Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mon AaB også vinder 6—0. Haderslev sejler rundt selvom vi ved OB er gode.

    Comment


      Sad lige og kiggede på programmet til anden halvdel af grundspillet. Synes det ser fornuftigt ud. Af de seks hold, som vi umiddelbart skal kæmpe med om top-6 møder vi de fire hjemme: AGF, RFC, FCN og VFF. SIF og BIF ude. Der ud over har vi både AAB og FCM hjemme. Vi har Haderslev og Vejle ude sidst i grundspillet - to klubber man kan håbe på at kørt helt ud over nedrykningsstregens kant på det tidspunkt.
      Umiddelbart tænker jeg, at de eneste kampe hvor jeg har svært ved at se os hente point er i Parken og på Brøndby Stadion - et sted vi har det notorisk svært.
      Tror næste kamp mod Randers kan blive meget definerende for resten af sæsonen. Kan vi køre videre på energien fra i fredags og få en sejr, bliver jeg sgu helt optimistisk.

      OB-RFC

      SIF-OB

      OB-AGF

      BIF-OB

      OB-VFF

      OB-FCN

      FCK-OB

      OB-FCM

      Sønderjyske-OB

      OB-AAB

      Vejle-OB

      Comment


        Det ser da ud som vi holder GF bag os i denne runde
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlæg
          Sad lige og kiggede på programmet til anden halvdel af grundspillet. Synes det ser fornuftigt ud. Af de seks hold, som vi umiddelbart skal kæmpe med om top-6 møder vi de fire hjemme: AGF, RFC, FCN og VFF. SIF og BIF ude. Der ud over har vi både AAB og FCM hjemme. Vi har Haderslev og Vejle ude sidst i grundspillet - to klubber man kan håbe på at kørt helt ud over nedrykningsstregens kant på det tidspunkt.
          Umiddelbart tænker jeg, at de eneste kampe hvor jeg har svært ved at se os hente point er i Parken og på Brøndby Stadion - et sted vi har det notorisk svært.
          Tror næste kamp mod Randers kan blive meget definerende for resten af sæsonen. Kan vi køre videre på energien fra i fredags og få en sejr, bliver jeg sgu helt optimistisk.

          OB-RFC

          SIF-OB

          OB-AGF

          BIF-OB

          OB-VFF

          OB-FCN

          FCK-OB

          OB-FCM

          Sønderjyske-OB

          OB-AAB

          Vejle-OB
          Fuldstændig enig. Dog må man sige at med det Haderslev ligger for dagen så ligner de den anden nedrykker sammen med Vejle, får vi 3 mod Randers så begynder det at se spændende ud.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Det ser da ud som vi holder GF bag os i denne runde
            Ja pis også .
            Hvis jeg nogensinde skal finde glæde i point til Herming/Ikast skal de point de får være uden betydning for deres placering samtidig med det betyder mesterskab til OB.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det ser da ud som vi holder GF bag os i denne runde
              Ja Brumado leger med OL

              Comment


                Fuldstændigt genialt move af Hemmingsen at placere Oliver Lund i AGF. I stedet for at forstærke vores egen trup op på niveau med deres, har vi bare forringet deres trup ned under vores, ved at sende ham derop og lave klovnerier. Det fortjener han altså ros for!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Fuldstændigt genialt move af Hemmingsen at placere Oliver Lund i AGF. I stedet for at forstærke vores egen trup op på niveau med deres, har vi bare forringet deres trup ned under vores, ved at sende ham derop og lave klovnerier. Det fortjener han altså ros for!
                  Han er en katastrofe idag. Men hvis ret skal være ret har han været en af deres bedre spillere i denne sæson. Men bundniveauet viser sig idag. Har bare svært at fryde mig over det da han er en fandens sympatisk fyr som jeg utroligt godt kunne lide

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det ser da ud som vi holder GF bag os i denne runde
                    Havde vi fx tabt 2-0 havde vi ligget 10-11 stykker. Nu bliver vi forhåbentlig 6`er inden der skal uddeles tv penge.

                    Der er altså 4-5 millioner i forskel!!! Tænk lige på hvor mange hotelværelser man kan bygge for de penge

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Havde vi fx tabt 2-0 havde vi ligget 10-11 stykker. Nu bliver vi forhåbentlig 6`er inden der skal uddeles tv penge.

                      Der er altså 4-5 millioner i forskel!!! Tænk lige på hvor mange hotelværelser man kan bygge for de penge
                      4-5 mill. er også værd at tage med i OB .. jeg tænker det er en ugeløn for fx Mo Salah

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Fuldstændigt genialt move af Hemmingsen at placere Oliver Lund i AGF. I stedet for at forstærke vores egen trup op på niveau med deres, har vi bare forringet deres trup ned under vores, ved at sende ham derop og lave klovnerier. Det fortjener han altså ros for!
                        Det er go' humor det der

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Det er go' humor det der
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Ja pis også .
                            Hvis jeg nogensinde skal finde glæde i point til Herming/Ikast skal de point de får være uden betydning for deres placering samtidig med det betyder mesterskab til OB.
                            Så lang tid vi ikke konkurrerer med FCM så glæder jeg mig fint over at vi er foran GF


                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              4-5 mill. er også værd at tage med i OB .. jeg tænker det er en ugeløn for fx Mo Salah
                              Noget i den stil ja. Så er der lige lidt til nogle sign-on fees som der snart bliver brug for

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Noget i den stil ja. Så er der lige lidt til nogle sign-on fees som der snart bliver brug for
                                Jeg tænker da der sker noget i vinterpausen .. næsten uanset hvordan det ender med placeringspengene


                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X