Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fair nok. Jeg havde nok bare forventet mere. Men det gør jeg jo hver gang. Og bliver skuffet hver gang

    Jeg FATTER simpelthen ikke at man ikke udlejer AJA og Okosun bla når man nu har haft muligheden. Så kunne man selv leje noget ind og prøve lykken. Hvad er der at tabe når det er 2 man alligevel ikke vil bruge???
    Tja, vi har så i hvert fald haft ret forskellige forventninger til et vintervindue, hvor vores nye sportsdirektør starter i jobbet 1/1.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Tja, vi har så i hvert fald haft ret forskellige forventninger til et vintervindue, hvor vores nye sportsdirektør starter i jobbet 1/1.
      Enig. Synes også der har været fin aktivitet hvis man tager det i mente.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Tja, vi har så i hvert fald haft ret forskellige forventninger til et vintervindue, hvor vores nye sportsdirektør starter i jobbet 1/1.
        Nu var det jo MH der skulle køre dette vindue. Og får endda hjælp af BW. Alle kan jo se disse 2 spillere ikke passer ind og skal væk. Hvorfor trække fødderne?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Langsigtet kan blive for langsigtet....

          Før lå vi i toppen økonomisk, nu er vi vel i den bløde mellemvare, og snart i bunden af SL (når man ser på arbejdet / ejerne i de "mindre" klubber under os).
          Måske. Jeg har endnu til gode at se OB de facto tænke langsigtet.

          Det gjorde vi jo heller ikke, da vi lå i toppen økonomisk. Det var tju bang FCK-light her og nu. Og den gik heller ikke i længden.

          Selv med mange penge skal man have en langsigtet plan.

          Jeg håber, vi ser de spæde skridt udfolde sig nu her. Om jeg reelt tror det - det svinger lidt ;).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Fair nok. Jeg havde nok bare forventet mere. Men det gør jeg jo hver gang. Og bliver skuffet hver gang

            Jeg FATTER simpelthen ikke at man ikke udlejer AJA og Okosun bla når man nu har haft muligheden. Så kunne man selv leje noget ind og prøve lykken. Hvad er der at tabe når det er 2 man alligevel ikke vil bruge???
            Men det er jo ikke ‘bare lige’. Der skal være interesserede klubber, spilleren selv skal være interesseret, økonomien skal passe.

            Osv.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Fair nok. Jeg havde nok bare forventet mere. Men det gør jeg jo hver gang. Og bliver skuffet hver gang

              Jeg FATTER simpelthen ikke at man ikke udlejer AJA og Okosun bla når man nu har haft muligheden. Så kunne man selv leje noget ind og prøve lykken. Hvad er der at tabe når det er 2 man alligevel ikke vil bruge???
              1. Det udstiller Okosun handlen, og tydeliggør hvor tåbelig den var. 3 mill er så vanvittig godt solgt af Herning.
              2.Okosun’s løn er der ingen som har interesse i at overtage .

              AJA forstår jeg ikke skule være umulig at udleje. Måske OB ikke har interesse i at udleje ham.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                1. Det udstiller Okosun handlen, og tydeliggør hvor tåbelig den var. 3 mill er så vanvittig godt solgt af Herning.
                2.Okosun’s løn er der ingen som har interesse i at overtage .

                AJA forstår jeg ikke skule være umulig at udleje. Måske OB ikke har interesse i at udleje ham.
                BW har nu selv været ude og kraftigt antyde at han var fri til at se sig omkring, så jeg tror i sidste ende der bare ikke har været spændende nok muligheder. En spiller som ham kommer jo nok sandsynligvis heller ikke i nærheden af en pokalfinale igen hvis han smutter, og selvom vi har købt en ny Serber, så spillede han jo nærmest fuld tid i efteråret, så forstår desværre godt han bliver og tager kampen op, set fra hans eget synspunkt. Jeg håber så bare spillere som Østrøm, Khemdee og måske endda Slotsager køres lidt frem i bussen, så han ikke ender med at tage værdifuld spilletid fra dem.

                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ge-sig-omkring

                Comment


                  Et vintervindue med tilgang af Sander, Mihajlo og King men desværre intet salg af JJT, Okusun, AJA eller Ryan.

                  Afgang af Lieder og Opondo. Sander er måske stadig lidt en joker da Sverige og Norges vinduer stadig er åbne.

                  Ikke nogen hemmelighed at jeg gerne havde set en ny stærk 6’er eller 8’er ved siden af Aron og det må være absolut vigtigste opgave til sommervinduet hvis ikke man henter en der pt. er uden kontrakt inden.

