Mon AaB også vinder 6—0. Haderslev sejler rundt selvom vi ved OB er gode.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Sad lige og kiggede på programmet til anden halvdel af grundspillet. Synes det ser fornuftigt ud. Af de seks hold, som vi umiddelbart skal kæmpe med om top-6 møder vi de fire hjemme: AGF, RFC, FCN og VFF. SIF og BIF ude. Der ud over har vi både AAB og FCM hjemme. Vi har Haderslev og Vejle ude sidst i grundspillet - to klubber man kan håbe på at kørt helt ud over nedrykningsstregens kant på det tidspunkt.
Umiddelbart tænker jeg, at de eneste kampe hvor jeg har svært ved at se os hente point er i Parken og på Brøndby Stadion - et sted vi har det notorisk svært.
Tror næste kamp mod Randers kan blive meget definerende for resten af sæsonen. Kan vi køre videre på energien fra i fredags og få en sejr, bliver jeg sgu helt optimistisk.
OB-RFC
SIF-OB
OB-AGF
BIF-OB
OB-VFF
OB-FCN
FCK-OB
OB-FCM
Sønderjyske-OB
OB-AAB
Vejle-OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SydFyn Se indlægSad lige og kiggede på programmet til anden halvdel af grundspillet. Synes det ser fornuftigt ud. Af de seks hold, som vi umiddelbart skal kæmpe med om top-6 møder vi de fire hjemme: AGF, RFC, FCN og VFF. SIF og BIF ude. Der ud over har vi både AAB og FCM hjemme. Vi har Haderslev og Vejle ude sidst i grundspillet - to klubber man kan håbe på at kørt helt ud over nedrykningsstregens kant på det tidspunkt.
Umiddelbart tænker jeg, at de eneste kampe hvor jeg har svært ved at se os hente point er i Parken og på Brøndby Stadion - et sted vi har det notorisk svært.
Tror næste kamp mod Randers kan blive meget definerende for resten af sæsonen. Kan vi køre videre på energien fra i fredags og få en sejr, bliver jeg sgu helt optimistisk.
OB-RFC
SIF-OB
OB-AGF
BIF-OB
OB-VFF
OB-FCN
FCK-OB
OB-FCM
Sønderjyske-OB
OB-AAB
Vejle-OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet ser da ud som vi holder GF bag os i denne runde
Hvis jeg nogensinde skal finde glæde i point til Herming/Ikast skal de point de får være uden betydning for deres placering samtidig med det betyder mesterskab til OB.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFuldstændigt genialt move af Hemmingsen at placere Oliver Lund i AGF. I stedet for at forstærke vores egen trup op på niveau med deres, har vi bare forringet deres trup ned under vores, ved at sende ham derop og lave klovnerier. Det fortjener han altså ros for!
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet ser da ud som vi holder GF bag os i denne runde
Der er altså 4-5 millioner i forskel!!! Tænk lige på hvor mange hotelværelser man kan bygge for de penge
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Havde vi fx tabt 2-0 havde vi ligget 10-11 stykker. Nu bliver vi forhåbentlig 6`er inden der skal uddeles tv penge.
Der er altså 4-5 millioner i forskel!!! Tænk lige på hvor mange hotelværelser man kan bygge for de penge
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægFuldstændigt genialt move af Hemmingsen at placere Oliver Lund i AGF. I stedet for at forstærke vores egen trup op på niveau med deres, har vi bare forringet deres trup ned under vores, ved at sende ham derop og lave klovnerier. Det fortjener han altså ros for!
Believe OB
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Ja pis også .
Hvis jeg nogensinde skal finde glæde i point til Herming/Ikast skal de point de får være uden betydning for deres placering samtidig med det betyder mesterskab til OB.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Noget i den stil ja. Så er der lige lidt til nogle sign-on fees som der snart bliver brug for
Believe OB
- Likes 1
Comment
Comment