Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: AGF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kamptråd: AGF - OB

    Bernat

    AJA - KL - JT - JS

    TK - AT

    ES - IJ - Frø

    Kadrii


    Glædeligt med Bernat og KL tilbage, men jeg forstår ikke valget af Kadrii. Lieder har scoret to kampe i streg alt i mens Kadrii ikke har ydet noget der ligner 100 % hele sæsonen. Svagt af Alm.
    Sluger selvfølgelig ordene, hvis Kadrii brænder banen af. (Som vi ved han kan)

    #2
    Dejligt med Frø fra start - nu må han meget gerne vise, at det er en startplads, han skal beholde! Og skidt at JJT ikke er med, undrer mig lidt, at det ikke er Tarik, der erstatter ham - typemæssigt er det i hvert fald ham, der ligner JJT mest. Også lidt ærgerlig over, at Østrøms gode kamp sidst ikke belønnes med genvalg.

    Comment


      #3
      Kom så Frø!

      Det bliver så spændende med Bernat!

      Comment


        #4
        Og så byder kampen på gensyn med OL, der starter inde. Det var lidt op og ned, men han spillede altid med brystet fremme, og jeg satte stor pris på ham. Jeg håber, han får lidt anerkendelse af de medrejsende odenseanere.

        Comment


          #5
          Hvor er det dog tåkrummende at høre på MH!!!

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
            Hvor er det dog tåkrummende at høre på MH!!!
            Kan vi få et referat.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              #7
              Frøen, Baskim og Kløve fra start - det kan jo næsten kun betyde at vi endnu engang sætter et hold i krise, igang. Jesus!!!

              Comment


                #8
                Udover AJA frem for Østrøm, så er opstillingen i skabet. Vi vinder.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af hmmm Se indlæg
                  Hvor er det dog tåkrummende at høre på MH!!!
                  Jeg fandt aldrig ud af, om vi stadig er på markedet eller ej.
                  Men ifølge MH så havde vinduet givet os, hvad vi skulle bruge???
                  Har jeg overset noget?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                    Kan vi få et referat.
                    bla bla bla, bla bla bla - godt tilfreds - bla bla bla, bla bla bla.
                    Tror på tingende - bla bla bla, bla bla bla.
                    osv

                    Comment


                      #11
                      Han er inkompetent, så kort kan det siges.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                        Bernat

                        AJA - KL - JT - JS

                        TK - AT

                        ES - IJ - Frø

                        Kadrii


                        Glædeligt med Bernat og KL tilbage, men jeg forstår ikke valget af Kadrii. Lieder har scoret to kampe i streg alt i mens Kadrii ikke har ydet noget der ligner 100 % hele sæsonen. Svagt af Alm.
                        Sluger selvfølgelig ordene, hvis Kadrii brænder banen af. (Som vi ved han kan)
                        Er Kløve bedre end Robin centralt?

                        Kadrii har ikke ydet men er godt nok heller ikke blevet serviceret .. meget få gange han er blevet spillet i position til at score (men det gavner heller ikke at direktørbrænde når man så gør) ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                          Han er inkompetent, så kort kan det siges.
                          Vent bare, måske han lykkes med at sælge Oliver Christensen tre gange. ;-)
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Bashkim som anfører. Håber det giver ham de ekstraprocenter vi venter allerede ret lang tid på nu
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #15
                              Kom så, OB!!!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment

                              Working...
                              X