Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Det var ikke fordi jeg ville beholde JD, han var nærmest mere skadet end Ryan. Det var mere at vi mangler en rigtig 6'er der først tænker forsvar. Aron er bedre end da han startede, men nogen top 6 spiller det bliver han aldrig (dog får man 100% fra ham). JJ er ofte skadet og det tager altid lang tid for ham at komme op i gear (jeg ser JJT som en spiller der kunne have top 6 potentiale, hvis han nogensinde får et par sæsoner uden skader).
    Vi er helt enige i manglen af en 6’er det skal bare være fra en hylde over JD.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Vi er helt enige i manglen af en 6’er det skal bare være fra en hylde over JD.
      Men et typisk JH indkøb. Over the Hill, listen er lang som en flagstangs stang.

      Comment


        Fat chance at Alm bliver fyret det ville da også være fuldstændigt vanvittigt.

        ​​​​I forhold til 6'er snakken så er jeg enig i at et ordentligt hold skal bygges op om en ordentlig 6'er, jeg har bare svært ved at se at vi henter noget bedre end Thrandarson, som egentligt har spillet godt i denne sæson med JJ på midtbanen.

        Jeg tror mere vi skal håbe på forstærkninger i forhold til de spillere der har kontraktudløb.
        ​​​​​

        Comment


          Vel vigtigt at GF slog Haderslev. Jeg er slet slet ikke sikker på at vi ikke kan rykke ud. Vi er ikke flyvende, og uden sejre der booster spillerne kan det blive grumt.
          nu må de vise at det var en fejl at Vejle var en skræk modstander i seneste sæson.
          et point ændre intet så det skal simpelthen tre point på kontoen. Taber vi får Vejle et glimt af håb og Haderslev er klart bedre nu end i sæson starten.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Fat chance at Alm bliver fyret det ville da også være fuldstændigt vanvittigt.

            ​​​​I forhold til 6'er snakken så er jeg enig i at et ordentligt hold skal bygges op om en ordentlig 6'er, jeg har bare svært ved at se at vi henter noget bedre end Thrandarson, som egentligt har spillet godt i denne sæson med JJ på midtbanen.

            Jeg tror mere vi skal håbe på forstærkninger i forhold til de spillere der har kontraktudløb.
            ​​​​​
            Det kan godt være at man ikke vil købe en som er bedre end Aron. Men har er som dag og nat og ofte inden for samme minut. Løber godt og meget. Kommer i vejen for meget og en god indstilling. Men også mange opspilsfejl. Jeg ser ham ikke som en top 6 ankepunkt. Det er en vigtig plads hvis der skal være plads til de unge, så ser gerne der købes en bedre. Han gir hvad han kan, men der er grænser for hans niveau.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

              Det kan godt være at man ikke vil købe en som er bedre end Aron. Men har er som dag og nat og ofte inden for samme minut. Løber godt og meget. Kommer i vejen for meget og en god indstilling. Men også mange opspilsfejl. Jeg ser ham ikke som en top 6 ankepunkt. Det er en vigtig plads hvis der skal være plads til de unge, så ser gerne der købes en bedre. Han gir hvad han kan, men der er grænser for hans niveau.
              Jeg synes vi ligner et hold som mangler endnu en Aron. Når jeg ser kampene, så bryder han jo enormt mange bolde og står i vejen for meget. Ikke alle afleveringer sidder som de skal, men han får brudt hvad han skal. Det ligner bare ikke det helt er nok, for hverken Kløve eller JJT får vundet den samme mængde dueller og det efterlader bare huller på banen, hvor modstanderne kan angribe os.
              Jeg tror vi defensivt ville have rigtig godt af at have to udsmidere på midtbanen, som kunne give vores offensiv luft til at udfolde sig og aflaste defensiven for alt for tit at komme ud af position.
              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Jeg synes vi ligner et hold som mangler endnu en Aron. Når jeg ser kampene, så bryder han jo enormt mange bolde og står i vejen for meget. Ikke alle afleveringer sidder som de skal, men han får brudt hvad han skal. Det ligner bare ikke det helt er nok, for hverken Kløve eller JJT får vundet den samme mængde dueller og det efterlader bare huller på banen, hvor modstanderne kan angribe os.
                Jeg tror vi defensivt ville have rigtig godt af at have to udsmidere på midtbanen, som kunne give vores offensiv luft til at udfolde sig og aflaste defensiven for alt for tit at komme ud af position.
                ​​​​​​
                Netop de mange fejl er årsagen til at jeg ikke kalder ham top 6 kvalitet. Han kommer i vejen for meget og løber også meget i holdets tjeneste. Han er den bedste vi har på pladsen pt, men det gør ham ikke til en top 6 spiller. Det er ikke helt tilfældigt at han spillede i næstbedste række i Sverige. Vi er tilbage ved, at Tver kunne spille pladsen f.eks. ved siden af Aron, men det holder slet ikke med KL og AJA i CF.
                De må også mene at Østrøm ikke er på niveau med Kløve som 6'er. Så lige nu har vi en svag midtbane som ikke få alverdens hjælp fra de 4 forreste. Vores back deltager heller ikke så meget offensivt, men det er nok for ikke at efterlade et meget lille forsvar.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  Vel vigtigt at GF slog Haderslev. Jeg er slet slet ikke sikker på at vi ikke kan rykke ud. Vi er ikke flyvende, og uden sejre der booster spillerne kan det blive grumt.
                  nu må de vise at det var en fejl at Vejle var en skræk modstander i seneste sæson.
                  et point ændre intet så det skal simpelthen tre point på kontoen. Taber vi får Vejle et glimt af håb og Haderslev er klart bedre nu end i sæson starten.
                  vi er pt kun 3 point fra en nedrykningsplads - så det skal naturligvis tages alvorligt, jo heller ikke ligefrem fordi vi har spillet fantastisk.