                  Jeg krydser fingre for at de to helt nye er tiltænkt start11 da OB reelt har scoret nok mål til at være i top6 men ladet for mange gå ind. Små tre uger til at blive spillet ind på holdet.

                  Bernat
                  Nico. Mihajlo. Tverskov. King.
                  JJT. Aron.
                  Sabbi. Frøkjær. Jebali.
                  Kadrii.

                  På papiret ser det jo godt ud men der er stadig en ubalance med de fire forreste når de to midterste ikke er stærke nok til at give balance på holdet.

                  Mande
                  Ryan. AJA. Larsen. Skjelvik.
                  Kløve. Østrøm.
                  Breum. Okusun. Sander.
                  Max

                  Magnus. Khemdee. Vestergaard. Brems. Tarik. Hyllegaard. De har nu en halv sæson til at spille sig ind som reserver …. I det mindste ..
                  Last edited by Plum; 01-02-2022, 08:16.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Nu var det jo MH der skulle køre dette vindue. Og får endda hjælp af BW. Alle kan jo se disse 2 spillere ikke passer ind og skal væk. Hvorfor trække fødderne?
                    At det var MHs vindue var nu heller ikke ligefrem noget, der skød mine forventninger i vejret
                    Men altså uanset så er det jo stadig det første vindue for ham, man har udset til at være den store kapacitet, der skal tegne klubben fremover. Det er alt andet lige ikke der, man går ud og hiver de store profiler ind eller binder en masse lønkroner.
                    Jeg kunne også godt have set man kom af med i hvert fald Okosun og fik hentet en 6’er ind på lejekontrakt med købsoption eller noget i den stil, men hvis det rigtige ikke har været der, er det fint med mig at man slår koldt vand i blodet og venter til sommervinduet.
                    Til gengæld synes jeg det er forfriskende at vi to vinduer i træk har adresseret åbenlyse mangler i truppen ved at købe spillere i en god alder, hvor vi tilsyneladende har gjort vores hjemmearbejde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Et vintervindue med tilgang af Sander, Mihajlo og King men desværre intet salg af JJT, Okusun, AJA eller Ryan.

                      Afgang af Lieder og Opondo. Sander er måske stadig lidt en joker da Sverige og Norges vinduer stadig er åbne.

                      Ikke nogen hemmelighed at jeg gerne havde set en ny stærk 6’er eller 8’er ved siden af Aron og det må være absolut vigtigste opgave til sommervinduet hvis ikke man henter en der pt. er uden kontrakt inden.

                      Jeg krydser fingre for at de to helt nye er tiltænkt start11 da OB reelt har scoret nok mål til at være i top6 men ladet for mange gå ind. Små tre uger til at blive spillet ind på holdet.

                      Bernat
                      Nico. Mihajlo. Tverskov. King.
                      JJT. Aron.
                      Sabbi. Frøkjær. Jebali.
                      Kadrii.

                      På papiret ser det jo godt ud men der er stadig en ubalance med de fire forreste når de to midterste ikke er stærke nok til at give balance på holdet.

                      Mande
                      Ryan. AJA. Larsen. Skjelvik.
                      Kløve. Østrøm.
                      Breum. Okusun. Sander.
                      Max

                      Magnus. Khemdee. Vestergaard. Brems. Tarik. Hyllegaard. De har nu en halv sæson til at spille sig ind som reserver …. I det mindste ..
                      Jeg er ret overbevist om at Tarik er foran Østrøm på midtbanen, mens Østrøm formentlig er foran AJA på cf, og også reelt er førstereserve på højrebacken.

                      Comment


                        Jeg kan godt se grunden til at man ikke solgte JJT her og nu. Aron er skadet, og sandsynligheden for at han bliver klar til sæsonstart bliver mindre og mindre jo længere tid der går.
                        Det ville være for risikabelt at starte med en helt ny midtbanespiller som skal spilles ind i systemet, og så nok ikke Aron ved sin side i de første kampe. Desuden bør man se Tarik lidt an, om der er en mulighed for at han kan gå ind og erstatte JJT på sigt, det bør man jo gøre i henhold til strategien.
                        Jeg ville gerne se Tarik og Aron sammen på midten i nogle kampe.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          Et vintervindue med tilgang af Sander, Mihajlo og King men desværre intet salg af JJT, Okusun, AJA eller Ryan.

                          Afgang af Lieder og Opondo. Sander er måske stadig lidt en joker da Sverige og Norges vinduer stadig er åbne.

                          Ikke nogen hemmelighed at jeg gerne havde set en ny stærk 6’er eller 8’er ved siden af Aron og det må være absolut vigtigste opgave til sommervinduet hvis ikke man henter en der pt. er uden kontrakt inden.

