Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Meget enig. Vi er på niveau med Vejle og Sønderjyske, når det kommer til boldomgang og afklaring på, hvordan vi skal spille. Vi har et my mere kvalitet i det offensive, hvor vi lever af Frøkjær og Sabbi, der kan noget på egen hånd - men det kan man ikke hænge alt op på i længden. Hvis enten Vejle eller Sønderjyske (nok mest sandsynligt med Sønderjyske) kommer op i gear, så kan vi meget hurtigt få problemer. Vi kigger jo på de sidste 5 kampe i foråret, hvor vi lige lægger ud med FCK og FCM, så et pænt forspring til de grimme pladser kan hurtigt blive vigtigt.
    Det er jo også meget sigende for hvem ser ligger i top6 og hvem der ikke gør. FCM og FCK kan købe sig til placeringerne men AAB, RFC og specielt SIF har meget definerede koncepter for hvad der skal ske og henter spillere til det - så er det ikke nødvendigt at de bedste “navne” spiller ..

    OB vil gerne men det er bare ikke på plads med de rigtige spillere på de ca. 4 måneder strategien og Alm har haft til rådighed ..

    BIF er måske en undtagelse ..

    FCM har et meget specifikt koncept så træneren faktisk ikke er så vigtig hvorfor man kan hente en motivator som Bo H. ind og stadig have assistenter til at varetage træningen ..

    Ren mediano ..

    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      ​​​
      Aron er rigtig god at bringe i feltet på grund af hans duelstyrke i luften, på den anden side så er han også stærk at have liggende på midten hvor han kan vinde bolden tilbage ved clearinger, så vi kan holde presset, jeg ville egentligt hellere have en rigtig boksangriber til at løse opgaven i feltet.

      Jeg er fuldstændig enig i forhold til Tverskov på midten, og det optimale der var at man kørte noget rotation på midten, vi er umådeligt tyndt besat på de positioner og ofte i denne sæson har Aron og JJ ikke haft luft til at spille 90, JJ har også spillet halvskadet i Farum. Ind med en forsvarsgeneral så kan vi skubbe Tverskov op. Spørgsmålet er om Tverskov er hurtig nok til at spille den, hvis der skal dækkes så mange meter?
      Ift. JJT tror jeg ikke farten er et problem, begge spillere har ikke farten som sin force. Til gengæld tror jeg Tverskov får problemer med at holde mere end 60 min det første stykke tid. Det kræver en del mere fysisk at løbe rundt derinde, men det gør altså heller ikke alverden med Kløve og JJT til at tage over, når de to andre bliver trætte.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Ift. JJT tror jeg ikke farten er et problem, begge spillere har ikke farten som sin force. Til gengæld tror jeg Tverskov får problemer med at holde mere end 60 min det første stykke tid. Det kræver en del mere fysisk at løbe rundt derinde, men det gør altså heller ikke alverden med Kløve og JJT til at tage over, når de to andre bliver trætte.
        Jeg ser langt mere Kløve som kant i det system og så Jebali/Aron på den ene position og Tver/JJ/Østrøm på den anden. Såfremt JJ bliver, hvilket jeg ikke tror han gør.

        ​​​​​​Tarik som gardering på 10'er positionen.

        Comment


          Jebali som 6er i en 4-2-3-1, der minder om en 4-2-4……

          Så har man da hørt det meste med!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Jebali som 6er i en 4-2-3-1, der minder om en 4-2-4……

            Så har man da hørt det meste med!
            Nej, du har da ej.
            ​​​​​Der er masser af ting du aldrig har hørt om før :-) :-)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Jeg ser langt mere Kløve som kant i det system og så Jebali/Aron på den ene position og Tver/JJ/Østrøm på den anden. Såfremt JJ bliver, hvilket jeg ikke tror han gør.

              ​​​​​​Tarik som gardering på 10'er positionen.
              Mener du virkelig det. Og hvornår.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                Mener du virkelig det. Og hvornår.
                Jeg vil gerne indrømme at lige præcis Tarik er den sværeste at blive klog på, jeg ville gerne se ham lidt mere.

                Comment


                  Begge midtforsvarer ude for VFF mod os

                  ikke helt skidt

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Begge midtforsvarer ude for VFF mod os

                    ikke helt skidt
                    Og pointdeling af Viborg og FCN er også et fint resultat for os.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Begge midtforsvarer ude for VFF mod os

                      ikke helt skidt
                      Men som en der har argumenteret for at vi skal hente, Kramer, må jeg lige fastslå, at Kramer udlignede til
                      2 - 2 inden han fik sit andet gule :-D 3 scoringer i sæsonen, ikke skidt.

                      Igen Michael Hemmingsen, Kramer, Grønning og også gerne Christian Sørensen ind til Januar.

                      Men rigtigt godt at deres centerforsvar er ude inden de møder os.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Og pointdeling af Viborg og FCN er også et fint resultat for os.
                        Ja det er rigtig fint når vi nu selv ikke kan finde ud af at klare os selv

                        Comment


                          Og de er tilsyneladende ikke færdige med at forstærke sig i Aarhus:

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vejle-spiller

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Men som en der har argumenteret for at vi skal hente, Kramer, må jeg lige fastslå, at Kramer udlignede til
                            2 - 2 inden han fik sit andet gule :-D 3 scoringer i sæsonen, ikke skidt.

                            Igen Michael Hemmingsen, Kramer, Grønning og også gerne Christian Sørensen ind til Januar.

                            Men rigtigt godt at deres centerforsvar er ude inden de møder os.
                            Kramer var ikke særlig kløgtig med et gult kort og kollegaen i karantæne.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Kramer var ikke særlig kløgtig med et gult kort og kollegaen i karantæne.
                              Nej, det så ud som om der kom lige lovlig meget tænding på.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                Og de er tilsyneladende ikke færdige med at forstærke sig i Aarhus:

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vejle-spiller
                                De har 3 højrebacks i truppen og kan stadig ikke få nok

                                Comment

                                Working...
                                X