Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny træner Andreas Alm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det står der da heller ikke noget om, at han ikke gør.
    “Han beretter også om agent-verdenen, og hvorfor han som træner har valgt at holde sig væk fra spillerhandler og rekruttering. Det fortæller han om i Fotbollskanalens podcast Lundh:

    - Som cheftræner har jeg valgt at holde mig væk fra rekruttering i det hele taget.


    ”Som oftest er det en sportschef eller sportsdirektør, der foretager indkøbene i en fodboldklub, men mange gange er træneren også med på råd, da det er ham, der står for at få spillerne til at præstere på banen.

    Den del vælger Andreas Alm altså at holde sig fra”.


    Så det ligger jeg i at han ikke er med på råd ikke spørger efter noget. Har dog ikke hørt podcasten så ved ikke hvordan han reelt har udtalt sig …


    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-ingen-penge

    Derfor kan man vel godt sige at den og den spiller er ikke gode nok til det jeg gerne vil med holdet og der er ingen brugbare alternativer i truppen eller på akademiet så der må du godt kigge efter en.
    Eller der mangler et dumt svin der ikke er bange for at gå til grænsen eller der mangler en motivator på banen eller …


    Den der ansvarsfraskrivelse vidner for mig en mentalitet der ikke vinder ret meget og når chefen ikke selv tager ansvar, hvorfor skal medarbejderne så??

    Der er da ikke en chef i en virksomhed der bare trækker på skuldrene og siger at det er HR’s opgave … come on …
    Det står der da heller ikke noget om, at han ikke gør.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-ingen-penge

    Derfor kan man vel godt sige at den og den spiller er ikke gode nok til det jeg gerne vil med holdet og der er ingen brugbare alternativer i truppen eller på akademiet så der må du godt kigge efter en.
    Eller der mangler et dumt svin der ikke er bange for at gå til grænsen eller der mangler en motivator på banen eller …

    Den der ansvarsfraskrivelse vidner for mig en mentalitet der ikke vinder ret meget og når chefen ikke selv tager ansvar, hvorfor skal medarbejderne så??

    Der er da ikke en chef i en virksomhed der bare trækker på skuldrene og siger at det er HR’s opgave … come on …

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Man turde vel ikke prøve med en helt grøn.
    Hvilket måske ellers ville være klogere.
    Når de vælger en etableret træner, hvor OB som med alt andet ledelsen foretager sig, melder op som værende af højeste klasse, så lægger man pres på både sig selv, og den valgte træner.

    Igen kan man undre sig.
    Tænk en ro det havde givet hvis man meldte ud i denne retning.
    Vi starter en ny strategi og spillestil, derfor er top 6 ambitionerne sat til 3 ud af de næste 5 sæsoner således at der er tid til at implementere både ny træner, spillestil og kommende spillere.

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Rigtig godt for HH. Det skal ikke undre mig han får stor succes med projektet i sønderjyske. Nu følger jeg ikke OB på de indre linjer, men som type kender jeg ham som en forholdsvis stille og velreflekterende person, der på den via minder ret meget om den mand vi i sidste ende valgte at pege på, da der skulle findes ny cheftræner. Derfor var det måske også lidt vattet ikke at gå med ham, men det bliver vi givetvis klogere på over de kommende par sæsoner. Han har i hvert fald en stor opgave foran sig, da de rige ejere derovre nok ikke ser med særlig stor begejstring på en nedrykning
    Man turde vel ikke prøve med en helt grøn.

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Rigtig godt for HH. Det skal ikke undre mig han får stor succes med projektet i sønderjyske. Nu følger jeg ikke OB på de indre linjer, men som type kender jeg ham som en forholdsvis stille og velreflekterende person, der på den via minder ret meget om den mand vi i sidste ende valgte at pege på, da der skulle findes ny cheftræner. Derfor var det måske også lidt vattet ikke at gå med ham, men det bliver vi givetvis klogere på over de kommende par sæsoner. Han har i hvert fald en stor opgave foran sig, da de rige ejere derovre nok ikke ser med særlig stor begejstring på en nedrykning

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Enig, dog ikke for god vind - vi har nogle ret centrale opgør med Sønderjyske.
    Selvfølgelig, selvfølgelig!

    Leave a comment:


  • JrEwing
    replied
    Tak for indsatsen HH, held og lykke med karrieren fremover, dog undtaget alle kampe imod OB :)

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Fra OB dk:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/henrik...-soenderjyske/

    Tak for godt arbejde, HH! Og god vind fremover!
    Enig, dog ikke for god vind - vi har nogle ret centrale opgør med Sønderjyske.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Fra OB dk:
    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/henrik...-soenderjyske/

    Tak for godt arbejde, HH! Og god vind fremover!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Så blev det officielt

    AA skal have ny assistent
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sen-og-lodberg

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Andreas Alm om opgøret mod Randers i pokalkvartfinalen og hans første halvsæson i OB.

    Video: Alm om Randers-opgør og hans første halvsæson i klubben - OBstruktion

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lausul/9036072

    Der er åbenbart ikke mange penge at hente på afgivelse af HH. Men glimmerende at han får en chance, bare han ikke få dem trykker op over stregen - så ved jeg nemlig godt hvem som kommer tæt på eller under.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-udgiver-roman

    Der er altså intellektuelt gods i vores nye træner. Sikke en interessant bog!

    Hvor ville jeg ønske, at jeg var lidt mere imponeret af Alm rent taktisk, for jeg kan virkelig godt lide ham som type, og jeg hilser det varmt velkommen, at han ikke er en bulderbasse som så mange andre trænere.

    Leave a comment:


  • Lennon
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Jeg formoder, at der er en god dialog i trænerteamet, så det ikke ensidigt er AA's holdning, selvom han naturligvis træffer beslutningerne i den sidste ende. HH er jo genganger, fra da MH og JM også mest brugte de gamle. Vi kan vel ikke udelukke at der er en romantisering af de unges reelle styrke?

    I sidste ende er det jo Alms beslutning og ansvar, og der sker næppe noget vedr. startopstilling, hvis ikke Alm er enig.
    Michelsen og hemme gjorde det samme, og jeg var også efter dem på det punkt.

    Men rigtigt, det kan slet ikke udelukkes at de unge er et niveau under, eller to måske. Men hvordan udvikler man en ung spiller til at blive superligaspiller og salgsobjekt.?

    Og hvis de ikke er gode nok til at spille, eller kan blive gode nok, hvorfor er de så i truppen? Fordi strategien siger de skal være der?

    Leave a comment:

Working...
X