hvad der passer ham. Hold kæft det er godt at se ham tilbage på det niveau. Hold fast i det!
    Du skal vidst lige have genset 2. halvleg, de har nogle rigtigt gode kontramuligheder inklusiv en hvor Thorsteinsson totalt forspilder den, og så naturligvis den hvor ham polakken er helt blankt igennem med HC og afslutter halvsløjt.

    Comment


      Hvor er det fantastisk her i nedtakten stadigvæk at høre fansene give den gas. Stor ros til dem også under kampen, hvor jeg oftest hørte vores fans frem for GFs.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
        Hvor er det fantastisk her i nedtakten stadigvæk at høre fansene give den gas. Stor ros til dem også under kampen, hvor jeg oftest hørte vores fans frem for GFs.
        Kan stadig høre dem fantastisk

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

          Kritik af jøder er altid antisemitisme, ikke sandt. Var det 10-15 år siden, Skal vi ikke bare se fodbold
          Nej, det er det ikke :-)

          Du kan jo spørge dig selv hvorfor du har skrevet om jøder så mange gange på et OB-Forum, når vi aldrig har haft jødiske spillere eller spillet mod jøder. det har altid været helt ude af kontekst.

          Men jo, tillykke med pointet.

          Comment


            Fra Tipsbladet.
            Kampens værste:
            Bashkim Kadrii havde en træls dag på kontoret, hvor han sjældent fik vist, hvad han kan. Oveni det blev der også taget nogle skøre beslutninger, og han har nu en landskampspause til at få det hele på plads igen. Eksempelvis var dødboldene fra ham til tider fornærmende ringe med kendskab til, hvad han normalt er i stand til.

            Comment


              +:
              At vi overhovedet fik point
              Frøkjærs assist (og hans gode perioder, som stadig er for korte af en spiller, som nu er 22)
              At vi evner comebacks igen som under Michelsens første sæson
              At vi starter som lyn og torden
              Vores indskiftere gør en positiv forskel (selvom vores udligning og vellykkede pres i betydelig grad skyldes et AGF, der begyndte at gå i panik)

              -:
              Stort set hele første halvleg, af stort set hele holdet
              Vores comeback var, ligesom mod BIF, i højere grad takket være niveaufald hos modstanderen (BIF blev hurtigt trætte pga. Champions League i midtugen, og AGF fik "forsvar snæver føring" syndromet, som kun er alt for velkendt hos os), end vores egen fortjeneste
              Vores på papiret bedste offensivspillere (Bashkim, Jebali, Sabbi) er stort set helt væk, og viser kun deres potentiale i glimt
              JJs fravær kunne mærkes, trods at han selv er faldet i niveau de to forrige kampe
              Vores backs er lige så elendige som altid - den ene burde være bedre, den anden er en centerforsvarer, som gør hvad han kan
              Det må være gået op for alle, at Kasper Larsen ikke er mærkbart bedre end forums favoritsyndere, AJA og Skjelvik, og det faktum, at han har stribet blod i årene, retfærdiggør ikke længere, at han undslipper berettiget kritik. Han blev købt som en profil og en starter, og skal ikke behandles som Bernat og Østrøm, hvis udfald kan forklares med deres unge alder/manglende rutine og tilgives pga. deres udviklingspotentiale.
              Vores opstilling var for offensiv, og der manglede en kontrollerende midtbane, for Kløve er ikke god nok (selvom han gjorde et ok stykke arbejde i dag)
              ...og vores opstilling er et udtryk for en trupsammensætning, der er helt hen i vejret (tusind angribere, ingen 6'er, ingen ægte, ikke-skadet højreback), men det vidste vi jo godt


              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                Enig selvom han taber bolden der føre til 2-1
                Jo jo. Men så dybt i banen er det ok at sætte bolden på spil. Så syntes ikke det er hans mål

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                  Godt nok en ringe kamp og vi lukker alt for mange mål ind. Det må vi få styr på ellers vinder vi ikke kampene. Det kræver forstærkninger i forsvaret og en 6. BK har i mine øjne brug for, at komme på bænken. Desuden skal han ikke spille angriber.
                  men er det ikke vores problem med den nuværende trup og system man vil spille...frø, jebali og kadrii er vel alle bedst på pladsen lige bag angriberen. 3 rigtigt dygtige spillere men det fungere tydeligvis ikke med dem alle på banen og slet ikke dem der så spilles ude af position

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Lieder igen med ærgerrighed - han er meget involveret.

                    Jebali spiller for langsomt og BK laller bare rundt. Det er ikke for at være unødigt efter ham, men der er desværre sandt. Sabbi duer ikke i presspillet. Der sker noget, når de ryger ud.

