Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Skuffede fcm'ere er ikke noget tosset syn. Håber vi får det samme at se efter pokalfinalen.
    På den anden side skal vi så opleve overlegne FCK'ere fejre mesterskabet om to runder. For mig er det pest/kolera

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

      På den anden side skal vi så opleve overlegne FCK'ere fejre mesterskabet om to runder. For mig er det pest/kolera
      Enig. Jeg kunne godt have under Silkeborg at rende med mesterskabet. Fraregnet økonomisk doping, svindel og hvad der ellers er ved FCK, så ville Silkeborg være det bedste fodboldhold i denne sæson, de har været meget imponerende og så spiller de altså noget underholdende fodbold.

      Kent Nielsen lykkedes ikke i OB og var også fejlcastet til klubben, men han er sgu nok den dygtigste træner i ligaen, the double med Aab og så nu her med Silkeborg. Imponerende.

      Jeg spår at Silkeborg henter Bashkim og Troels Kløve i transfervinduet.

      ​​​​
      ​​​​​

      Comment


        Helt som forventet en 8. Plads i denne sæson. Træt af at klubben siger top 6 når man ikke har spillerne til det.
        BW får travlt, der skal mindst en ny i hver kæde der går direkte ind på holdet med en bedre kvalitet end ham der skubbes på bænken.
        For min skyld må han sælge alle andre end Breum, Jebali og Tver. Ryger en af de 3, så skal det give kassen så bedre kan hentes.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
          Helt som forventet en 8. Plads i denne sæson. Træt af at klubben siger top 6 når man ikke har spillerne til det.
          BW får travlt, der skal mindst en ny i hver kæde der går direkte ind på holdet med en bedre kvalitet end ham der skubbes på bænken.
          For min skyld må han sælge alle andre end Breum, Jebali og Tver. Ryger en af de 3, så skal det give kassen så bedre kan hentes.
          Det kan ikke skrives meget mere præcist end dette

          Comment


            Vi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.

            Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
              Vi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.

              Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion
              Det her interview vil stå som et rigtig flot punktum for Ryan i OB. Det er fandme godt arbejde gutter!
              klassefyr der bliver sagt farvel til.

              Comment


                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller


                AGF fortsætter ufortrødent. Jeg caller den og siger at AGF er næste års positive overraskelse.


                Jeg har så heller ikke noget imod AGF, stor by, en traditionsklub og gode på lægterne. Jeg ser faktisk lidt op til dem, jeg synes de virker tilat være på rette vej, på mange måder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                  Det her interview vil stå som et rigtig flot punktum for Ryan i OB. Det er fandme godt arbejde gutter!
                  klassefyr der bliver sagt farvel til.
                  Helt enig. Skadesfri og i form er/var han en af de bedste backs i suppen. Kommer virkelig til at savne ham, både som spiller på banen, men også som den reflekterende og kloge mand han virker til at være. Kanon køb vi lavede den gang. Alt held og lykke til Ryan. Håber vi ser dig uden for suppen, eller måske i en klub som Lyngby.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.

                    Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion
                    Klasse interview! Kæmpe fyr! God vind fremover, Ryan!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      AGF fyrer David Nielsen. De Hvide har det sjovt der. :-)

                      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-stopper-i-agf
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        AGF fyrer David Nielsen. De Hvide har det sjovt der. :-)

                        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-stopper-i-agf
                        Det var lidt tydeligt at det ville ske. Spørgsmålet er hvem de skal hive ind, der er tale om ham svensk-iraneren, jeg kender ham ikke. Men altså kan han få AGF igang, så tror jeg altså det ville være godt for ligaen, især hvis sådan et hold som Lyngby rykker op, de havde 10.000 på lægterne forleden også et hold der kommer med nogle spændende spillere.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Enig. Jeg kunne godt have under Silkeborg at rende med mesterskabet. Fraregnet økonomisk doping, svindel og hvad der ellers er ved FCK, så ville Silkeborg være det bedste fodboldhold i denne sæson, de har været meget imponerende og så spiller de altså noget underholdende fodbold.

                          Kent Nielsen lykkedes ikke i OB og var også fejlcastet til klubben, men han er sgu nok den dygtigste træner i ligaen, the double med Aab og så nu her med Silkeborg. Imponerende.

                          Jeg spår at Silkeborg henter Bashkim og Troels Kløve i transfervinduet.

                          ​​​​
                          ​​​​​
                          Det er jeg stensikker på at de ikke gør, Silkeborg har kørt med hurtige og teknisk stærke spillere og primært unge folk, ingen af de to ville passe ind og er begge "over the hill" ... hvor ser du logikken i Bashkim og Kløve til Silkeborg?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                            Det er jeg stensikker på at de ikke gør, Silkeborg har kørt med hurtige og teknisk stærke spillere og primært unge folk, ingen af de to ville passe ind og er begge "over the hill" ... hvor ser du logikken i Bashkim og Kløve til Silkeborg?
                            Fordi de begge to er Kent Nielsen spillere og jeg tror ikke på at Silkeborg kan holde på deres front-trio

                            Jørgensen/Helenius/Vallys

                            ​​​​​​Hvoraf det kun er Jørgensen der er under 25. Kent har et fantastisk øje for at finde de rigtige spillere og både Kløve og Bashkim er teknisk dygtige fodboldspillere, med masser af Superliga erfaring, jeg kan se dem passe lige ind i det system Kent spiller.

                            Derudover tror jeg begge er på vej ud af OB.

                            Noget at notere0 sig ved Silkeborg iøvrigt er at du sagtens kan sælge spillere der er lidt oppe i årene, de skal bare være gode nok. Helenius har jo været voldsom i den her sæson.

                            Hvis jeg skulle nævne en anden Odense dreng der kunne være Kent materiale så ville det være Julius Eskesen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Fordi de begge to er Kent Nielsen spillere og jeg tror ikke på at Silkeborg kan holde på deres front-trio

                              Jørgensen/Helenius/Vallys

                              ​​​​​​Hvoraf det kun er Jørgensen der er under 25. Kent har et fantastisk øje for at finde de rigtige spillere og både Kløve og Bashkim er teknisk dygtige fodboldspillere, med masser af Superliga erfaring, jeg kan se dem passe lige ind i det system Kent spiller.

                              Derudover tror jeg begge er på vej ud af OB.

                              Noget at notere0 sig ved Silkeborg iøvrigt er at du sagtens kan sælge spillere der er lidt oppe i årene, de skal bare være gode nok. Helenius har jo været voldsom i den her sæson.

                              Hvis jeg skulle nævne en anden Odense dreng der kunne være Kent materiale så ville det være Julius Eskesen.
                              tænker at JJT ryger til SIF og Kent Nielsen når de har solgt fra ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                tænker at JJT ryger til SIF og Kent Nielsen når de har solgt fra ..
                                JJ rykker til udlandet, det er jeg helt sikker på.

                                Comment

                                Working...
                                X