Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Hvad er gennemsnittet i de samme kampe i grundspillet? Ikke at det er fuldstændig sammenligneligt men ..
    Skræmmende 0,9 point i snit i hele grundspillet. Hvis du mener imod de sammen modstandere, som vi møder i kvalifikationsspillet, så er det samlede snit 1,3 point i de 10 indbyrdes kampe (og 1,8 point i snit, hvis vi kun udvælger de tilsvarende 5 ude-/hjemmekampe). Så jeg er ikke i gang med at tale holdet op til at være top 6 materiale.

    Comment


      Hasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)

      https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ehandlet-i-ob/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Hasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ehandlet-i-ob/
        Normalt ville man sige "forsmået eksspiller", men lige når det gælder Jesper Hansen tror jeg ikke, at noget kan udelukkes. Den mand var en katastrofe for fodboldklubben OB.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Hasan Kurucay kommer med sviner til OB(JH specielt)

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ehandlet-i-ob/
          Vel nærmest en ikke-historie. Hvorfor kommer den først nu, 5 år efter.
          og med hvad formål, andet end lige at sige 'her er jeg, og jeg spiller godt lige nu'

          Delen om kontraktforholdene tror jeg ikke så meget på. Måske er der foregået mellem agenten og OB, som Hasan ikke har forstået eller haft indsigt i.

          Det med generel dårlig behandling af en ung spiller, tror jeg til gengæld er god nok. Det har man (også) hørt før. Og vi har en kultur, hvor vi nærmest behandler vores talenter som spedalske.

          Comment


            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-et-godt-hold/
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Tja, han ville vel være en pæn opgradering ift. Kasper. Alderen er lidt imod dog. Men et par år med Høegh ved siden af ivancevic, hvor Robin langsomt bliver kørt i stilling, kunne måske godt være noget.

              Jeg tror så ikke på det har været realistisk siden Hemmingsen end ikke havde tænkt tanken, da muligheden opstod. Og er det heller ikke nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Tja, han ville vel være en pæn opgradering ift. Kasper. Alderen er lidt imod dog. Men et par år med Høegh ved siden af ivancevic, hvor Robin langsomt bliver kørt i stilling, kunne måske godt være noget.

                Jeg tror så ikke på det har været realistisk siden Hemmingsen end ikke havde tænkt tanken, da muligheden opstod. Og er det heller ikke nu
                Nej og spørgsmålet er om Østrøm nogensinde kommer i spil de CF.
                Det er jo ikke fordi de andre shiner ret meget.

                Jeg tror efterhånden at Robin er syltet så meget så det ikke sker i OB. Sker det overhovedet?
                kan jo være vi overvurderer ham, han har trods alt ikke brændt banen af, og man må jo mene der mangler noget når Ivan blev hentet.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                  Nej og spørgsmålet er om Østrøm nogensinde kommer i spil de CF.
                  Det er jo ikke fordi de andre shiner ret meget.

                  Jeg tror efterhånden at Robin er syltet så meget så det ikke sker i OB. Sker det overhovedet?
                  kan jo være vi overvurderer ham, han har trods alt ikke brændt banen af, og man må jo mene der mangler noget når Ivan blev hentet.
                  Eller måske følger man bare ikke de gode ting, man har sagt man vil udføre. Det er set før.

                  Håber ikke Robins karriere ryger, fordi han ikke spillede seniorbold i sine unge år.

                  Comment


                    Viborg-FCN 1:1
                    Rigtig god for os.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Med dagens resultater lukkede vi definitivt for nedrykningssnak, syntes nu aldrig vi har været i fare overhovedet.

                      Nu kan vi så sætte alt fokus på pokalen, som vil være uendelig fedt at vinde, især hvis det bliver Herning/Ikast vi slår i finalen.

