Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 9.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Jjt siger der er straffe.
    Jeg tror han sagde, at “han søger den og jeg giver dommeren mulighed for at dømme den”. Dét er i hvert fald også rigtigt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

      Det er klart, men jeg synes at det klart ændrer kampens udtryk.
      Jo, men FCN spilleren må jo heller ikke stå så fri. Det er "blot" endnu engang vores defensiv fejler, for 220 gang eller der omkring i kampen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Jjt siger der er straffe.
        nja - han sagde den kan dømmes...og at han gav dommeren muligheden

        men det er jo ikke det straffe der gør vi taber....FCN var jo bare bedre end os

        Comment


          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

          Jeg forventer aldrig fire OB-nederlag i træk. Jeg bliver heller aldrig tilfreds med pointsnit under 1, og i øvrigt heller ikke på 1,5.
          Jeg forventer aldrig point ude mod Herning/Ikast, Randers og FCN og ej heller hjemme mod FCK dertil er vores hold ganske enkelt for ringe men jeg håber da på point i hver eneste kamp.

          Jeg forventet til gengæld point hjemme mod Silkeborg
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Skuffende. Mildest talt. Især skuffet over indstillingen der er simpelt hen for mange der ikke dukker op i dag og det er bare ikke i orden og man kan ikke løse det der ved at købe nogen ind, man bliver simpelthen nød til at kunne sætte sig op til kampe, det er ikke godt nok, det er irriterende og det må være irriterende og være i. Jeg gider ikke det der depressive shit show igen, fix it.

            OC

            Tja Tjo så var det heller ikke værre, han kan ikke rigtigt gøre noget ved de to sidste på en god dag tager han måske den første.

            Skjelvik

            ​​​​​​Det er tredje gang i streg han ikke spiller en god kamp, smider bolde væk, sparker hjørnespark af h til, og virker ikke mentalt til at være til stede i det han laver ser også sløj ud ved første mål.

            Østrøm

            Har en skidt første halvleg og et farligt boldtab i anden, mangler nogen muskler og må gerne ligge lidt mod på, ud i duellerne knægt.

            KL

            Del af et forsvar der sejler rundt i 1 halvleg og får det simpelthen ikke stabiliseret. På en god dag redder han lige Tariks fejlaflevering.

            AJA

            Spiller en forfærdelig første halvleg, kommer ikke ordentligt ud og får lukket ned når FCN har bolden.

            Tverskov

            Man kan mærke lige med det samme når Tverskov kommer ind og det giver en væsentlig ro i bagkæden, var en af de spillere der rent faktisk ville det her og det kunne man godt se.

            JJ

            Laver et straffespark men går faktisk forrest og viser noget vilje i den her kamp, kæmper godt for det, men det er svært når man er så få der gider. Udemærket kamp.

            Kløve

            Rædselsfuld kamp. Jeg tror ikke han rør bolden i første halvleg og det bliver ikke bedre når han får foden på den i anden.

            Jebali
            ​​​​
            Meget af det opbyggende spil går igennem ham i dag og han får også lige scoret et mål. Ganske fornuftigt.

            Sabbi

            Kommer med nogle glimrende ting offensivt og er en af dem der rent faktisk gerne vil. Ærgerligt med offside målet.

            Frøkjær

            ​​​​​​Dukker heller ikke rigtigt op i dag og det virker til at lysene er gået lidt ud i øjnene på ham.

            Fenger

            Kommer ind og har en god effekt, god energi god vilje, betyder helt sikkert meget for det momentum der opstår i starten af anden halvleg.

            Bashkim

            Spiller forfærdeligt og falder fuldstændigt ud af kampen.

            Lieder

            ​​​​​Han er vist allerede et andet sted mentalt.
            ​​​​​

            Comment


              Det gik som frygtet. Jeg havde håbet at et styrket træner team kunne trække mere ud af truppen.
              Men vi er ikke bedre og Hemme må have røven i klaske højde.
              Vi bliver en del af nedrykningen i en stor del af sæsonnen.
              Vi har de sidste 4 år spillet fine kampe, men mest middel og ringe.
              Som stillingen er nu, så bliver det tungt hvis vi ikke vinder mindst en af de næste 2 kampe.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Skuffende. Mildest talt. Især skuffet over indstillingen der er simpelt hen for mange der ikke dukker op i dag og det er bare ikke i orden og man kan ikke løse det der ved at købe nogen ind, man bliver simpelthen nød til at kunne sætte sig op til kampe, det er ikke godt nok, det er irriterende og det må være irriterende og være i. Jeg gider ikke det der depressive shit show igen, fix it.

                OC

                Tja Tjo så var det heller ikke værre, han kan ikke rigtigt gøre noget ved de to sidste på en god dag tager han måske den første.

                Skjelvik

                ​​​​​​Det er tredje gang i streg han ikke spiller en god kamp, smider bolde væk, sparker hjørnespark af h til, og virker ikke mentalt til at være til stede i det han laver ser også sløj ud ved første mål.

                Østrøm

                Har en skidt første halvleg og et farligt boldtab i anden, mangler nogen muskler og må gerne ligge lidt mod på, ud i duellerne knægt.

                KL

                Del af et forsvar der sejler rundt i 1 halvleg og får det simpelthen ikke stabiliseret. På en god dag redder han lige Tariks fejlaflevering.

                AJA

                Spiller en forfærdelig første halvleg, kommer ikke ordentligt ud og får lukket ned når FCN har bolden.

                Tverskov

                Man kan mærke lige med det samme når Tverskov kommer ind og det giver en væsentlig ro i bagkæden, var en af de spillere der rent faktisk ville det her og det kunne man godt se.

