Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 9.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Jeg må også bare sige jeg er dybt skuffet. Vi var ikke rigtig tæt på i dag, og selvom fcn havde et sædvanligt blackout ved en dødbold og lukkede os ind og gjorde kampen rimelig åben indtil 2-1 scoringen, så laver vi bare for mange fejl, hvilket igen eksemplificeres ved vores anfører alt for overilet går hårdt til en modspiller i feltet med ryggen til målet.
    Men det her er ikke en kamp hvor der skal skydes på enkelte spillere. Der er en håndfuld spillere som ligner de vil rette en rædsom start op på egen hånd. Vi samler os ikke som et hold som vi f.eks. gjorde sidst imod FCK. Det hele famler sig om nogen løse strå, hvor fcb's unge folk måske lige tror lidt for meget på dig selv, men det til trods får vi det slet ikke straffet.

    Vi kan derfor stadig konstatere at der er lang vej igen. Nye spillere til start-11'eren vil ikke gøre noget, men vi er stadig bare også et stykke vej fra at være den enhed vi skal være. Ligesom sidste år hvor vi får en fin start, men trods fint spil møder et GF-hold der straffer os i vores svigtende presspil, så mister vi igen troen på hinanden, da det sker efter to minutter i dag. Stærkere er vi bare ikke og det skal der arbejdes på, hvis vi skal rykke os mere end to skridt frem og tre tilbage for hver 5. kamp vi spiller
    Jo jeg vil gerne skyde på Skjelvik, Kasper Larsen, Alexander Juel, Troels Kløve, JJ for på intet tidspunkt at være gode nok til at bære top 6 ambitioner over en hel sæson.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
      Jeg synes, det er dybt tragisk, at vi i OB har komiske Ali som “sportschef”.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Ny træner, samme hold.

        MvH ChrisOB
        Fuldstændig enig. Man ansætter en træner som har et nogenlunde fast spilsystem,og så lader ledelsen ham ellers i stikken. Giv ham dog nogle spillere, der magter systemet.
        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Fuldstændig enig. Det er Tverskvov tilbage og Fenger som giver lidt optimisme i dag. Og håbet at Aron er tilbage snart. Aron er en midtbaneslider som gik foran med et udtryk som rev holdet med i de to første kampe. Med Max, Aron og Tverskvov som forventer alle tre i start-11 næste uge løber der er andet hold op banen.
          Forstår ikke hvad skete der med Bashkim. Han virker helt væk.
          Hvis Baskim havde haft et stabilt bundniveau så havde han enten tilspillet sig en rolle i FCK, eller spillet i andre klubber end Minnesota, Randers under opbygning , Al Feta og nu OB. Desværre er det ikke noget nyt at han er pletvis fantastisk og pletvis usynlig.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Fra min Plads på terrassen. Vi er dårligst over det meste sf kampen. Backerne fungerer slet ikke og så JJT desværre meget ringe i dag. Har vel en completionrate på 50 max. Sløjt forsvarssspil generelt og så var Bashkim helt væk. Kæft en lorte kamp, og det ser ud som de fleste herinde har skreget på, vi mangler forstærkninger. fCN det klart bedste hold, og vi var self bedst på tribunen, hvor lidt det end betyder.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
              Fra min Plads på terrassen. Vi er dårligst over det meste sf kampen. Backerne fungerer slet ikke og så JJT desværre meget ringe i dag. Har vel en completionrate på 50 max. Sløjt forsvarssspil generelt og så var Bashkim helt væk. Kæft en lorte kamp, og det ser ud som de fleste herinde har skreget på, vi mangler forstærkninger. fCN det klart bedste hold, og vi var self bedst på tribunen, hvor lidt det end betyder.
              I var fede på tribunen, og gik klart igennem.

              Fra fjernsynet så det nu ud til at JJ kæmpede for det, Kløve var tilgengæld helt væk.
              ​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                I var fede på tribunen, og gik klart igennem.

                Fra fjernsynet så det nu ud til at JJ kæmpede for det, Kløve var tilgengæld helt væk.
                ​​
                JJT havde en million fejlafleveringer - som sædvanlig

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                  Vi skal ikke til at tilsidesætte vores strategi efter fire kampe fordi det går dårligt.
                  Enig. Vi skulle have købt ind efter strategien. Ikke udsætte det til januar vinduet.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Fra min Plads på terrassen. Vi er dårligst over det meste sf kampen. Backerne fungerer slet ikke og så JJT desværre meget ringe i dag. Har vel en completionrate på 50 max. Sløjt forsvarssspil generelt og så var Bashkim helt væk. Kæft en lorte kamp, og det ser ud som de fleste herinde har skreget på, vi mangler forstærkninger. fCN det klart bedste hold, og vi var self bedst på tribunen, hvor lidt det end betyder.
                    Jep, var også i Farum, og vi har set samme kamp. I 1.halvleg bliver vi decideret kørt ud på røv og albuer. Frø er desvære helt væk, selv om han da prøver lidt offensivt. Men defensivt sælger han totalt Skelvik, der dælme heller ikke spiller nogen stor kamp. Generelt er vi bare totalt på bagkant det meste af kampen, og resultatet er desvære retvisende, selv om det bliver ærgerligt pga. udligningen og vores en smule bedre spil i anden halvleg.
                    Vi er bare ikke gode på noget tidspunkt i dag, og det var trist at se de lidt opgivende attituder. Til gengæld var der fest på tribunen, så det kunne vi da tage med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      Kender i den der følelse når man finder ud af at den næste sæson alligevel ikke blev bedre end den forrige? Den nåede jeg vidst lige nu...