                  Men det kan hurtigt vende - se AGF, 3 sejre i streg - de får noget momentum og rykker hurtigt op igennem rækken, for der er tæt. Problemet er bare hvornår har vi sidst set OB for alvor sætte en positiv stime med flere sejre i streg sammen?

                  Comment


                    sidste sæson skulle der 29 point til at sikre top 6, hvis det bliver det samme i år så mangler vi pt 18 point, med 12 kampe igen - vi skal vinde halvdelen af de resterende kampe for at nå det...det lugter langt væk af endnu et nedrykningsspil

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                      vi er pt kun 3 point fra en nedrykningsplads - så det skal naturligvis tages alvorligt, jo heller ikke ligefrem fordi vi har spillet fantastisk.

                      Men det kan hurtigt vende - se AGF, 3 sejre i streg - de får noget momentum og rykker hurtigt op igennem rækken, for der er tæt. Problemet er bare hvornår har vi sidst set OB for alvor sætte en positiv stime med flere sejre i streg sammen?
                      Til gengæld er der også kun 2 point op til top6 … så sindssygt tæt ..
                      Enig i AGF der i øvrigt er eneste hold udenfor top6 der har mere end to sejre ..
                      Vejle er eneste hold uden en sejr i 10 kampe … OB kunne være heldige …
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        vi er pt kun 3 point fra en nedrykningsplads - så det skal naturligvis tages alvorligt, jo heller ikke ligefrem fordi vi har spillet fantastisk.

                        Men det kan hurtigt vende - se AGF, 3 sejre i streg - de får noget momentum og rykker hurtigt op igennem rækken, for der er tæt. Problemet er bare hvornår har vi sidst set OB for alvor sætte en positiv stime med flere sejre i streg sammen?
                        Jo jo men de har et bedre hold, selvom de har en back som laver mange fejl.
                        Det er ikke dem vi skal sammenligne os med
                        ​​​​​​. En de 3 sejre i træk må gerne komme på fredag. Faltisk bliver jeg bekymret hvis vi ikke vinder den.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Til gengæld er der også kun 2 point op til top6 … så sindssygt tæt ..
                          Enig i AGF der i øvrigt er eneste hold udenfor top6 der har mere end to sejre ..
                          Vejle er eneste hold uden en sejr i 10 kampe … OB kunne være heldige …
                          enig - det kan stadig gå begge veje

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Jo jo men de har et bedre hold, selvom de har en back som laver mange fejl.
                            Det er ikke dem vi skal sammenligne os med
                            ​​​​​​. En de 3 sejre i træk må gerne komme på fredag. Faltisk bliver jeg bekymret hvis vi ikke vinder den.
                            hvem skal vi så sammenligne os med? Jeg havde da ikke regnet med at finde dem og BIF i den nederste halvdel på nuværende tidspunkt - men nu ligger de og roder rundt med os andre så er det vel rimeligt nok at sammenligne os med dem?

                            Uanset - det er lykkedes dem at få vendt en dårlig stime - lad os håbe vi kan gøre dem kunsten efter - og ja det SKAL starte med 3 point på fredag

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                              hvem skal vi så sammenligne os med? Jeg havde da ikke regnet med at finde dem og BIF i den nederste halvdel på nuværende tidspunkt - men nu ligger de og roder rundt med os andre så er det vel rimeligt nok at sammenligne os med dem?

                              Uanset - det er lykkedes dem at få vendt en dårlig stime - lad os håbe vi kan gøre dem kunsten efter - og ja det SKAL starte med 3 point på fredag
                              Alt andet end en sejr på fredag vil være en katastrofe
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                hvem skal vi så sammenligne os med? Jeg havde da ikke regnet med at finde dem og BIF i den nederste halvdel på nuværende tidspunkt - men nu ligger de og roder rundt med os andre så er det vel rimeligt nok at sammenligne os med dem?

                                Uanset - det er lykkedes dem at få vendt en dårlig stime - lad os håbe vi kan gøre dem kunsten efter - og ja det SKAL starte med 3 point på fredag
                                De har et noget bedre hold, så forudsætningerne for at vinde 3 i streg er klart bedre for dem. Jeg husker ikke hvornår vi sidst har vundet 3 i rap i grundspillet. Det må gerne ske nu, men så skal der nye boller på suppen i forhold til Viborg kampen.

                                Comment

                                Working...
                                X