Oprindeligt indsendt af manner
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Sønderjyske-OB
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er enig i hensigt af Sabbi.
Sabbi kan dribble, er explosivt og kan noget ekstraordinært med bolden. Men i hensigt af det taktiske og sammenspillet er han en usleben diamant.
Men synes mere det er Sabbi som skal lære det og ikke Robin som skal læse ham.
Her skal sabbi jo være klogere og løbe indad i banen, så han kan trække en mand med og skabe endnu mere plads til Ryan. I stedet blev det rimelig nemt for Randers bare at dække den ud til et hjørnespark. Den slags situationer sammen med episoden hvor han skærer ind i banen til skud i stedet for at spille ryan helt blank er bare to episoder, som beviser han fortsat mangler noget overblik og taktisk forståelse inden han for alvor kan blive en topspiller. Jeg synes dog stadig vi savner ham, når han ikke er med, så han er en fin spiller. Man fornemmer bare det er en spiller som virkelig kan blive god, hvis nogen kan overbevise ham om det ikke er alt han gør som er genialt.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Det er jeg enig i. Eksempelvis lod jeg mig irriterer grufuldt af en situation, hvor ham og ryan nærmest kommer løbende oven i hinanden på ydersiden af boldholder, hvor det så ender med at være sabbi som når bolden og Ryan som må stå tilbage og føle han lige har taget en 50 meter sprint til ingen verdens nytte.
Her skal sabbi jo være klogere og løbe indad i banen, så han kan trække en mand med og skabe endnu mere plads til Ryan. I stedet blev det rimelig nemt for Randers bare at dække den ud til et hjørnespark. Den slags situationer sammen med episoden hvor han skærer ind i banen til skud i stedet for at spille ryan helt blank er bare to episoder, som beviser han fortsat mangler noget overblik og taktisk forståelse inden han for alvor kan blive en topspiller. Jeg synes dog stadig vi savner ham, når han ikke er med, så han er en fin spiller. Man fornemmer bare det er en spiller som virkelig kan blive god, hvis nogen kan overbevise ham om det ikke er alt han gør som er genialt."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægEfter 36 min. har Lyngby 63% boldbesiddelse ..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Med Ryans karantæne tænker jeg at der er 2 scenarier. Vestergaard ind istedet for AJA som ryger ud på HB eller Østrøm bare går direkte ind og erstatter Ryan. Jeg er helt klart mest for den sidste. I dette tætte program skulle Ryan jo alligevel have pause for ikke at gå i stykker igen. Så mon ikke bare det på torsdag er
Oliver Christensen
Østrøm AJA Tver OL
Kløve JJ
Sabbi Jebali Opondo
Lieder
Man kan så håbe at Drachmann bliver klar så vi kan få noget friskt ind i 2. Halvleg med kvalitet. Kampen bliver nok afgjort til sidst og derfor er det vigtigt med en masse energi i sine indskiftninger
Comment
Comment