Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Fusionering med AGF?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      Det får de ikke. Punktum.

      Fenger spiller ude af position, og slås med Kløve og opondo om spilletid. Tror Frø ryger på bænken når jebali er tilbage, eller skubber Fenger på bænken. Breum får max 5 min.
      Tarik kunne ligeså godt melde sig ind i en strikkeklub.
      Det samme for vestergaard og østrøm.

      Men jeg er enig med dig. Tænk hvis man kunne få lidt ungdoms vildskab ind på holdet. Jeg kan ikke tro på at kvaliteten ville falde drastisk. Samtidig ville viljen til at vinde sikkert stige markant.

      Det der foregår nu er decideret jammerligt.

      I min verden peger det på Hemmingsens manglende vilje til at bane vejen for de unge i truppen, ved ikke at rydde op, og på Alm for at sætte det samme, gamle taberhold hver weekend.
      Jeg vil igen nævne, at FCM gør det smart, Målmanden var først udlejet til anden division, og sidste sæson til Fredericia. Nu holder han Løssel på banken (havde dog en ringe kamp i går).
      Tarik kunne have gavn af spilletid i første division, han har ikke helt være i superliga tempo den gange han er blevet skiftet ind.
      Vestergaard og Østrøm kunne måske også trænge til fast spilletid. Breum må snart have spillet sig til mere end 10 minutter hist og her.
      De skal heller ikke spille før de er klar, det kan give en negativ effekt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Det får de ikke. Punktum.

        Fenger spiller ude af position, og slås med Kløve og opondo om spilletid. Tror Frø ryger på bænken når jebali er tilbage, eller skubber Fenger på bænken. Breum får max 5 min.
        Tarik kunne ligeså godt melde sig ind i en strikkeklub.
        Det samme for vestergaard og østrøm.

        Men jeg er enig med dig. Tænk hvis man kunne få lidt ungdoms vildskab ind på holdet. Jeg kan ikke tro på at kvaliteten ville falde drastisk. Samtidig ville viljen til at vinde sikkert stige markant.

        Det der foregår nu er decideret jammerligt.

        I min verden peger det på Hemmingsens manglende vilje til at bane vejen for de unge i truppen, ved ikke at rydde op, og på Alm for at sætte det samme, gamle taberhold hver weekend.
        Er det ikke lidt at male fanden på væggen? Talenterne har vel fået masser af spilleminutter? Jeg er stærk fortaler for talentudviklingsdelen og ser gerne at der satses på talenterne.
        ​​​​​​

        Problemet med Fenger, og der er ikke rigtigt nogen der forholder sig til den del, er at vi ikke har kontrakt på ham, giver det mening at bruge vores førstehold pladser på at uddanne en spiller der kan smutte for peanuts om 2 måneder? Ideen med at have et akademi er vel at spillerne skal blive gode for os ikke for vores konkurrenter.

        Jeg tror Frø har sat sig solidt på den 10'er han er vores topscorer og vel også den med flest assist i indeværende?

        Breum skal nok få sine minutter, det er jeg slet ikke bekymret for, men han skal selvfølgelig også holdes til ilden, jeg så gerne han fik nogle indhop af lidt længere varighed, det er jeg enig i.

        Tarik er svær, jeg vil virkelig gerne have at han lykkedes, men han er svær og placere på det her OB hold, jeg har svært ved at se ham spille en af 6'er positionerne, han kan ikke spille bolderobreren og jeg er heller ikke sikker på han er pasningssikker nok til at spille playmaker 6'eren, fra den position skal han også have noget fysik på det her hold, vi så hvad der skete da Kløve skulle spille den mod Viborg, vi bliver meget hurtigt tynde på midtbanen. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad man ser han som i Ådalen og hvad han selv ser sig som. Jeg er tilgengæld vild med at han kan finde ud af at afslutte fra distancen.

        Østrøm har jo også fået spilletid, men han er jo ikke back, han har ikke antritet til at følge med en kantspiller, stil du ham over for Sabbi og se hvem der er hurtigst på de første 20 meter. Du kan ikke sætte ham i centerforsvaret for det er han ikke duelstærk nok i hovedspillet til, gør du det så hagler der mål ind når vi konsekvent giver 1000 hjørnespark væk i hver kamp. Han kunne dannes til at blive en rigtig god playmaker 6'er, men det er altså en meget krævende position og spille, han har fodboldhjernen til det, men det er ikke noget man bare lige gør.

        Vestergaard er jeg enig i og for så vidt også Khemdee, har de overhovedet været i truppen i denne sæson? Khemdee er Iøvrigt interessant, nu har jeg ikke set ham så meget, men det er noget tænding på ham, han kunne måske godt lære at spille en bolderobrer 6'er, hvis der er for meget konkurrence i centerforsvaret.



        ​​​​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Fusionering med AGF?
          Så skal du til og drikke Ceres og høre Gnags og lade som om du godt kan lide det. Det synes jeg er en barsk skæbne.