                      Synd at Alm ikke har har flere kort at spille med. Er det ikke ved at være klassisk OB at vi kommer spillemæssigt godt fra start, men samler for få point sammen og derefter kommer nedturen..
                      Undrer mig stadig over, at Alm ved sin tiltræden udtrykte tilfredshed med blot at træne den trup, han får stillet til rådighed af MH og OB. Dermed står han og skal skabe resultater med en spillertrup, som inkompetente MH i øjeblikket har stillet til rådighed, og mener er stærkt nok til top 6.
                      Håber så meget, at vor svenske fodbolddirektør snart tiltræder, og “aflaster” MH fra det job, som han har så svært ved at udfylde.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Hvis jeg var rådgiver for Michael Hemmingsen så ville jeg helt klart råde ham til ikke at stille op til flere interviews før han havde en idé om hvad han ønskede at kommunikere. Han har åbenlyst ikke noget at sige i det der indslag og det han prøver at sige kommer gang på gang ud på en helt håbløs måde. Man ved jo ikke om man skal grine eller græde af de sætninger han får fyret af. Det kan godt være han har helt styr på det som sportschef, men han udstråler 100% det stik modsatte. Hvis han fortsætter med at svare så håbløst og intetsigende så håber jeg virkelig han stopper med at udtale sig, fordi det er jo uværdigt og direkte pinligt at høre på.

                        Comment


                          Man kan da ikke klandre OB for ikke at være OB i dag.
                          Ingen overraskelse, ingen skuffelse, men bare OB når der er mest OBsk.

                          ​​​​​Jakkesættene må være stærkt tilfredse.


                          ​​​​​​
                          ​​​​​
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Der er skrevet mange rigtige ting.

                            Jeg vil gerne dvæle lidt ved BK. Da OB hentede ham hjem igen, kaldte jeg det et fejlkøb. Det lød lidt dumt efter nogle flotte (!) mål. I dag - og de sidste kampe i øvrigt - ser vi, hvordan BK ikke er en spiller, OB kan bygge spillet op omkring. Han er simpelthen ikke god nok som frontangriber, og han fylder intet. Han har mere eller mindre ikke været med i noget spil siden sin hjemkomst. Han har et brag af et venstreben, men det er dét. Han er ikke en opspilsstation, han løber ikke dybt, han er ikke prangende teknisk.

                            Han vil være bedst som hængende angriber.

                            Med andre ord: han er ikke købt til systemet, og det ses.

                            Jeg kan i øvrigt rigtig godt lide BK. Han er bare ikke den spiller, OB har brug for i dét her system.

                            Tverskov og Fenger skal spille i næste kamp, Østrøm på back går ikke, Skjelviks sidste gode kamp kan jeg ikke erindre. JJT fungerer ikke uden AT. Frø er uden selvtillid. KL ser dårlig ud. Sabbi og Jebali gør til tider en god figur, men der mangler slutprodukt.

                            All round ser det sløjt ud.

                            Comment


                              En sæson meget lige som sidste år. Vi starter fint med point i svære kampe og fint spil men pisser det efterfølgende væk.

                              På positivsiden har vi nu en træner med et klart koncept som jeg ikke tror går i panik på grund af en mager pointhøst. Det var det vi så sidste år med JM der pludselig ændrede alt det holdet ellers havde trænet på i sommer pausen og som havde udmøntet sig i de bedste spillemæssige præstationer under JMs ledelse. Pointene udeblev og pludselig skulle vi stå kompakt og spille lange primitive bolde op i hovedet på Okosun, mens holdet kamp efter kamp var sat op til dagens modstander i stedet for at fokusere på eget spil.

                              Det bliver sikkert endnu en sæson der resultatmæssigt er til glemmebogen, men jeg tror og håber at Alm vil arbejde videre med hans spillemæssige koncept og få flere unge i spil, så selvom resultaterne udebliver i en sæson hvor der ellers var store muligheder for en flot placering grundet konkurrenternes niveau, kommer vi forhåbentligt til at kunne øjne noget udvikling.

                              Comment


                                Bag det jammerlige tykmaskede net på Brixtofte Park stod det endnu engang klart at der skal en bedre midtbane til. JJT er og bliver for klejn og langsom, Kløve er bare langsom.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X