Tver ind, Østrøm ug og AjA på back nu
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN-OB 9.8.21
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægMange er efter Frø, men han spiller jo heller ikke 'det han er'. Han er ikke kant spiller. Det er Fenger heller ikke. Kadrii skal have en makker på toppen. Kløve er omskolet cm, Aja er omskolet cf, østrøm er ikke back - har jeg glemt nogen?
derudover er vores stjerner(højestlønnede) Jørgen, jebali og sabbi så utrolig langt fra at være stjerner.
Vi har ikke truppen til den opstilling vi praktiserer og truppen er mærkelig sammensat.
Stemningen herinde ved nederlag er en noget anden end den højt flyvende der var efter 4 point efter to kampe.
Se på realiteterne. Så synes jeg ikke de manglende resultater er så mærkelige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægFå nu Østrøm væk fra den back inden det går helt galt
Det er ikke fair over for Robin, at klubben har været så lang tid om at løse de backudfordringer.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægTver ind, Østrøm ug og AjA på back nu
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægMange er efter Frø, men han spiller jo heller ikke 'det han er'. Han er ikke kant spiller. Det er Fenger heller ikke. Kadrii skal have en makker på toppen. Kløve er omskolet cm, Aja er omskolet cf, østrøm er ikke back - har jeg glemt nogen?
derudover er vores stjerner(højestlønnede) Jørgen, jebali og sabbi så utrolig langt fra at være stjerner.
Vi har ikke truppen til den opstilling vi praktiserer og truppen er mærkelig sammensat.
Stemningen herinde ved nederlag er en noget anden end den højt flyvende der var efter 4 point efter to kampe.
Se på realiteterne. Så synes jeg ikke de manglende resultater er så mærkelige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Ja, det er trist at det er gået så galt de seneste kampe. Som det ser ud lige nu bliver det værre fra kamp til kamp.
Det er ikke fair over for Robin, at klubben har været så lang tid om at løse de backudfordringer.
Comment
Comment