          ​​​​​
          Last edited by Striwetforlivet!; 25-10-2021, 14:08.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Så skal du til og drikke Ceres og høre Gnags og lade som om du godt kan lide det. Det synes jeg er en barsk skæbne.

            ​​​​​
            Har du ikke set preview på den nye trøje. Man kan godt komme i tvivl

            Elsker Gnags btw

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Har du ikke set preview på den nye trøje. Man kan godt komme i tvivl

              Elsker Gnags btw
              Nej, det har jeg ikke og jeg synes heller ikke man skal lave den om. Det er superligaens absolut flotteste trøje.

              Hvor kan jeg se preview?

              Gnags er coole nok, gjorde reggae cool i Danmark, 30 år for Wafande, Kaka og hvad de ellers hedder, for at citere århusianeren Michael Jøden.

              "Jeg kalder sange numre
              I kalder dem for tracks
              I kalder stilen reggae
              Jeg kalder det for Gnags"

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Nej, det har jeg ikke og jeg synes heller ikke man skal lave den om. Det er superligaens absolut flotteste trøje.

                Hvor kan jeg se preview?

                Gnags er coole nok, gjorde reggae cool i Danmark, 30 år for Wafande, Kaka og hvad de ellers hedder, for at citere århusianeren Michael Jøden.

                "Jeg kalder sange numre
                I kalder dem for tracks
                I kalder stilen reggae
                Jeg kalder det for Gnags"
                Yeah mann

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ricardo Se indlæg

                  yeah mann

                  Comment


                    Viborg fører 2-0 i Aalborg. Vel ikke super godt for os der kigger nedad

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Viborg fører 2-0 i Aalborg. Vel ikke super godt for os der kigger nedad
                      Hvis de har tænkt sig at have ham der på kassen resten af sæsonen, så er jeg ikke så bekymret.

                      Viborgs backs spiller god nok godt, sikre pasninger over distance. Fint lille hold de har fået stablet sammen der.

                      Deres andet mål, var dog også pis elendigt af Aab.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Viborg fører 2-0 i Aalborg. Vel ikke super godt for os der kigger nedad
                        Ja vi kan godt rykke ud. Vi er marginalt bedre end Viborg og Haderslev. Men ikke så meget bedre end at får de sat en stime sammen, så bliver det dyrt med kun en kompetent CF og en VB som ikke kan dække op. Får JJT en skade så er det kun Mickelson og JT der kan føre bolden frem, samt de gange man får spillet Jørgen i fart. Det sidst fører som regel til intet.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                          Ja vi kan godt rykke ud. Vi er marginalt bedre end Viborg og Haderslev. Men ikke så meget bedre end at får de sat en stime sammen, så bliver det dyrt med kun en kompetent CF og en VB som ikke kan dække op. Får JJT en skade så er det kun Mickelson og JT der kan føre bolden frem, samt de gange man får spillet Jørgen i fart. Det sidst fører som regel til intet.
                          //Får JJT en skade//

                          Antijinx.

                          Comment


                            [Q lpUOTE=tOrnBjerg;n288265]

                            Ja vi kan godt rykke ud. Vi er marginalt bedre end Viborg og Haderslev. Men ikke så meget bedre end at får de sat en stime sammen, så bliver det dyrt med kun en kompetent CF og en VB som ikke kan dække op. Får JJT en skade så er det kun Mickelson og JT der kan føre bolden frem, samt de gange man får spillet Jørgen i fart. Det sidst fører som regel til intet.[/QUOTE]

                            Vi rykker ikke ned, vi slutter 7-9.

                            Det var da satens så i kan blive nervøse ​​​
                            ​​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Ja vi kan godt rykke ud. Vi er marginalt bedre end Viborg og Haderslev. Men ikke så meget bedre end at får de sat en stime sammen, så bliver det dyrt med kun en kompetent CF og en VB som ikke kan dække op. Får JJT en skade så er det kun Mickelson og JT der kan føre bolden frem, samt de gange man får spillet Jørgen i fart. Det sidst fører som regel til intet.
                              Sønderjydske er et overlever hold, ikke fedt hvis det er dem vi skal kæmpe om nedrykning med.

                              Tror dog vi nok skal få vores point før vinterpausen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                                [Q lpUOTE=tOrnBjerg;n288265]

                                Ja vi kan godt rykke ud. Vi er marginalt bedre end Viborg og Haderslev. Men ikke så meget bedre end at får de sat en stime sammen, så bliver det dyrt med kun en kompetent CF og en VB som ikke kan dække op. Får JJT en skade så er det kun Mickelson og JT der kan føre bolden frem, samt de gange man får spillet Jørgen i fart. Det sidst fører som regel til intet.
                                Vi rykker ikke ned, vi slutter 7-9.

                                Det var da satens så i kan blive nervøse ​​​
                                ​​​​​​[/QUOTE]
                                Inden sæsonen tænkte jeg der var 5% risiko. Lige nu sætter jeg den til 20%. Mærkeligere ting er sket i fodbold.

                                Comment

                                Working...
                                X