                    Jeg håber, Alm vil bruge pausen til at reflektere og udtrykket ‘gavn - ikke navn’.
                    Det er ikke sådan vi kører det i OB. Under de seneste mange trænere hsr der været spillere som ikke kan blive sat af.
                    Sådan er Alm vidst også. Jebali bliver jo ikke sat af. Jeg kan slet ikke se for mig, at han skulle starte ude. Bashkim heller ikke. Men det lever jeg så bedre med.

                    Det fungerer ikke. Men det der ikke fungerer, det ændrer vi ikke. Det SKAL fungere.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Dramatisk kamp, hvor 1. halveg var rigtig grim med store fejl og hårde frispark. 2. halveg sidder vi fuldstændig på, fordi agf går efter kontra. 2. halveg viser at OB stadig har svært ved at skabe åbne chancer på et hold der stiller sig ned og gør rummene små. Vi spiller for meget igennem midten og når vi så endelig kommer over kanten er indlæggene som sædvanligt rigtig ringe.
                      Heldigvis scorer vi på den ene åbne chance vi skaber og får et kryds, men det var altså stadig et dårligt agf-hold vi mødte, så det er ærgerligt vi laver de fejl vi gøri 1. Halvleg.

                      Pluspoint skal gå til Frø og Kløve. Kløve erobre så mange bolde i 2. halveg og fungerer rigtig godt som balancespiller, så agf faktisk ikke får en eneste kontrachance, selvom vi står ekstremt højt. Frø fandt det spil frem når han er bedst. Han løber rundt på instinkt og gør hvad der passer ham. Hold kæft det er godt at se ham tilbage på det niveau. Hold fast i det!
                      Enig. Kløve og Frø spiller en fremragende anden halvleg i dag.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Modise Se indlæg

                        Enig. Kløve og Frø spiller en fremragende anden halvleg i dag.
                        Men hvis GF havde fortsat, så var vi sandsynligvis blevet kørt over. De valgte at spille på kontra og ham den nye angriber burde vel have scoret. ( godt HC)

                        Comment


                          Frøkjær skal spille 10'er. Det går meget hurtigere end når Jebali spiller derinde. Fra side til side, vendinger, afleveringer der sætter spillet op. Det var lækre 10 minutter eller hvor meget han nu fik derinde. Så må Kadrii, Lieder, Jebali og Fenger slås om 9'eren og venstrekanten, Lieder dog kun som 9'er. Kløve har også flow og er god til at følge taktikken og er måske vores bedste bud på venstre offensiv.

                          Østrøm fortsætter udviklingen som højre back og bliver stille og roligt bedre. Jeg kan godt se det for mig. Han var god mod Brøndby og igen i dag var det et fint indhop.

                          Jeg er ekstremt bekymret for vores defensiv. Tverskov med store fejl, HC viser, forventeligt, klar mangel på rutine og vores kanter er bare ikke i sync med vores backs ifht. angribende backs der kommer i vores felt.

                          Håber at se:

                          HC

                          Østrøm - Larsen - Tverskov - Jørgen
                          JJT - Aron
                          Sabbi - Frø - Kløve
                          Jeg hader at sige det, men Lieder.

                          Comment


                            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...rtiden/8818178
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              https://mobil.bold.dk/video/621792/
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                                Frøkjær skal spille 10'er. Det går meget hurtigere end når Jebali spiller derinde. Fra side til side, vendinger, afleveringer der sætter spillet op. Det var lækre 10 minutter eller hvor meget han nu fik derinde. Så må Kadrii, Lieder, Jebali og Fenger slås om 9'eren og venstrekanten, Lieder dog kun som 9'er. Kløve har også flow og er god til at følge taktikken og er måske vores bedste bud på venstre offensiv.

                                Østrøm fortsætter udviklingen som højre back og bliver stille og roligt bedre. Jeg kan godt se det for mig. Han var god mod Brøndby og igen i dag var det et fint indhop.

                                Jeg er ekstremt bekymret for vores defensiv. Tverskov med store fejl, HC viser, forventeligt, klar mangel på rutine og vores kanter er bare ikke i sync med vores backs ifht. angribende backs der kommer i vores felt.

                                Håber at se:

                                HC

                                Østrøm - Larsen - Tverskov - Jørgen
                                JJT - Aron
                                Sabbi - Frø - Kløve
                                Jeg hader at sige det, men Lieder.
                                Enig, enig. Dog kun med 9'eren til låns til Lieder. Vil gerne have bashkim ind på sigt, hvis der kommer lidt fart og kreativitet centralt (frøkjær)

                                Men mon noget så drastisk sker.

                                Aja på back, jebali på 10'er, bash på toppen. Frø får nok venstre kant igen. Så fungerer det sikkert næste gang....

                                Comment

                                Working...
                                X