                JJ

                Laver et straffespark men går faktisk forrest og viser noget vilje i den her kamp, kæmper godt for det, men det er svært når man er så få der gider. Udemærket kamp.

                Kløve

                Rædselsfuld kamp. Jeg tror ikke han rør bolden i første halvleg og det bliver ikke bedre når han får foden på den i anden.

                Jebali
                ​​​​
                Meget af det opbyggende spil går igennem ham i dag og han får også lige scoret et mål. Ganske fornuftigt.

                Sabbi

                Kommer med nogle glimrende ting offensivt og er en af dem der rent faktisk gerne vil. Ærgerligt med offside målet.

                Frøkjær

                ​​​​​​Dukker heller ikke rigtigt op i dag og det virker til at lysene er gået lidt ud i øjnene på ham.

                Fenger

                Kommer ind og har en god effekt, god energi god vilje, betyder helt sikkert meget for det momentum der opstår i starten af anden halvleg.

                Bashkim

                Spiller forfærdeligt og falder fuldstændigt ud af kampen.

                Lieder

                ​​​​​Han er vist allerede et andet sted mentalt.
                ​​​​​
                Fuldstændig enig. Det er Tverskvov tilbage og Fenger som giver lidt optimisme i dag. Og håbet at Aron er tilbage snart. Aron er en midtbaneslider som gik foran med et udtryk som rev holdet med i de to første kampe. Med Max, Aron og Tverskvov som forventer alle tre i start-11 næste uge løber der er andet hold op banen.
                Forstår ikke hvad skete der med Bashkim. Han virker helt væk.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment



                  Hvornår ved man med sikkerhed at vores trup er tyndere end min afføring efter 4 dages druk? Når manden man skifter ind, når man skal jagte en scoring hedder Mart Lieder!!
                  At han kan tjene penge på at spille fodbold, må give benamputerede og folk med muskelsvind et håb om at det også kan lykkes for dem....!


                  Comment


                    Kender i den der følelse når man finder ud af at den næste sæson alligevel ikke blev bedre end den forrige? Den nåede jeg vidst lige nu...

                    Synd at Alm ikke har har flere kort at spille med. Er det ikke ved at være klassisk OB at vi kommer spillemæssigt godt fra start, men samler for få point sammen og derefter kommer nedturen..

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Hvornår ved man med sikkerhed at vores trup er tyndere end min afføring efter 4 dages druk? Når manden man skifter ind, når man skal jagte en scoring hedder Mart Lieder!!
                      At han kan tjene penge på at spille fodbold, må give benamputerede og folk med muskelsvind et håb om at det også kan lykkes for dem....!

                      NU STOPPER DU...! Hvad i alverden bilder du dig ind, og lave disse sammenligninger med personer, der er syge..? Hvad er du selv..?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                        Kender i den der følelse når man finder ud af at den næste sæson alligevel ikke blev bedre end den forrige? Den nåede jeg vidst lige nu...

                        Synd at Alm ikke har har flere kort at spille med. Er det ikke ved at være klassisk OB at vi kommer spillemæssigt godt fra start, men samler for få point sammen og derefter kommer nedturen..
                        selvfølgelig bliver det ikke bedre end sidste sæson

                        Hemme mener åbenbart selv at han har styrket truppen ved at forlænge med nogle spillere - og ved at U19 har vundet en turnering - siger vidst det hele

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                          Kender i den der følelse når man finder ud af at den næste sæson alligevel ikke blev bedre end den forrige? Den nåede jeg vidst lige nu...

                          Synd at Alm ikke har har flere kort at spille med. Er det ikke ved at være klassisk OB at vi kommer spillemæssigt godt fra start, men samler for få point sammen og derefter kommer nedturen..
                          Lige nøjagtig den følelse sidder jeg med nu… 100%

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                            NU STOPPER DU...! Hvad i alverden bilder du dig ind, og lave disse sammenligninger med personer, der er syge..? Hvad er du selv..?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              selvfølgelig bliver det ikke bedre end sidste sæson

                              Hemme mener åbenbart selv at han har styrket truppen ved at forlænge med nogle spillere - og ved at U19 har vundet en turnering - siger vidst det hele
                              Den der trup kunne lære en del af u-19 holdet, når det kommer til indstilling til tingene. Der er et hold af drenge der laver noget de gerne vil og nyder det.

                              Comment


                                Jeg må også bare sige jeg er dybt skuffet. Vi var ikke rigtig tæt på i dag, og selvom fcn havde et sædvanligt blackout ved en dødbold og lukkede os ind og gjorde kampen rimelig åben indtil 2-1 scoringen, så laver vi bare for mange fejl, hvilket igen eksemplificeres ved vores anfører alt for overilet går hårdt til en modspiller i feltet med ryggen til målet.
                                Men det her er ikke en kamp hvor der skal skydes på enkelte spillere. Der er en håndfuld spillere som ligner de vil rette en rædsom start op på egen hånd. Vi samler os ikke som et hold som vi f.eks. gjorde sidst imod FCK. Det hele famler sig om nogen løse strå, hvor fcb's unge folk måske lige tror lidt for meget på dig selv, men det til trods får vi det slet ikke straffet.

                                Vi kan derfor stadig konstatere at der er lang vej igen. Nye spillere til start-11'eren vil ikke gøre noget, men vi er stadig bare også et stykke vej fra at være den enhed vi skal være. Ligesom sidste år hvor vi får en fin start, men trods fint spil møder et GF-hold der straffer os i vores svigtende presspil, så mister vi igen troen på hinanden, da det sker efter to minutter i dag. Stærkere er vi bare ikke og det skal der arbejdes på, hvis vi skal rykke os mere end to skridt frem og tre tilbage for hver 5. kamp vi spiller

                                Comment

                                Working...
                                X