Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Kadrii sad jo på bænken mod FCN.

    Frø er betydeligt bedre centralt end han er på kanten, alle hans mål og assist er vel kommet fra 10'er positionen.
    “såfremt de kan få styr på relationerne og ligge og skifte”

    men ja han er da blomstret op … for en kort stund for de sidste par kampe ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

      Mon ikke det også drejer sig om at adgangen til spillerne hurtigt ville blive begrænset hvis interviewsne blev årsag til drama? Det handler jo også om, fra Kadrii og klubbens side, hvorvidt det reelt ville løse problemet at lave en youtube video om det.

      Han var også to åndedrag fra at lange ud efter fansne, hvilket også ville have været cool, men der er nok en del, der ikke ville have sat pris på det.

      I min verden så skal de spillere der ikke ønsker at spille i OB, videre, vi er ikke tjent med spillere der ikke vil være i klubben og vi er heller ikke tjent med spillere der ikke har en reel ambitiøs indstilling til tingene og ønsker at skubbe tingene fremad. Så er jeg sådan set ligeglade med hvem de er og hvor gode de er.

      Jeg har en klar forventning om at man allerede har de første Januar transfers på blokken. Man ved hvilket system man ønsker at spille, man ved hvor hullerne i truppen er og vi er ikke tjent med at der kommer et kæmpe influx af spillere til sommer.

      Jeg har Iøvrigt på fornemmelsen at BW skal koble os op med en tysk klub.

      Ligeledes må man også godt se at få sendt de spillere videre der har kontraktudløb som ikke vil forlænge eller man ikke ønsker at forlænge.

      Vi skal have kørt det her system ind. Vi skal have både offensiven, defensiven og det opbyggende spil til at fungere også relationelt.

      I forhold til Hemme, så hører han hjemme på en træningsbane, manden har en fremragende fodboldhjernen og skal ikke bruge den på administration.



      hvorfor Tyskland?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg


        ​​​​​Jeg tror også tanken originalt har været som gardering/første al på de to øverstepladser.
        Okosun er jo ikke købt ind til Alm. Okosun har spillet de centrale offensive pladser, i sine tidligere klubber.
        Okay, jeg læste dit indlæg en anelse for hurtigt - som om du mente, det var grunden til, at Alm først havde lagt Frø ud på kanten. Det ændrer dog ikke meget - JM spillede også Okosun som 6'er eller til tider som 8'er. Ingen af delene har han for alvor evnerne til. Han har, som du skriver, klart sine spidskompetencer længere fremme på banen, og det er der, han har spillet, når han har været en faktor i Superligaen - men der er absolut intet, der tyder på, at det er den rolle, man købte ham til i OB, hvorfor der også var flere af os, der var ganske skeptiske over købet af ham - og præsentationen af ham - fra starten af.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          “såfremt de kan få styr på relationerne og ligge og skifte”

          men ja han er da blomstret op … for en kort stund for de sidste par kampe ..
          Frø er jo en humørspiller og det kan være frustrerende, jeg synes dog han bygger på jeg kan godt lide at han forsøger sig lidt mere udefra, men det er klart at han mest er 10'er. I det system vi spiller giver det mening at 10'eren bytter plads med 9'eren eller/og trækker op og spiller ved siden af 9'eren og det er lidt svært at se Frø i den position, fordi hans kreativitet og hans flair er hans største force.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            hvorfor Tyskland?
            Holland ville jo være oplagt med det system vi spiller, men de hollandske klubber er ikke stærke nok økonomisk (pånær den absolutte top) til reelt at vi ville kunne indgå et samarbejde, der kan jeg langt bedre se os indgå i et samarbejde med en midterklub i bundesligaen, der er mange flere penge, der er mange flere tyske spillere, det er en større liga. Vi er ikke store nok til Premier League og vi er for konservative til Italien. Så jeg tror det bliver Tyskland. Jeg er dog fortaler for at vi får en fod indenfor på det hollandske marked.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Okay, jeg læste dit indlæg en anelse for hurtigt - som om du mente, det var grunden til, at Alm først havde lagt Frø ud på kanten. Det ændrer dog ikke meget - JM spillede også Okosun som 6'er eller til tider som 8'er. Ingen af delene har han for alvor evnerne til. Han har, som du skriver, klart sine spidskompetencer længere fremme på banen, og det er der, han har spillet, når han har været en faktor i Superligaen - men der er absolut intet, der tyder på, at det er den rolle, man købte ham til i OB, hvorfor der også var flere af os, der var ganske skeptiske over købet af ham - og præsentationen af ham - fra starten af.
              Ja måske. Måske er han bare købt for at have et stort skur man kan sende ind i feltet, hvis man for alvor endte i nedrykningsfare og så ellers parkere bussen.

              Jeg kan ikke forestille mig at man i Ådalen ikke godt er klar over at Okosuns force ligger i det offensive. I det system vi spiller skal han ligge på Frøs position når vi opbygger, så han kan være opspilsstation og forlænge til en hurtig angriber. Og så bytte med eksempeltvist Bashkim når vi er etableret i angreb, så han søger ind i boksen og Bashkim falder tilbage i feltet.

              Så hvorfor gør man ikke det? Det tror jeg handler om at så ville det gå udover Frø og Jebali som er talenter/profiler på holdet.

              Alm talte om at spille, hvad jeg troede var Frø, men Fpmr mente var Jebali, som den ene sekser, der er jeg nok enig med Fpmr i at det nok er Jebali, hvilket godt kunne fungere.

              Jeg har svært ved at se at det ikke handler om at man vil spille med akademispillerne som Frø på 10'eren og Breum på venstre, i forhold til Jebali, i forhold til strategien, ellers så havde man prøvet det andet noget mere.




              ​​​​​​
              Last edited by Striwetforlivet!; 01-11-2021, 12:51.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Endnu et lysende eksempel på at trænerne i OB ikke er problemet
                Netop.
                Men det er jo belejliget for ledelsen at skifte træner hvert 2-3 år for på den måde at dulme omgivelsernes utilfredshed, lidt lige som når man henter en enkelt spiller med et godt navn i ny og næ. På den måde kan man køre videre med blot at holde os fri af nedrykning mens man samtidig holder kravet om indfrielse af egne ambitioner i ro. Man kører videre i middelmådighedens spor med mindst mulig investering samtidig med man udadtil oversælger både truppens kvalitet og egne evner.
                Last edited by Magge; 01-11-2021, 15:38.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-cheftraeneren
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Retur til Michelsen?

                    Og så Hemmingsen som ny sports chef...

                    Smukt..

                    Comment


                      Kunne Henrik Hansen ikke være en kandidate i sdj??

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                        Kunne Henrik Hansen ikke være en kandidate i sdj??
                        De er på udkig efter en udlænding. Så han skal skifte nationalitet først, hvis det skulle være.

                        Comment


                          Jeg syntes ikke at jeg har set at de absolut vil havde en udlænding men godt tilfreds hvis de holder sig fra HH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
                            Jeg syntes ikke at jeg har set at de absolut vil havde en udlænding men godt tilfreds hvis de holder sig fra HH
                            Det er ifølge Ekstra Bladet. Der skulle iblandt ledige danske trænere ikke være nogen kandidater.

                            Comment


                              Nu skal jeg ikke være krakilsk men HH er vel i princippet ikke ledig…;0)
                              Nu ikke mere drilleri rak for det koki66

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Retur til Michelsen?

                                Og så Hemmingsen som ny sports chef...

                                Smukt..
                                Og så kunne de gøre det store kup i OB ved at hente Kløve, Okosun og Lieder
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X