Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Frøkjær skal spille 10'er. Det går meget hurtigere end når Jebali spiller derinde. Fra side til side, vendinger, afleveringer der sætter spillet op. Det var lækre 10 minutter eller hvor meget han nu fik derinde. Så må Kadrii, Lieder, Jebali og Fenger slås om 9'eren og venstrekanten, Lieder dog kun som 9'er. Kløve har også flow og er god til at følge taktikken og er måske vores bedste bud på venstre offensiv.

    Østrøm fortsætter udviklingen som højre back og bliver stille og roligt bedre. Jeg kan godt se det for mig. Han var god mod Brøndby og igen i dag var det et fint indhop.

    Jeg er ekstremt bekymret for vores defensiv. Tverskov med store fejl, HC viser, forventeligt, klar mangel på rutine og vores kanter er bare ikke i sync med vores backs ifht. angribende backs der kommer i vores felt.

    Håber at se:

    HC

    Østrøm - Larsen - Tverskov - Jørgen
    JJT - Aron
    Sabbi - Frø - Kløve
    Jeg hader at sige det, men Lieder.
    enig med den opstiling - tror det vil hænge bedre sammen end det har gjort hidtil

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Frøkjær skal spille 10'er. Det går meget hurtigere end når Jebali spiller derinde. Fra side til side, vendinger, afleveringer der sætter spillet op. Det var lækre 10 minutter eller hvor meget han nu fik derinde. Så må Kadrii, Lieder, Jebali og Fenger slås om 9'eren og venstrekanten, Lieder dog kun som 9'er. Kløve har også flow og er god til at følge taktikken og er måske vores bedste bud på venstre offensiv.

      Østrøm fortsætter udviklingen som højre back og bliver stille og roligt bedre. Jeg kan godt se det for mig. Han var god mod Brøndby og igen i dag var det et fint indhop.

      Jeg er ekstremt bekymret for vores defensiv. Tverskov med store fejl, HC viser, forventeligt, klar mangel på rutine og vores kanter er bare ikke i sync med vores backs ifht. angribende backs der kommer i vores felt.

      Håber at se:

      HC

      Østrøm - Larsen - Tverskov - Jørgen
      JJT - Aron
      Sabbi - Frø - Kløve
      Jeg hader at sige det, men Lieder.

      Jeg synes, OB skal gå væk fra den 4-2-3-1. Vi har ikke spillerne til det.
      Kortene kan rystes på mange måder med nuværende trup, fx en 3-5-2. Ikke at tallene er så vigtige, men der skal en helt anderledes struktur til. Hvor blev presspillet af? Det vinder kampe.

      HC
      Østrøm - Tver - KL
      Kløve / ny højre wingback - Skjelvik
      AT - JJT - Frø
      Fenger/Lieder - BK

      Jebali og Sabi er er ikke gode nok til at begrunde komplet mangel på pres. BK kan - måske - præstere acceptabelt med en makker.
      Bare en strøtanke.

      Men ja, eller vil dit forslag være hundrede gange mere balanceret.
      Og langt sjovere at se.
      Last edited by Jungledyret; 29-08-2021, 19:57.

      Comment


        Nu lykkedes AA flere gange at bruge pausen om at rette det og sende holdet på banen med den rigtige tilgang til kampen. Håber kun at han lykkes også snart med at øge holdets bundniveau. Ellers kan det blive rigtig grimt. Vores bagkæde er ikke virkelig konkurrencedygtigt, især hvis der kommer skader/karantæner for Tverskov. Og den første halvleg i dag var ikke den første i sæsonen hvor midtbanen blev fuldstændigt overmatchet. Uden JJ eller en JJ i god form mangler der meget i opbygningsspil. Aron og JJ passer godt tilsammen men vi har aktuelt ingen som faktisk kan erstatte JJs evner og spilforståelse.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          De bliver straffet for det vi plejer at gøre.
          Forhåbentlig giver 2 comebacks lidt energi og moral ind til efter landskampspausen. Selvom det er lidt ærgerligt at vi smed føringen så hurtigt.
          Der er virkelig nogle gode offensive muligheder, men vores defensiv halter. Det virker også som om at formen er ret god. Jeg synes vi ofte er mindre trætte end modstanderen til sidst.
          + til den klasseaflevering Frø laver, men lidt ærgerligt at de først virkelig virker, når modstanderen går kold.
          Kun 4 hold løber mindre end OB, så det er ihvertfald ikke fordi vi har en trup bestående af duracell kaniner. Er dog enig i at vi har set mere friske ud end mange af modstanderne sidst i kampene.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

