Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Giver ikke mening at sælge Frøkjær nu. Han har ikke præsteret og man bør vente. Han skal skydes afsted når han har haft nogle af sine outstanding kampe som kan smides hurtigt på you tube.
    Enten er han plaget af skade og har ikke vist os det bedste. Ellers er han en plage for holdet.
    I denne sæson har der være 50% elendige præstationer, 20 middel, 20 gode og 10% top 5 liga niveau.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Enten er han plaget af skade og har ikke vist os det bedste. Ellers er han en plage for holdet.
      I denne sæson har der være 50% elendige præstationer, 20 middel, 20 gode og 10% top 5 liga niveau.
      Vi må håbe han får en super sæson så han kan skydes afsted i 2023

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Vi må håbe han får en super sæson så han kan skydes afsted i 2023
        Jeg tror at chancen er 1%, men håber. Jeg har før taget fejl- var vist i 2009 sidst jeg tog fejl.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

          Den start 11 bringer os ikke i top6. Men enig i at det pt er vores stærkeste.
          Er usikker på om Arons indstilling kompetencer manglerne.
          Der skal 3-4 nye i start 11 hvis vi skal være ret sikre på top 6.lad jer ikke narre af det her slutspil. GF er ringe, Vibor trætte, og FCN ustabile
          Det tror jeg heller ikke at den kan men hvem er det der skal erstattes?
          Men kan OB fastholde målstimen fra grundspillet og lukke bedre af bagude kan det godt være at de kunne hænge på en top6. Minimering af de personlige fejl der har kostet stygt ville hjælpe en del.
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Det tror jeg heller ikke at den kan men hvem er det der skal erstattes?
            Men kan OB fastholde målstimen fra grundspillet og lukke bedre af bagude kan det godt være at de kunne hænge på en top6. Minimering af de personlige fejl der har kostet stygt ville hjælpe en del.
            Nu er det vel sådan, at én af de store forskelle på gode og dårlige(re) spillere er at de bedre spiller netop laver færre fejl og er skarpere. Dårligere spillere laver flere fejl og når man har alt for mange af de spillere, så bliver det så som så med minimeringen af de stygge fejl, der koster mål. Jeg tror stadig ikke en meter på OB i Top-6 næste år, hvis ikke det hold bliver markant forstærket både i startopstillingen og i bredden. Og personligt synes jeg, at det er naivt at tro andet. Jeg tror stadig at vi næste sæson er gode, men ikke gode nok. For de spillere vi har finder ikke lige pludseligt et stabilt niveau, når de er oppe mod en bredere konkurrence i grundspillet.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Det tror jeg heller ikke at den kan men hvem er det der skal erstattes?
              Men kan OB fastholde målstimen fra grundspillet og lukke bedre af bagude kan det godt være at de kunne hænge på en top6. Minimering af de personlige fejl der har kostet stygt ville hjælpe en del.
              https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-altid-paa-bud
              Han kan noget andet end bk og max, men er også tit skadet. Så tænker mere typen end lige ham.

              Comment


                Når man nu ser SIFs snorlige kunstbane (der tilhører de nyere generationer og ikke er sammenlignelig med FCNs) og sammenholder det med de helt forfærdelige baner, vi ser - OBs inklusiv trods anlæg af nyt græs - så begynder man at tænke på, om det ikke var den vej, klubberne efterhånden skal til at gå?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jungledyret Se indlæg
                  når man nu ser sifs snorlige kunstbane (der tilhører de nyere generationer og ikke er sammenlignelig med fcns) og sammenholder det med de helt forfærdelige baner, vi ser - obs inklusiv trods anlæg af nyt græs - så begynder man at tænke på, om det ikke var den vej, klubberne efterhånden skal til at gå?
                  neeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Når man nu ser SIFs snorlige kunstbane (der tilhører de nyere generationer og ikke er sammenlignelig med FCNs) og sammenholder det med de helt forfærdelige baner, vi ser - OBs inklusiv trods anlæg af nyt græs - så begynder man at tænke på, om det ikke var den vej, klubberne efterhånden skal til at gå?
                    Jo. Enig. Her i Norden er det bare et must. Måske ikke decideret kunst, men som minimum hybrid bane. Almindelig græs er bare uholdbart

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      neeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj
                      Sådan havde jeg det også før. Men de her baner går ikke. Mere sand end græs. Der er en verden til forskel på nyere og ældre generationer af kunst.

                      OB har lige fået lagt nyt græs, og banen er forfærdelig igen. Nu har OB givetvis valgt den dårligste og billigste af alle løsninger, men jeg kan ikke forsvare, ikke at bruge kunst eller som minimum hybrid efterhånden.
                      Last edited by Jungledyret; 02-05-2022, 20:57.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Sådan havde jeg det også før. Men de her baner går ikke. Mere sand end græs. Der er en verden til forskel på nyere og ældre generationer af kunst.

