Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Og så kunne de gøre det store kup i OB ved at hente Kløve, Okosun og Lieder
    Win Win Win Win ... situation

    Comment


      https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...raener/8947420
      Måske har EB læst med her inde...ha ha ha => håber at de finder deres udenlandske træner...;=)

      Comment


        Lyder til at det er Esben Hansen der skal være sportsdirektør i SdjE

        https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-esben-hansen/

        Comment


          HC og Aron er på månedens hold i superligaen

          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...edens-sl-hold/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            HC og Aron er på månedens hold i superligaen

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...edens-sl-hold/
            Kæmpe tillykke HC og Aron. Fuldt fortjent. Mon ikke HC snart skal til at stå for U-21 landsholdet. :-O :-))

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Kæmpe tillykke HC og Aron. Fuldt fortjent. Mon ikke HC snart skal til at stå for U-21 landsholdet. :-O :-))
              Han blev ikke udtaget igår så tvivler. Tror kun det vil ske ved skader fremadrettet

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Han blev ikke udtaget igår så tvivler. Tror kun det vil ske ved skader fremadrettet
                Fillip Jørgensen skulle eftersigende være et stort talent.

                Jeg tror nu godt at HC kan komme op og være med. Hvis han fortsætter med den udvikling han har været i, så skal han nok blive god.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  HC og Aron er på månedens hold i superligaen

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...edens-sl-hold/
                  Og også i OB hvilket jo siger noget om holdets tilstand .. ikke at tage noget fra de to men det viser jo at det er de defensive der skal spille op og ikke de offensive der bringer meget til bordet …
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    HC og Aron er på månedens hold i superligaen

                    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...edens-sl-hold/
                    Det er satme fedt, især glæder jeg mig over HC så hurtigt har lukket røven på dem som mente vi skulle hente Gryte
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Og også i OB hvilket jo siger noget om holdets tilstand .. ikke at tage noget fra de to men det viser jo at det er de defensive der skal spille op og ikke de offensive der bringer meget til bordet …
                      Jeg er til gengæld også trænerteamet mistænkt for at have haft fokus på det defensive efter en start på sæsonen hvor vi var hullet som en si, men trods alt fik scoret nogen mål.
                      Den der helt naive tilgang til kampene, som vi f.eks. så imod Brøndby hvor vi skabte en masse, men også var millimeter fra at komme bagud 3-0 kort inde i 2. halveg, den ser vi ikke mere. Der er balance i tingene defensivt, hvor vores modstandere kommer til relativt få chancer. Problemet er så bare det så udtalt betyder at vores offensive output kører helt i kælderen

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Jeg er til gengæld også trænerteamet mistænkt for at have haft fokus på det defensive efter en start på sæsonen hvor vi var hullet som en si, men trods alt fik scoret nogen mål.
                        Den der helt naive tilgang til kampene, som vi f.eks. så imod Brøndby hvor vi skabte en masse, men også var millimeter fra at komme bagud 3-0 kort inde i 2. halveg, den ser vi ikke mere. Der er balance i tingene defensivt, hvor vores modstandere kommer til relativt få chancer. Problemet er så bare det så udtalt betyder at vores offensive output kører helt i kælderen
                        Er det noget jeg bilder mig ind, eller kan det passe at vores 6'ere ikke længere kommer med i feltet?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Er det noget jeg bilder mig ind, eller kan det passe at vores 6'ere ikke længere kommer med i feltet?
                          Aron har da lige scoret på hovedstød …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Aron har da lige scoret på hovedstød …
                            Ja, men der blev han også sendt på banen med besked om at søge ind i boksen. Plus vi havde FCN presset i bund og skulle have et mål.


                            Men i den første kamp mod Randers er JJ med oppe og scorer efter at have erobret bolden ude foran eget felt.

                            https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...92/video.shtml

                            Og vores tredje mål mod Vejle søger han også ind feltet og afslutter

                            https://www.eurosport.dk/fodbold/3f-...05/video.shtml

                            Men på AGF's omstilling til Bundu der er det JJ der løber ned og dækker af:

                            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...fattig-affaere

                            Jeg må lige prøve og holde øje med om der har været en ændring der. Det ville give mening hvis det er for at stabilisere vores defensiv.
                            Last edited by Striwetforlivet!; 03-11-2021, 16:28.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                              Er det noget jeg bilder mig ind, eller kan det passe at vores 6'ere ikke længere kommer med i feltet?
                              Jeg tror de har lov til at søge med en af gangen alt afhængig af hvem det giver mening at bringe med i det enkelte angreb. Som udgangspunkt tror jeg dog JJ skal holde sig lidt mere tilbage, da han ikke er den samme trussel som Aron qua hans fysik. Aron er jeg sikker på man gerne vil se mere i feltet, men jeg tror han er forsigtig, fordi JJ ikke kan løfte opgaven som opryder hvis han er væk.
                              Er sidstnævnte rigtigt, synes jeg det kunne være interessant at se tverskov rykke op ved siden af Aron og se om ikke KL og AJA kunne løfte opgaven bagved en fysisk stærk
                              ​​​​​​og boldsikker tverskov.
                              ​​​​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Jeg tror de har lov til at søge med en af gangen alt afhængig af hvem det giver mening at bringe med i det enkelte angreb. Som udgangspunkt tror jeg dog JJ skal holde sig lidt mere tilbage, da han ikke er den samme trussel som Aron qua hans fysik. Aron er jeg sikker på man gerne vil se mere i feltet, men jeg tror han er forsigtig, fordi JJ ikke kan løfte opgaven som opryder hvis han er væk.
                                Er sidstnævnte rigtigt, synes jeg det kunne være interessant at se tverskov rykke op ved siden af Aron og se om ikke KL og AJA kunne løfte opgaven bagved en fysisk stærk
                                ​​​​​​og boldsikker tverskov.
                                ​​​​​
                                ​​​
                                Aron er rigtig god at bringe i feltet på grund af hans duelstyrke i luften, på den anden side så er han også stærk at have liggende på midten hvor han kan vinde bolden tilbage ved clearinger, så vi kan holde presset, jeg ville egentligt hellere have en rigtig boksangriber til at løse opgaven i feltet.

                                Jeg er fuldstændig enig i forhold til Tverskov på midten, og det optimale der var at man kørte noget rotation på midten, vi er umådeligt tyndt besat på de positioner og ofte i denne sæson har Aron og JJ ikke haft luft til at spille 90, JJ har også spillet halvskadet i Farum. Ind med en forsvarsgeneral så kan vi skubbe Tverskov op. Spørgsmålet er om Tverskov er hurtig nok til at spille den, hvis der skal dækkes så mange meter?

                                Comment

                                Working...
                                X