Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Fat chance at Alm bliver fyret det ville da også være fuldstændigt vanvittigt.
I forhold til 6'er snakken så er jeg enig i at et ordentligt hold skal bygges op om en ordentlig 6'er, jeg har bare svært ved at se at vi henter noget bedre end Thrandarson, som egentligt har spillet godt i denne sæson med JJ på midtbanen.
Jeg tror mere vi skal håbe på forstærkninger i forhold til de spillere der har kontraktudløb.
Comment
-
Vel vigtigt at GF slog Haderslev. Jeg er slet slet ikke sikker på at vi ikke kan rykke ud. Vi er ikke flyvende, og uden sejre der booster spillerne kan det blive grumt.
nu må de vise at det var en fejl at Vejle var en skræk modstander i seneste sæson.
et point ændre intet så det skal simpelthen tre point på kontoen. Taber vi får Vejle et glimt af håb og Haderslev er klart bedre nu end i sæson starten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlægFat chance at Alm bliver fyret det ville da også være fuldstændigt vanvittigt.
I forhold til 6'er snakken så er jeg enig i at et ordentligt hold skal bygges op om en ordentlig 6'er, jeg har bare svært ved at se at vi henter noget bedre end Thrandarson, som egentligt har spillet godt i denne sæson med JJ på midtbanen.
Jeg tror mere vi skal håbe på forstærkninger i forhold til de spillere der har kontraktudløb.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det kan godt være at man ikke vil købe en som er bedre end Aron. Men har er som dag og nat og ofte inden for samme minut. Løber godt og meget. Kommer i vejen for meget og en god indstilling. Men også mange opspilsfejl. Jeg ser ham ikke som en top 6 ankepunkt. Det er en vigtig plads hvis der skal være plads til de unge, så ser gerne der købes en bedre. Han gir hvad han kan, men der er grænser for hans niveau.
Jeg tror vi defensivt ville have rigtig godt af at have to udsmidere på midtbanen, som kunne give vores offensiv luft til at udfolde sig og aflaste defensiven for alt for tit at komme ud af position.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg synes vi ligner et hold som mangler endnu en Aron. Når jeg ser kampene, så bryder han jo enormt mange bolde og står i vejen for meget. Ikke alle afleveringer sidder som de skal, men han får brudt hvad han skal. Det ligner bare ikke det helt er nok, for hverken Kløve eller JJT får vundet den samme mængde dueller og det efterlader bare huller på banen, hvor modstanderne kan angribe os.
Jeg tror vi defensivt ville have rigtig godt af at have to udsmidere på midtbanen, som kunne give vores offensiv luft til at udfolde sig og aflaste defensiven for alt for tit at komme ud af position.
De må også mene at Østrøm ikke er på niveau med Kløve som 6'er. Så lige nu har vi en svag midtbane som ikke få alverdens hjælp fra de 4 forreste. Vores back deltager heller ikke så meget offensivt, men det er nok for ikke at efterlade et meget lille forsvar.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægVel vigtigt at GF slog Haderslev. Jeg er slet slet ikke sikker på at vi ikke kan rykke ud. Vi er ikke flyvende, og uden sejre der booster spillerne kan det blive grumt.
nu må de vise at det var en fejl at Vejle var en skræk modstander i seneste sæson.
et point ændre intet så det skal simpelthen tre point på kontoen. Taber vi får Vejle et glimt af håb og Haderslev er klart bedre nu end i sæson starten.
Men det kan hurtigt vende - se AGF, 3 sejre i streg - de får noget momentum og rykker hurtigt op igennem rækken, for der er tæt. Problemet er bare hvornår har vi sidst set OB for alvor sætte en positiv stime med flere sejre i streg sammen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
vi er pt kun 3 point fra en nedrykningsplads - så det skal naturligvis tages alvorligt, jo heller ikke ligefrem fordi vi har spillet fantastisk.
Men det kan hurtigt vende - se AGF, 3 sejre i streg - de får noget momentum og rykker hurtigt op igennem rækken, for der er tæt. Problemet er bare hvornår har vi sidst set OB for alvor sætte en positiv stime med flere sejre i streg sammen?
Enig i AGF der i øvrigt er eneste hold udenfor top6 der har mere end to sejre ..
Vejle er eneste hold uden en sejr i 10 kampe … OB kunne være heldige …"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
vi er pt kun 3 point fra en nedrykningsplads - så det skal naturligvis tages alvorligt, jo heller ikke ligefrem fordi vi har spillet fantastisk.
Det er ikke dem vi skal sammenligne os med
. En de 3 sejre i træk må gerne komme på fredag. Faltisk bliver jeg bekymret hvis vi ikke vinder den.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Til gengæld er der også kun 2 point op til top6 … så sindssygt tæt ..
Enig i AGF der i øvrigt er eneste hold udenfor top6 der har mere end to sejre ..
Vejle er eneste hold uden en sejr i 10 kampe … OB kunne være heldige …
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Jo jo men de har et bedre hold, selvom de har en back som laver mange fejl.
Det er ikke dem vi skal sammenligne os med
. En de 3 sejre i træk må gerne komme på fredag. Faltisk bliver jeg bekymret hvis vi ikke vinder den.
Uanset - det er lykkedes dem at få vendt en dårlig stime - lad os håbe vi kan gøre dem kunsten efter - og ja det SKAL starte med 3 point på fredag
Comment
-
hvem skal vi så sammenligne os med? Jeg havde da ikke regnet med at finde dem og BIF i den nederste halvdel på nuværende tidspunkt - men nu ligger de og roder rundt med os andre så er det vel rimeligt nok at sammenligne os med dem?
Uanset - det er lykkedes dem at få vendt en dårlig stime - lad os håbe vi kan gøre dem kunsten efter - og ja det SKAL starte med 3 point på fredag817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
hvem skal vi så sammenligne os med? Jeg havde da ikke regnet med at finde dem og BIF i den nederste halvdel på nuværende tidspunkt - men nu ligger de og roder rundt med os andre så er det vel rimeligt nok at sammenligne os med dem?
Uanset - det er lykkedes dem at få vendt en dårlig stime - lad os håbe vi kan gøre dem kunsten efter - og ja det SKAL starte med 3 point på fredag
Comment
Comment