Elendigt forsvarsspil igen!!!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB 9.8.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
En ny og hidtil uset variant ;-)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Ærgelig fejl af Tarik, men som min fætter sagde: Hvor er Kasper Larsen dog nem at sætte af.
En klassisk kamp for et sub-bund hold. Elendig 1. Halvleg. Pang start i 2. Halvleg. Momentum uden at gøre det helt farligt, så et dumt straffespark og en fejl fra en urutineret spiller.
Så alt er ved det gamle.
Der mangler coolness og kvalitet. I begge ender og på midten.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet der 3-1 mål for jeg virkelig lange løg af. Ikke pga Tarik, som lavede en lidt upræcis aflevering, men Kasper Larsen kunne sagtens havde taget den. Er du gal han så tung ud, både i tanke og handling.
OC redder heller ikke en skid. (Igen)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægDet der 3-1 mål for jeg virkelig lange løg af. Ikke pga Tarik, som lavede en lidt upræcis aflevering, men Kasper Larsen kunne sagtens havde taget den. Er du gal han så tung ud, både i tanke og handling.
OC redder heller ikke en skid. (Igen)
Comment
Comment