                      Hvis vi vinder pokalen bliver farcen omkring den cirkus kamp hvor vinderne af taberslutspillet får en mulighed for at tage en Europa plads.
                      Det er direkte pinligt at nr 8 i givet fald, skal ud og prøve at rette op på den danske tilbagegang.
                      Håber aldrig det sker at et hold fra taberslutspillet vinder den finale.
                      Last edited by Magge; 01-05-2022, 17:08.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Tæller i øvrigt tre sejre i træk!
                        Nye tider i OB, drenge, det er nye tider!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Tæller i øvrigt tre sejre i træk!
                          Nye tider i OB, drenge, det er nye tider!
                          Ja det er ikke så dårligt.
                          Men jeg må erkende at de her kampe i taberslutspillet ikke kan få mig helt op at ringe, uanset om vi vinder alle ti kampe. At vi er endt i den kedelige halvdel med hovedsagligt røvkedelige klubber, som mest af alt spiller for at undgå at rykke ned vidner om, at endnu en sæson er gået uden opnåelse af den målsætning klubben ihærdigt prøver at sælge sig selv på.
                          Hvis der havde været en erkendelse, og deraf medfølgende handling, så man i vintervinduet havde handlet fremsynet og sørget for at vi kunne bruge de her kampe på at spille næste sæson’s hold ind så havde det været lidt federe. Nu ligner det atter at vi skal starte næste sæson med at rode rundt efter den rette opstilling, og lede efter en solid stamme op gennem holdet.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja det er ikke så dårligt.
                            Men jeg må erkende at de her kampe i taberslutspillet ikke kan få mig helt op at ringe, uanset om vi vinder alle ti kampe. At vi er endt i den kedelige halvdel med hovedsagligt røvkedelige klubber, som mest af alt spiller for at undgå at rykke ned vidner om, at endnu en sæson er gået uden opnåelse af den målsætning klubben ihærdigt prøver at sælge sig selv på.
                            Hvis der havde været en erkendelse, og deraf medfølgende handling, så man i vintervinduet havde handlet fremsynet og sørget for at vi kunne bruge de her kampe på at spille næste sæson’s hold ind så havde det været lidt federe. Nu ligner det atter at vi skal starte næste sæson med at rode rundt efter den rette opstilling, og lede efter en solid stamme op gennem holdet.
                            Ved godt at der er taber slutspillet vi er ved at dominere, men alligevel er det ikke kun fint for os fans men også for spillere at opleve succes og tanke selvtillid. Og da de ikke bange at det fører til en " vi kunne se sidst at vi er gid nok og på rette vej til top6"-reaktion hos ledelse da der er nu en fagmand som sidder ved roret og BW er vel helt klar over at der venter en opbygning og der skal kvalitet ind.
                            Aktuelt er det bare fint at fejre momentum.
                            I øvrigt viser sig til mindst en af de nye vi hentede i vinteren allerede nu som forstærkelse: Ivancevic bliver bedre med hver kamp han spiller for os og i dag var han en beast i forsvaret. Og viden attitude han har er også noget vi har behov for i holdet.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Ved godt at der er taber slutspillet vi er ved at dominere, men alligevel er det ikke kun fint for os fans men også for spillere at opleve succes og tanke selvtillid. Og da de ikke bange at det fører til en " vi kunne se sidst at vi er gid nok og på rette vej til top6"-reaktion hos ledelse da der er nu en fagmand som sidder ved roret og BW er vel helt klar over at der venter en opbygning og der skal kvalitet ind.
                              Aktuelt er det bare fint at fejre momentum.
                              I øvrigt viser sig til mindst en af de nye vi hentede i vinteren allerede nu som forstærkelse: Ivancevic bliver bedre med hver kamp han spiller for os og i dag var han en beast i forsvaret. Og viden attitude han har er også noget vi har behov for i holdet.
                              Sejre er altid velkomne og glædelige, og jeg kommer selvfølgelig også på stadion til kampene alligevel, med undtagelse af en evt cirkus-finale mod et hold fra den bedre halvdel.
                              Ivancevic har så absolut vist langt bedre spil i de seneste kampe, og det bliver spændende at se om han også er god når vi får bedre modstandere.

                              Jeg har ingen tillid til den sportslige ledelse i OB, hvilket gør at jeg frygter at de på baggrund af succes i nedrykningsspillet render rundt med armene i vejret og bilder hinanden ind at vi nu har holdet som kan træde ud af vores Horsens Look alike status.
                              Last edited by Magge; 01-05-2022, 18:54.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Sejre er altid velkomne og glædelige, og jeg kommer selvfølgelig også på stadion til kampene alligevel, med undtagelse af en evt cirkus-finale mod et hold fra den bedre halvdel.
                                Ivancevic har så absolut vist langt bedre spil i de seneste kampe, og det bliver spændende at se om han også er god når vi får bedre modstandere.

                                Jeg har ingen tillid til den sportslige ledelse i OB, hvilket gør at jeg frygter at de på baggrund af succes i nedrykningsspillet render rundt med armene i vejret og bilder hinanden ind at vi nu har holdet som kan træde ud af vores Horsens Look alike status.
                                De seneste mange kampe inkl. dem i grundspillet synes jeg ikke har afsløret OB som et Horsens-look-alike hold.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X