Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Det har været en mental udfordring for Max Fenger at sidde på bænken i de to første kampe i år, så han er meget glad for at være tilbage i startopstillingen.

Fenger: Glad for at være tilbage i startopstillingen - OBstruktion
    Godt at se Maxi tilbage. Kadrii havde ikke scoret på den chance igår og må vel affinde sig med nu at være reserve

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied
    Det har været en mental udfordring for Max Fenger at sidde på bænken i de to første kampe i år, så han er meget glad for at være tilbage i startopstillingen.

Fenger: Glad for at være tilbage i startopstillingen - OBstruktion

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Nej, det er sgu også vildt, hvad to kampe kan gøre. Jeg var stor kritiker af Okosun på 6eren, men den kritik har ham gjort til skamme.

AT og Okosun har jeg dog ikke fidus til. Vi har brug for en playmaker a la JJ. Mon ikke JJ og Okosun er duoen de kommende kampe og så spiller AT sig nok ind foran Okosun, som så bliver førstereserve. Og allerede det er jo en markant fremgang fra sidste halvsæson for Okosun.
    Meget enig. Jeg kan dog godt se Aron og Okosun sammen centralt og så kunne JJT evt rykket frem på 10’eren (eller Aron frem på 10’eren.). Mod Haderslev håber jeg dog på Breum på 10’eren.

Leave a comment:

• hankatten
    replied

Nej, det er sgu også vildt, hvad to kampe kan gøre. Jeg var stor kritiker af Okosun på 6eren, men den kritik har ham gjort til skamme.

AT og Okosun har jeg dog ikke fidus til. Vi har brug for en playmaker a la JJ. Mon ikke JJ og Okosun er duoen de kommende kampe og så spiller AT sig nok ind foran Okosun, som så bliver førstereserve. Og allerede det er jo en markant fremgang fra sidste halvsæson for Okosun.
    Jeg er også i tvivl, men det skal prøves når nu JJT med al sandsynlighed er fortid efter denne sæson.
    indtil videre skal Aron dog lige i omdrejninger og så må vi se hvem af de tre der trækker det længste strå når alle tre er på 100%

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Er meget enig, men og der er et men. Et er at møde FCM og FCK noget andet er de øvrige hold.

Leave a comment:

• manner
    replied

Det lyder som et sandsynligt scenarie, og jeg gætter på at hvis Aron kan finde samme niveau igen som i efteråret så kommer der gode bud på ham i sommerens vindue

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Med okosun i en helt anden udgave og Aron på vej tilbage ser vores midtbane lige pludselig ikke så tynd ud. Jjt har også set stærk ud i de første par kampe. Jeg er spændt på at se om Okosun og Aron får en starter sammen på et tidspunkt og om det kan fungere. Jeg kan godt lide en fysisk robust midtbane de andre slår sig på og vil frygte af samme årsag. Der skal dog stadig være noget bold i dem og jeg kan godt frygte vi mister for meget i vores opbygningsspil ved ikke at have en type som jjt derinde. Uanset hvad er det jo lysår bedre fremadrettet at kunne skifte Aron ind, hvis jjt eller Okosun løber tør eller får et slag med 30 min tilbage end at indskifte kløve.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Aron Thrandarson er for alvor tilbage i træning, og han håber selv på, at han er med i truppen til kampen mod SønderjyskE på søndag.

Thrandarson håber at være i truppen mod SønderjyskE - OBstruktion
    Håber han bliver klar. Meget gerne som indskifter til den slåskamp der grangiveligt bliver sidst i kampen

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Aron Thrandarson er for alvor tilbage i træning, og han håber selv på, at han er med i truppen til kampen mod SønderjyskE på søndag.

Med okosun i en helt anden udgave og Aron på vej tilbage ser vores midtbane lige pludselig ikke så tynd ud. Jjt har også set stærk ud i de første par kampe. Jeg er spændt på at se om Okosun og Aron får en starter sammen på et tidspunkt og om det kan fungere. Jeg kan godt lide en fysisk robust midtbane de andre slår sig på og vil frygte af samme årsag. Der skal dog stadig være noget bold i dem og jeg kan godt frygte vi mister for meget i vores opbygningsspil ved ikke at have en type som jjt derinde. Uanset hvad er det jo lysår bedre fremadrettet at kunne skifte Aron ind, hvis jjt eller Okosun løber tør eller får et slag med 30 min tilbage end at indskifte kløve.

Leave a comment:

• OBstruktion
    replied

Leave a comment:

• Onkel Riffel
    replied
    Jeg håber Bashkim får en tiltrængt pause. Han har godt nok været mere end almindeligt usynlig i de første par kampe (og store dele af efteråret). Fenger op foran!

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

Breum som 10'er mod haderslev, så kan vi bestemt stadigvæk have en farlig 10'er
    Men en helt anden type vi skal spille markant anderledes end Jebali. Det bliver en lille omvæltning som Henrik Hansen selvfølgelig også er opmærksom på han skal udnytte. Uden jebali er sønderjyske i særlig grad fysisk overlegne overfor vores offensiv og her skal vi lykkedes med at flytte bolden hurtigt på en bane, som nok er dårligere end gennemsnittet i suppen

Leave a comment:

• chrisser1990
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Thomsen ude mod os, det udligner ikke Jebali helt men helt sikket en svækkelse af Haderslev
    Breum som 10'er mod haderslev, så kan vi bestemt stadigvæk have en farlig 10'er

Leave a comment:

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Er ikke ret vild med Bif, med deres Niels har mere fodbold forstand end vores Niels.
    Jeg tror ikke de kan vinde DM men de byder sig godt til.
    ja ja, men så er vores Niels til gengæld rigtig god til at sælge stavblendere og udleje vaskemaskiner.

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Mon ikke Kornvig stadig er skadet?
    Troede faktisk det var karantæne, men kan da godt se det jo var ham der bragede ind i hegnet. Det ville ikke være dårligt, hvis han er ude

Leave a comment:

Working...
X