                          Jeg krydser fingre for at de to helt nye er tiltænkt start11 da OB reelt har scoret nok mål til at være i top6 men ladet for mange gå ind. Små tre uger til at blive spillet ind på holdet.

                          Bernat
                          Nico. Mihajlo. Tverskov. King.
                          JJT. Aron.
                          Sabbi. Frøkjær. Jebali.
                          Kadrii.

                          På papiret ser det jo godt ud men der er stadig en ubalance med de fire forreste når de to midterste ikke er stærke nok til at give balance på holdet.

                          Mande
                          Ryan. AJA. Larsen. Skjelvik.
                          Kløve. Østrøm.
                          Breum. Okusun. Sander.
                          Max

                          Magnus. Khemdee. Vestergaard. Brems. Tarik. Hyllegaard. De har nu en halv sæson til at spille sig ind som reserver …. I det mindste ..
                          Der er forhåbentlig arbejdet intenst med at finde forbedre balancen på holdet, især mellem de fire forreste og de to på midten. Jeg synes heller ikke nogen af de 6 du har nævnt som startere foran forsvarskæden er dårlige, men der nogen problemer ift. presspillet, hvor vi er for nemme at spille udenom og deraf efterlader for store rum de to centrale skal dække af for. Her havde det været at foretrække at få en rutineret spiller ind som er vant til at diktere sådan et pres og kan få det struktureret bedre end det ligner vi kan pt. Forhåbentlig har det hjulpet nu at have en masse træninger sammen, hvor man ikke skal forberede sig til kamp, men har kunne gå ned i detaljerne omkring nogen af de ting som har haltet igennem hele efteråret.

                          Ellers synes jeg overall det har været et ok vindue. Ser vi på superligaen generelt er det fcm og fck der har stået for overskrifterne med markante transfers. Sønderjyske og Vejle har handlet lidt halvdesperat som vi typisk ser fra potentielle nedrykkere. Hos resten har jeg ligesom med OB ikke noteret mig noget mærkbart udover Brøndby ser svækkede ud. Det har vi dog set før og så blev de mestrer, så det må vi vente at se konsekvenserne af. FCN har måske styrket deres forsvarskæde med Marxen, men ham vil jeg nu lige se i aktion på sådan et hold, der nærmest er diametralt modsat af det Randers-hold han har repræsenteret i en lang årrække.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Nu var det jo MH der skulle køre dette vindue. Og får endda hjælp af BW. Alle kan jo se disse 2 spillere ikke passer ind og skal væk. Hvorfor trække fødderne?
                            Tænker også det kommer an på hvem de to spillere er og hvilke tilbud klubben rent faktisk har fået. Jeg synes ikke man skal gøre det for enhver pris.

                            Med f.eks. Okosun er man også bare nødt til at kigge på, at vi er meget sårbare centralt på banen. Aron er skadet nu (forhåbentlig ikke alvorligt) og JJT har jo også en historik. Corona kan også komme til at spille en rolle. Man kan nemt stå i en situation, hvor man rent faktisk har brug for Okosun på banen - han har trods alt stadig nogle kvaliteter og noget fysik som vores unge ikke har. Det giver stadig mening at forsøge at afskibe ham, men hvis Vejle f.eks. kun vil leje og betale en del af hans løn, kan jeg godt forstå hvis man siger nej tak.

                            Og AJA: det lød jo klart som om de gerne ville af med ham, men det er måske ikke sikkert han har haft lyst til at tage en halvårs lejekontrakt i f.eks. Horsens og flytte eller pendle dertil. Kan godt forstå hvis han tænker det ikke nødvendigvis styrker hans chancer for at få en god kontrakt til sommer.

                            Comment


                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-til-tyrkiet/

                              OB forventeligt uden Hylle, Ryan og Vestergaard ligesom Arons skade desværre også ligner en langvarig, eftersom han heller ikke er med. Det må så også tyde på at der heller ikke er nogen af marginalspillerne på vej væk til lande der stadig har vinduet åbent.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...d-til-tyrkiet/

                                OB forventeligt uden Hylle, Ryan og Vestergaard ligesom Arons skade desværre også ligner en langvarig, eftersom han heller ikke er med. Det må så også tyde på at der heller ikke er nogen af marginalspillerne på vej væk til lande der stadig har vinduet åbent.
                                Det lover ikke godt. AT er en af vores vigtigste spillere. Måske den vigtigste endda. Han dækker uhørt mange meter, og det er helt nødvendigt i Alms system.

                                Vi bliver ædt af FCK med fx Kløve på midten.

                                Comment

                                Working...
                                X