Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

    Jeg blev så irriteret over den lille "umm" lyd han laver hver gang andre snakker.
    Nu har jeg også set det meste af det, og bortset fra den "umm umm" lyd der kommer, og som han ikke er ene om at lave - hvad synes du ellers om hans indsats? Jeg synes det er mere irriterende at se på studieværten som ofte sidder og "smiler" indforstået og bedrevidende til Holmstrøm, og det er utiltalende synes jeg. Er Holmstøm bisidder for værten, eller er han gæst også? Jeg synes generelt MH klare det ok, og han siger jo ikke mere end han kan stå ved trods nogen halvsløje forsøg fra værten på at lokke ham ud i noget han ikke helt kan stå ved. I stedet for at finde hullerne i osten synes jeg MH fortjener respekt for at stille op og på hans egen måde fortælle om det projekt han er en stor del af.

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Nu har jeg også set det meste af det, og bortset fra den "umm umm" lyd der kommer, og som han ikke er ene om at lave - hvad synes du ellers om hans indsats? Jeg synes det er mere irriterende at se på studieværten som ofte sidder og "smiler" indforstået og bedrevidende til Holmstrøm, og det er utiltalende synes jeg. Er Holmstøm bisidder for værten, eller er han gæst også? Jeg synes generelt MH klare det ok, og han siger jo ikke mere end han kan stå ved trods nogen halvsløje forsøg fra værten på at lokke ham ud i noget han ikke helt kan stå ved. I stedet for at finde hullerne i osten synes jeg MH fortjener respekt for at stille op og på hans egen måde fortælle om det projekt han er en stor del af.
      Lige netop dette interview kan heller ikke ophidse mig. Han forklare sig fint og fortæller hvorfor de gjorde som de gjorde, uden at slå over i “tomgang” eller sort snak, som han ellers har gjort en del tideligere. At det så skinner enormt tydeligt igennem at der blev truffet flere håbløse beslutninger i processen er en anden snak, men det må han og den øvrige ledelse jo bare stå på mål for - hvad jeg også synes at han gør her.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

        Lige netop dette interview kan heller ikke ophidse mig. Han forklare sig fint og fortæller hvorfor de gjorde som de gjorde, uden at slå over i “tomgang” eller sort snak, som han ellers har gjort en del tideligere. At det så skinner enormt tydeligt igennem at der blev truffet flere håbløse beslutninger i processen er en anden snak, men det må han og den øvrige ledelse jo bare stå på mål for - hvad jeg også synes at han gør her.
        Jeg hidser mig heller ikke op over det. Langt fra. Der var mange momenter hvor han forklarede sig fint. Men syntes mest når det drejede sig om sig selv og fortiden.
        Lige så snart det drejede sig om strategi,hvem er OB og kontraktforlængelser er han tilbage i noget kommunikativt misk mask som ikke bliver tydeligt.
        Og så er det da lidt pinligt at Mette C ved et spørgsmål simpelthen ikke forstår hvad han siger. Heller ikke da han forsøger 2. Gang.
        Og på et andet tidspunkt måtte NCH simpelthen forklare hvad det er han tror MH siger.

        Ingen skandaler og ingen katastrofer. Men det er satme heller ikke godt gået

        Comment


          Øhhhhhhh. Oooookay… Så er der godt nok meldt ud i Sønderjyske på største klinge

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-til-150-mio

          Er det nu man sidder og håber lidt på at Sønderjyske rykker ned

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Øhhhhhhh. Oooookay… Så er der godt nok meldt ud i Sønderjyske på største klinge

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-til-150-mio

            Er det nu man sidder og håber lidt på at Sønderjyske rykker ned
            Men det er den vej tingene går, de er ejet af et konsortium og har også Serie A's Spezia i hus.

            Jeg er stærk modstander af det, men det er svært at se hvad man skal gøre ved det, når det er bundkorrupte UEFA og FIFA der sidder på magten, Sønderjydske ville ikke alene blive en del af top tre men også regelmæssigt tage titlen med et budget på 150 millioner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Øhhhhhhh. Oooookay… Så er der godt nok meldt ud i Sønderjyske på største klinge

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...et-til-150-mio

              Er det nu man sidder og håber lidt på at Sønderjyske rykker ned
              altså det vil jo kun være en stakket frist. Hvis de nye ejere mener det alvorligt så forsvinder de og deres ambitioner vel ikke på grund af en nedrykning...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                altså det vil jo kun være en stakket frist. Hvis de nye ejere mener det alvorligt så forsvinder de og deres ambitioner vel ikke på grund af en nedrykning...
                Nok ikke. Men vil gerne se det alligevel.

                Comment


                  Kom nu Julle, et Hattrick mod PSG, så er ugen ikke helt håbløs.

                  Comment


                    Ærgerligt at Brøndby kunne redde deres kamp mod Vejle.
                    Og Sønderjyske spiller rigtig flot mod FCK
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Godt nok ikke Julle men foran med én ved halvleg, godt gået, af Julles hold ihvertfald.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ærgerligt at Brøndby kunne redde deres kamp mod Vejle.
                        Og Sønderjyske spiller rigtig flot mod FCK
                        Med Vejles helt igennem hjernedøde træner valg er der intet håb om at de på nogen måder kan hverken hjælpe os eller redde sig.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Med Vejles helt igennem hjernedøde træner valg er der intet håb om at de på nogen måder kan hverken hjælpe os eller redde sig.
                          Tja, men de var nu kun små ti minutter fra en stor overraskelse i Brøndby...
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Det er da et lille plaster på såret at de smider point i Haderslev. Hvis så PAOK kan nappe en sejr i ugen der kommer så kan man da trække vejret igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Det er da et lille plaster på såret at de smider point i Haderslev. Hvis så PAOK kan nappe en sejr i ugen der kommer så kan man da trække vejret igen.
                              Det er da på ingen måde til OBs fordel at Sdj fik point. Vi kommer til at kigge nedad hele sæson og jo længere der er ned til stregen jo mere frit kan vi spille og udvikle os.

                              Som fan bør man kun have 2 prioriteter i superligaen. At OB vinder og holde med det resultat i andre kampe der tjener OB bedst.
                              Alt andet er prikken over i`et. Jeg hader selv FCM med en dyb passion men kan sagtens se ud over dette had hvis det tjener OBs formål bedst

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det er da på ingen måde til OBs fordel at Sdj fik point. Vi kommer til at kigge nedad hele sæson og jo længere der er ned til stregen jo mere frit kan vi spille og udvikle os.

                                Som fan bør man kun have 2 prioriteter i superligaen. At OB vinder og holde med det resultat i andre kampe der tjener OB bedst.
                                Alt andet er prikken over i`et. Jeg hader selv FCM med en dyb passion men kan sagtens se ud over dette had hvis det tjener OBs formål bedst
                                Hvis vi ender i konflikt med nedrykningsstregen så er det vores egen fortjeneste, vi har et hold der ikke burde komme dertil, så hvis vi gør, så er det ligefør vi fortjener at rykke ned, det tror jeg dog heller ikke vi gør.

                                Jeg kommer aldrig til at holde med FCK, det kan jeg ganske enkelt ikke, mit hjerte tillader ikke den slags, det er meget dybtfølt, selv hvis jeg ville, det er ganske enkelt forkert, det siger samtlige fibre i kroppen.

                                Jeg er bestemt heller ikke glad for FC Midtjylland og det er et langt stykke henad vejen, det samme produkt, de to FC hold. Det er bare noget ekstra vammelt over FCK og det har der alle dage været og det vil der alle dage være.

                                ​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X