            Du skal vidst lige have genset 2. halvleg, de har nogle rigtigt gode kontramuligheder inklusiv en hvor Thorsteinsson totalt forspilder den, og så naturligvis den hvor ham polakken er helt blankt igennem med HC og afslutter halvsløjt.
            Jeg må erkende at jeg nok lige var inde og putte barn i 5-6 min, så det må have været samtidig med polakkens chance, for den mindes jeg simpelthen ikke at have set. Jeg synes dog tendensen var at det var lige knapt så kamikaze-præget som imod Brøndby, som selvfølgelig også har angribere med mere fart end agf

            Comment


              Sjovt, så meget respekt modstandernes trænere har for vores 4 start offensiv. David kalder dem skræmmende, så trænere ser noget andet end fans.

              Comment


                Så overhalede BIF …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Sjovt, så meget respekt modstandernes trænere har for vores 4 start offensiv. David kalder dem skræmmende, så trænere ser noget andet end fans.
                  Spørgsmålet er vel for hvem de er skræmmende. Og i dag i første halvleg vel sikker ikke for modstanderen...
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                    Spørgsmålet er vel for hvem de er skræmmende. Og i dag i første halvleg vel sikker ikke for modstanderen...
                    jamen på papiret er det en flot offensiv vi har os - men spillet fungere tydeligvis ikke med dem alle sammen på banen - håber snart det går op for alm

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      jamen på papiret er det en flot offensiv vi har os - men spillet fungere tydeligvis ikke med dem alle sammen på banen - håber snart det går op for alm
                      Ja og så fik vi plads i anden halvleg og en dum forsvarsfejl gav os et point.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Så overhalede BIF …
                        Ja vi skal kigge ned.
                        spændende hvad Vejle og Haderslev henter. Vi henter sikkert intet.
                        vi har ikke råd til at tabe tre gange til Vejle i år.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Så overhalede BIF …
                          om vi ligger 8 eller 9 lige nu er vel ikke SÅ interessant - antal point derimod, og det er ikke imponerende.

                          Og endnu vigtigere - spillet, og om der er noget der peger fremad...og der syntes jeg godt nok også er svært at se noget positivt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Så overhalede BIF …
                            Konsekvent træner. Skifter efter 15 min hvor de kunne have været nede med 3—4 mål.
                            han er dygtig ham NF.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              om vi ligger 8 eller 9 lige nu er vel ikke SÅ interessant - antal point derimod, og det er ikke imponerende.

                              Og endnu vigtigere - spillet, og om der er noget der peger fremad...og der syntes jeg godt nok også er svært at se noget positivt.
                              Sådan set enig, med det har taget tid i Aalborg før de kom igang. Er selv utålmodig og syntes vi er blandt de 4 dårligste hold.
                              Håber landskamppausen hjælper og at der kommer 2 ind til start 11.

                              Comment


                                Tipsbladet med passende beskrivelse af Kadrii
                                Kampens værste:
                                Bashkim Kadrii havde en træls dag på kontoret, hvor han sjældent fik vist, hvad han kan. Oveni det blev der også taget nogle skøre beslutninger, og han har nu en landskampspause til at få det hele på plads igen. Eksempelvis var dødboldene fra ham til tider fornærmende ringe med kendskab til, hvad han normalt er i stand til”
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X