Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN-OB 9.8.21

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Tver ind, Østrøm ug og AjA på back nu

    Comment


      #62
      Der er oceaner af plads mellem vores kæder og på ydersiden af backs - helt forkert sammensat midtbane - og så krydrer vi det lige med 46 defensive kogere på 30 min.

      Hold nu op hvor er det skidt.

      Comment


        #63
        Vi er fuldstændig væk ……og så vil jeg skide på vores U19 har vundet en turnering…..
        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

        Comment


          #64
          Vi kunne sagtens være bagud med 3 eller 4

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
            Mange er efter Frø, men han spiller jo heller ikke 'det han er'. Han er ikke kant spiller. Det er Fenger heller ikke. Kadrii skal have en makker på toppen. Kløve er omskolet cm, Aja er omskolet cf, østrøm er ikke back - har jeg glemt nogen?
            derudover er vores stjerner(højestlønnede) Jørgen, jebali og sabbi så utrolig langt fra at være stjerner.

            Vi har ikke truppen til den opstilling vi praktiserer og truppen er mærkelig sammensat.

            Stemningen herinde ved nederlag er en noget anden end den højt flyvende der var efter 4 point efter to kampe.

            Se på realiteterne. Så synes jeg ikke de manglende resultater er så mærkelige.
            Jeg er helt enig i ovenstående, men jeg synes ikke, jeg oplever folk er forundrede over resultaterne - mere bare frustrerede over komplet handlingslammelse oppefra. Komplet tavshed i transfervinduet.

            Comment


              #66
              Frøkjær med en vellykket aktion. Forhåbentlig mere i vente

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                Få nu Østrøm væk fra den back inden det går helt galt
                Ja, det er trist at det er gået så galt de seneste kampe. Som det ser ud lige nu bliver det værre fra kamp til kamp.

                Det er ikke fair over for Robin, at klubben har været så lang tid om at løse de backudfordringer.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Tver ind, Østrøm ug og AjA på back nu
                  Ah great, en såkaldt Sisufys løsning, hvor vi sætter en mere erfaren kegle ud for at blive kørt rundt.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                    Mange er efter Frø, men han spiller jo heller ikke 'det han er'. Han er ikke kant spiller. Det er Fenger heller ikke. Kadrii skal have en makker på toppen. Kløve er omskolet cm, Aja er omskolet cf, østrøm er ikke back - har jeg glemt nogen?
                    derudover er vores stjerner(højestlønnede) Jørgen, jebali og sabbi så utrolig langt fra at være stjerner.

                    Vi har ikke truppen til den opstilling vi praktiserer og truppen er mærkelig sammensat.

                    Stemningen herinde ved nederlag er en noget anden end den højt flyvende der var efter 4 point efter to kampe.

                    Se på realiteterne. Så synes jeg ikke de manglende resultater er så mærkelige.
                    Du har meget ret. Det er f.eks. helt vildt at man ikke har hentet en venstre kant endnu, vi har manglet en i over et år. Hvis man vil Jebali på den plads han har nu, så skal der laves en ny plan for Frøkjær, for så er resultatet enten, at han skal være breddespiller, eller at han bliver fejlbrugt, og ingen af de to løsninger er god for hans udvikling, som jeg ser det.

                    Comment


                      #70
                      Vi er nød til i 3-5-2

                      Comment


                        #71
                        Uagtet at vi er ringe, så så spiller FCN satme også en god gang bold i dag

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                          Ah great, en såkaldt Sisufys løsning, hvor vi sætter en mere erfaren kegle ud for at blive kørt rundt.

                          MvH ChrisOB
                          Haha
                          Ja. Men hvad er alternativet? Kløve som back?

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

                            Ja, det er trist at det er gået så galt de seneste kampe. Som det ser ud lige nu bliver det værre fra kamp til kamp.

                            Det er ikke fair over for Robin, at klubben har været så lang tid om at løse de backudfordringer.
                            det er nemlig ikke fair overfor robin - kræver ikke ret meget at se at han ikke høre til derude - det kan modstanderne nok også godt se - og så bliver der altså angrebet ekstra meget på ham...

                            Comment


                              #74
                              Pis fuck

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                                Uagtet at vi er ringe, så så spiller FCN satme også en god gang bold i dag
                                På bolden på vores halvdel. Vi har masser af plads offensivt og de er til at stresse, vi har bare ikke udbyttet det.

                                Comment

                                Working...
                                X