                        OB har lige fået lagt nyt græs, og banen er forfærdelig igen. Nu har OB givetvis valgt den dårligste og billigste af alle løsninger, men jeg kan ikke forsvare, ikke at bruge kunst eller som minimum hybrid efterhånden.
                        Hvor har du fra at banen på stadion er forfærdelig? I efteråret blev den i afstemningen blandt de øvrige klubber kåret som den bedste rene græsbane i ligaen, så jeg tror nu OB har gjort en del ud af at forbedre banen, som ellers sædvanligvis roder rundt blandt de dårligste. Plastikbanerne kåres i øvrigt fortsat som de dårligste, Farums ganske rigtigt dårligere end Sif's, men stadig ringe. Det er de her Hybridbaner der er fremtiden og man kunne godt stille spørgsmålstegn ved, hvorfor man dog ikke gik den vej, når nu man havde truffet beslutning om at banen skulle laves bedre og alle hybridbaner roses superligaholdene imellem.
                        Generelt burde der bare være krav til banernes beskaffenhed, som der er til stadions og alt muligt andet. Vejle og Sønderjyske diskede jo op med baner på serie-niveau i februar og marts-måned, og så det går ikke blot udover tilskuer/seeroplevelsen, men øger også chancerne for skader blandt spillerne. Det skal der altså gøres noget ved, selvom det så nok får flere klubber til at lave jammerlige plastik-baner, fordi det pris- og ressourcemæssigt er det nemmeste. Viborg har dog vist vejen blandt de lidt mindre klubber, så de kunne måske blive et godt eksempel for andre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Hvor har du fra at banen på stadion er forfærdelig? I efteråret blev den i afstemningen blandt de øvrige klubber kåret som den bedste rene græsbane i ligaen, så jeg tror nu OB har gjort en del ud af at forbedre banen, som ellers sædvanligvis roder rundt blandt de dårligste. Plastikbanerne kåres i øvrigt fortsat som de dårligste, Farums ganske rigtigt dårligere end Sif's, men stadig ringe. Det er de her Hybridbaner der er fremtiden og man kunne godt stille spørgsmålstegn ved, hvorfor man dog ikke gik den vej, når nu man havde truffet beslutning om at banen skulle laves bedre og alle hybridbaner roses superligaholdene imellem.
                          Generelt burde der bare være krav til banernes beskaffenhed, som der er til stadions og alt muligt andet. Vejle og Sønderjyske diskede jo op med baner på serie-niveau i februar og marts-måned, og så det går ikke blot udover tilskuer/seeroplevelsen, men øger også chancerne for skader blandt spillerne. Det skal der altså gøres noget ved, selvom det så nok får flere klubber til at lave jammerlige plastik-baner, fordi det pris- og ressourcemæssigt er det nemmeste. Viborg har dog vist vejen blandt de lidt mindre klubber, så de kunne måske blive et godt eksempel for andre
                          Jeg har tænkt samme tanke om krav til banernes beskaffenhed .. ang. Odense stadion erindrer jeg at græsset blev valgt dels af spillerne, og dels fordi der ikke er en afklaring på stadions fremtid og renoveringen af samme.

                          Jeg har det sådan at jeg føler mig hensat til en indendørs kamp i Ringe Hallen når jeg ser en kamp som SIF-AaB i går hvor bolden triller rundt som var det et vinylgulv .. nuvel, det er det måske også

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Når man nu ser SIFs snorlige kunstbane (der tilhører de nyere generationer og ikke er sammenlignelig med FCNs) og sammenholder det med de helt forfærdelige baner, vi ser - OBs inklusiv trods anlæg af nyt græs - så begynder man at tænke på, om det ikke var den vej, klubberne efterhånden skal til at gå?
                            Silkeborgs bane bliver alligevel kåret som den bedre end FCN men ikke de andre græsbaner når de står godt (læs: efteråret).

                            Hvis man skal have en god bane skal man skaffe en Hybrid ligesom de har i Viborg og vidst også Brøndby.
                            De kan meget bedre klare det dårlige vejr vi har i foråret.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Generelt burde der bare være krav til banernes beskaffenhed, som der er til stadions og alt muligt andet. Vejle og Sønderjyske diskede jo op med baner på serie-niveau i februar og marts-måned, og så det går ikke blot udover tilskuer/seeroplevelsen, men øger også chancerne for skader blandt spillerne.
                              Der er en kunstgræs bane altså ikke ret meget bedre.
                              Man kan jo tænke over at de træningsbaner OB trænede på inden de kom på bane 1 i Ådalen også var nyeste generation kunstgræs og alligevel røg Ivan i hvertfald ud pga. en kunstgræs bane er hårdere at løbe på.

                              Hybrid er den eneste græs type der vil være godt nok og vil mindske skader og kan holde til det danske vejr.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                                Der er en kunstgræs bane altså ikke ret meget bedre.
                                Man kan jo tænke over at de træningsbaner OB trænede på inden de kom på bane 1 i Ådalen også var nyeste generation kunstgræs og alligevel røg Ivan i hvertfald ud pga. en kunstgræs bane er hårdere at løbe på.

                                Hybrid er den eneste græs type der vil være godt nok og vil mindske skader og kan holde til det danske vejr.
                                Det, der giver skader, er skift mellem underlag. Jeg mener ikke, der er evidens for, at de nyere kunst-underlag i sig selv giver flere skader. Jeg kan dog tage fejl.

                                En god hybridløsning er jeg også med på. For et par år siden var jeg bestemt på ‘kun græs-argumentet’, men jeg har slet og ret bare skiftet mening. De baner, vi spises af med i store dele af året, er bare for dårlige. Og opvejes ikke af den meget korte periode, hvor de står ok.

                                Comment

                                Working...
                                X