Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg kan ikke lige finde en mere passende tråd, men der er et interview med Robin Østrøm her:

    https://fyens.dk/artikel/18-%C3%A5ri...%A5l-ad-gangen

    Jeg har godt nok svært ved ikke at blive begejstret for den knægt, "jeg tager det roligt og tager tingene et skridt af gangen" Han kommer også ind på hvor han ser sig selv spille, og det er i centerforsvaret. Han virker meget sympatisk.
    ​​
    Det er godt interview.

    Man bliver måske liiiiige lidt bekymret over at han er B93'er, så er man efterhånden så traumatiseret at man ikke rigtigt tør blive alt for glad for ham, men hvis jeg ikke husker galt så havde FCK og B93 vist nok et brud for et par år siden, omhandlende talentarbejdet, noget med at B93 mente at FCK kun så talenter som en måde at tjene penge på og ikke lagde vægt på det menneskelige. Vi må håbe han er præget af det.
    Syntes det siger en del om niveauet når en ung og rimelig uerfaren centerforsvarsspiller har taget pladsen foran den erfarne hb. Og at det ikke engang er fordi han ønsker at blive omskolet. Er RL ikke klarmeldt?

    Kadrii er i øvrigt også fra B93 ..
    Last edited by Plum; 01-08-2021, 11:32.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Syntes det siger en del om niveauet når en ung og rimelig uerfaren centerforsvarsspiller har taget pladsen foran den erfarne hb. Og at det ikke engang er fordi han ønsker at blive omskolet. Er RL ikke klarmeldt?

      Kadrii er i øvrigt også fra B93 ..
      Jeg ved ikke med RL. Han er jo desværre meget skadet.

      Jeg synes også at han spiller rigtigt godt hans alder taget i betragtning.
      ​​​​​
      Kadrii skiftede da også til FCK :-D Ham ser jeg dog som værende en OB dreng. Det der interview han lavede da han vendte retur og omtalte klubben som hjem, hvor han altid var blevet behandlet ordentligt, og som et sted der føles som hjem, og hvis det gør det så er det, det også.

      Comment


        Hvis RL er klar er det en stor fejl at bruge Østrøm igen. Han har altsånikke niveauet på den plads, og så er jeg ligeglad med strategi og egne spillere. Brug de bedste på pladserne, der var ret tydelig forskel, da RL kom ind mod FCM.

        Comment


          Stort OC interview i Tipsbladet

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ter-lars-hoegh

          Comment


            Og Randers fortsætter med at tromle. Aarhus fortsætter med at være Aarhus.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
              Hvis RL er klar er det en stor fejl at bruge Østrøm igen. Han har altsånikke niveauet på den plads, og så er jeg ligeglad med strategi og egne spillere. Brug de bedste på pladserne, der var ret tydelig forskel, da RL kom ind mod FCM.
              Østrøm har, ihvertfald, defensivt niveauet til at spille med. Han er ikke ligeså god som RL er offensivt men han er bedre defensivt.

              Hvis man er ligeglad med en strategi så giver det jo ikke rigtig nogen mening og have den, og så ender det i retningsløs rodebutik.

              Jeg tænker RL kommer ind, men det handler nok også om at han lidt er på skånekost, manden er altså ikke den mest driftssikre højreback der nogensinde har været i superligaen.

              Comment


                Fair nok.

                jeg mener RLs defensiv er undervurderet, men når man ofte befinder sig længere fremme er der selvfølgelig en taktisk forskel.

                Og i dag bliver der plads på kanterne. FCKs backs imponerer langt fra.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                  Fair nok.

                  jeg mener RLs defensiv er undervurderet, men når man ofte befinder sig længere fremme er der selvfølgelig en taktisk forskel.

                  Og i dag bliver der plads på kanterne. FCKs backs imponerer langt fra.
                  Jeg ved ikke om den er undervurderet. Han har jo altid været pisse god offensivt, fordi det er han og er vi i total boldvesidelse og dominerende og skal trække dem bredt så er det bestemt en mulighed at smække ham ind. Jeg er som udgangspunkt ikke tilhænger af hele ideen om "startpladser" med mængden af udskiftninger der er tilladt så er spillet lidt anderledes på den måde.

                  Det synes jeg man så under EM hvor det at kunne spille en joker fra bænken med friske ben virkelig havde en betydning.
                  Last edited by Striwetforlivet!; 01-08-2021, 14:28.

                  Comment


                    Tverskov IKKE tilfreds med degraderingen ift anførerbindet

                    https://obstemmer.dk/interview-jeppe...r-degradering/

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tverskov IKKE tilfreds med degraderingen ift anførerbindet

                      https://obstemmer.dk/interview-jeppe...r-degradering/
                      Aaaarrhggg.... Selvfølgelig skal han være skuffet, men han erkender jo selv, at han ikke har været med i opstarten (hvor jeg gerne ser en "brugbar" anfører er på plads).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Tverskov IKKE tilfreds med degraderingen ift anførerbindet

                        https://obstemmer.dk/interview-jeppe...r-degradering/
                        I det tilfælde synes jeg det ligner en fejl fra Alm. Jeg kender naturligvis ikke dynamikken og hierarkiet i truppen, men tænker den naturlige løsning havde været at bibeholde tverskov som anfører og Jens Jakob eller bashkim som vice.

