Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Last edited by andlox; 19-10-2021, 15:32."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
-
Frø og Bernat på ugens hold, Frø for anden uge i streg. Tillykke med det.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-rundens-hold
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægBare fordi at Helenius er et omvandrende bittert skvat, betyder det ikke at den fysiske træning i OB ikke lader meget tilbage at ønske. Var det en enlig kommentar fra en forsmået eks ville jeg ikke lægge særligt meget i det, men det er det jo desværre bare ikke.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægFrø og Bernat på ugens hold, Frø for anden uge i streg. Tillykke med det.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...a-rundens-hold
Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
Nu så jeg ikke alle kampe selvfølgelig, men det er da mærkeligt at ingen af topklubberne har en spiller på Rundens Hold.
Jeg så en del af FCKs kamp, cirka fra Haderslevs føringsmål de hev en uafgjort, der var ikke nogen af de spillere der spillede specielt godt og deres nye kant Singh, er jeg ærlig talt ikke engang sikker på er proffesionel atlet.
Både Frø og Bernat spillede mod Randers rigtigt godt, Bernat napper et straffespark og Frø er virkelig en fornøjelse at se spille fodbold og scorer jo også et mål.
Det er også fuldt fortjent at Vito Mistrati fra Randers tilgengæld er på holdet, godt nok en fremragende fodboldspiller, det må være de italienske gener.
Comment
-
VI har snakket med holdets anfører, Jens Jakob Thomasen, om hans tanker om den kommende kamp mod Silkeborg.
Thomasen: Vi skal være på dupperne mod Silkeborg - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVI har snakket med holdets anfører, Jens Jakob Thomasen, om hans tanker om den kommende kamp mod Silkeborg.
Thomasen: Vi skal være på dupperne mod Silkeborg - OBstruktion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægSer ud til Vejle hjælper med at holde FCN ned omkring os
Vil hellere se os sikre top 6 fordi vi selv sørger for at vinde de nødvendige point fremfor at det er tilstrækkeligt med andre klubber som kvajer sig nok.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment