Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Han virker i det hele taget bare utrolig bitter over sin tid i OB, så sandsynligheden for at han finder på undskyldninger for sig selv er mindst ligeså stor og nok også større end at træningen i OB var ringe.
    Jeg håber virkelig Tverskov og AJA får ham spist godt og grundigt i weekenden, så vi kan udstille hvor ringe en angriber han egentlig bare er og at han faktisk også kun spiller i Sif, fordi der reelt ikke er andre 9'ere
    Helt enig. Helenius er åbenbart pissesur og skuffet om sin tid i OB og bebrejder åbenbart klubben derfor i sted af at kigge indad. Han fik ja igen og igen chancen men kunne ikke gribe den. Hans "særlig forhold" til OB blev ja også ret tydeligt da han scorede for AGF imod os. Giver en pis på hvad han siger om klubben fordi ham mangler ja den mindste objektivitet og hvad han udtaler resulterer vel i første linje ud af hans skuffelser.
    Last edited by andlox; 19-10-2021, 15:32.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Bare fordi at Helenius er et omvandrende bittert skvat, betyder det ikke at den fysiske træning i OB ikke lader meget tilbage at ønske. Var det en enlig kommentar fra en forsmået eks ville jeg ikke lægge særligt meget i det, men det er det jo desværre bare ikke.

      Comment


        Frø og Bernat på ugens hold, Frø for anden uge i streg. Tillykke med det.

        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-rundens-hold

        ​​

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Bare fordi at Helenius er et omvandrende bittert skvat, betyder det ikke at den fysiske træning i OB ikke lader meget tilbage at ønske. Var det en enlig kommentar fra en forsmået eks ville jeg ikke lægge særligt meget i det, men det er det jo desværre bare ikke.
          Jeg er helt enig. Et eller andet har der været helt galt. Håber det er bedre nu, ellers......
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Frø og Bernat på ugens hold, Frø for anden uge i streg. Tillykke med det.

            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-rundens-hold

            ​​
            Nu så jeg ikke alle kampe selvfølgelig, men det er da mærkeligt at ingen af topklubberne har en spiller på Rundens Hold.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

              Nu så jeg ikke alle kampe selvfølgelig, men det er da mærkeligt at ingen af topklubberne har en spiller på Rundens Hold.
              OB er da en topklub ifølge Hemme

              Comment


                Øv

                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...rontloeber-fri

                Han er sgu god

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Han er god. Randers gør god brug af deres EL penge.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Nu så jeg ikke alle kampe selvfølgelig, men det er da mærkeligt at ingen af topklubberne har en spiller på Rundens Hold.
                    Naa, jeg så ikke FCMs kamp, men de fik vel en skuffende uafgjort?

                    Jeg så en del af FCKs kamp, cirka fra Haderslevs føringsmål de hev en uafgjort, der var ikke nogen af de spillere der spillede specielt godt og deres nye kant Singh, er jeg ærlig talt ikke engang sikker på er proffesionel atlet.

                    Både Frø og Bernat spillede mod Randers rigtigt godt, Bernat napper et straffespark og Frø er virkelig en fornøjelse at se spille fodbold og scorer jo også et mål.

                    Det er også fuldt fortjent at Vito Mistrati fra Randers tilgengæld er på holdet, godt nok en fremragende fodboldspiller, det må være de italienske gener.

                    ​​​​

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af striwetforlivet! Se indlæg
                      det er da et lille plaster på såret at de smider point i haderslev. Hvis så paok kan nappe en sejr i ugen der kommer så kan man da trække vejret igen.
                      opa :-)))

                      Comment


                        VI har snakket med holdets anfører, Jens Jakob Thomasen, om hans tanker om den kommende kamp mod Silkeborg.

                        Thomasen: Vi skal være på dupperne mod Silkeborg - OBstruktion

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                          VI har snakket med holdets anfører, Jens Jakob Thomasen, om hans tanker om den kommende kamp mod Silkeborg.

                          Thomasen: Vi skal være på dupperne mod Silkeborg - OBstruktion
                          Det står vist helt klart at selv med et point, så bliver top 6 som forventet meget svært. Hvis vi taber må vi håbe på at Viborg og Haderslev også taber. På den anden side så kan Sif godt have bolden 70% af tiden uden at det i sig selv er farligt.

                          Comment


                            Ser ud til Vejle hjælper med at holde FCN ned omkring os

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Ser ud til Vejle hjælper med at holde FCN ned omkring os
                              Åh nej det plejer at gå galt når de andre resultater flasker sig........

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Ser ud til Vejle hjælper med at holde FCN ned omkring os
                                Pisse ærgerligt, havde håbet Vejle tabte samtlige kampe under P.S.

                                Vil hellere se os sikre top 6 fordi vi selv sørger for at vinde de nødvendige point fremfor at det er tilstrækkeligt med andre klubber som kvajer sig nok.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X