                        Valget er forhåbentlig ikke dikteret oppefra fordi jens Jakob er homegrown?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          I det tilfælde synes jeg det ligner en fejl fra Alm. Jeg kender naturligvis ikke dynamikken og hierarkiet i truppen, men tænker den naturlige løsning havde været at bibeholde tverskov som anfører og Jens Jakob eller bashkim som vice.

                          Valget er forhåbentlig ikke dikteret oppefra fordi jens Jakob er homegrown?
                          Selvfølgelig er det ikke det - hvorfor skulle det være det? Tverskov er også selv inde på, at han er en leder og at det samtidig er sandsynligt, at det vil rykke JJ rigtig meget at blive anfører. Det synes jeg allerede man har kunnet se i de første kampe, hvor jeg synes han mere konstant har taget mere kontrol med kampene end tidligere.

                          Synes forøvrigt det er et rigtig fint, velovervejet interview, Tverskov giver. Som han selv siger skal det gerne være en skuffelse, når man mister rollen som anfører i en klub, der betyder noget for en - så det er der intet sensationelt i. Samtidig bekræfter han også alle de positive pålydender, der har været om det nye trænerteam, så det er jo på ingen måde fordi han er bitter eller giver sig til at surmule.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Selvfølgelig er det ikke det - hvorfor skulle det være det? Tverskov er også selv inde på, at han er en leder og at det samtidig er sandsynligt, at det vil rykke JJ rigtig meget at blive anfører. Det synes jeg allerede man har kunnet se i de første kampe, hvor jeg synes han mere konstant har taget mere kontrol med kampene end tidligere.

                            Synes forøvrigt det er et rigtig fint, velovervejet interview, Tverskov giver. Som han selv siger skal det gerne være en skuffelse, når man mister rollen som anfører i en klub, der betyder noget for en - så det er der intet sensationelt i. Samtidig bekræfter han også alle de positive pålydender, der har været om det nye trænerteam, så det er jo på ingen måde fordi han er bitter eller giver sig til at surmule.
                            ..for at trumfe en strategi igennem måske.? Eller prøve at vise at denne gang mener man det..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              ..for at trumfe en strategi igennem måske.? Eller prøve at vise at denne gang mener man det..
                              Jeg tror ikke der er nogen tvivl om at der også er en grad af symbolik i at give JJ bindet, som har taget den lange vej fra Akademiet, til etableret spiller på superligaholdet. Omvendt er jeg næsten ligeså sikker på det er Alms eget valg. Han har købt ind på projektet og deraf vil han vise han går All-in. Det kan jeg ikke se noget galt i, ligesom jeg heller ikke kan se noget galt i at Tverskov går ud og udtrykker skuffelse over der ikke blev peget på ham, når nu han mere eller mindre havde overtaget bindet efterhånden som Drachmann blev ved med at være skadet.
                              Selv hvis han blev udnævnt, så tror jeg da stadig han havde bedt sin agent være lydhør overfor forespørgsler. Han har en alder nu, hvor det er ved at være sidste udkald, hvis han skal få en fin kontrakt i udlandet. Dermed tror jeg også man kan piske det interview op til mere end det er. Han tager sig da også tid til både at rose alm og unde JJT værdigheden. Respekt for det og samtidig respekt for heller ikke bare at glide af på anførerspørgsmålet. Det havde været utroværdigt at udtrykke man ikke var skuffet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Selvfølgelig er det ikke det - hvorfor skulle det være det? Tverskov er også selv inde på, at han er en leder og at det samtidig er sandsynligt, at det vil rykke JJ rigtig meget at blive anfører. Det synes jeg allerede man har kunnet se i de første kampe, hvor jeg synes han mere konstant har taget mere kontrol med kampene end tidligere.

                                Synes forøvrigt det er et rigtig fint, velovervejet interview, Tverskov giver. Som han selv siger skal det gerne være en skuffelse, når man mister rollen som anfører i en klub, der betyder noget for en - så det er der intet sensationelt i. Samtidig bekræfter han også alle de positive pålydender, der har været om det nye trænerteam, så det er jo på ingen måde fordi han er bitter eller giver sig til at surmule.
                                Helt enig i ovenstående og jeg elsker den skærende kontrast der er mellem anføreren Jeppe Tverskov og “anføreren” Kenneth Emil - Tverskov er bare en class act og jeg under ham virkelig et skifte til udlandet hvis det ellers er noget han går og drømmer om. Jeg kunne sagtens se Tverskov få success i en klub i Jupilar Pro league eller det lag og manden har i den grad fortjent en sådan chance skulle den opstå.

                                Comment

                                Working...
                                X