Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kan nogen ikke foreslå ham her til Hemmingsen? Så må de åbne lidt for budgettet for at få noget klasse til midtbanen
    https://www.transfermarkt.com/fredri...spieler/158022

    Edit: Han har samme agent som Sander, så Hemme ved oven i købet hvem han skal ringe til.
    Last edited by René; 01-09-2021, 20:47.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Kan nogen ikke foreslå ham her til Hemmingsen? Så må de åbne lidt for budgettet for at få noget klasse til midtbanen
      https://www.transfermarkt.com/fredri...spieler/158022

      Edit: Han har samme agent som Sander, så Hemme ved oven i købet hvem han skal ringe til.
      Jeg kender ham ikke .. hvad kan han som Jebali, Kadrii, Sabbi eller Lieder IKKE kan.

      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Han kan vel først og fremmest spille inde på midten
        jeg kender ham dog heller ikke.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
          Kan nogen ikke foreslå ham her til Hemmingsen? Så må de åbne lidt for budgettet for at få noget klasse til midtbanen
          https://www.transfermarkt.com/fredri...spieler/158022

          Edit: Han har samme agent som Sander, så Hemme ved oven i købet hvem han skal ringe til.
          En der er tæt på 30 skal godt nok være god for at det vil give mening at hente ham. Så skal han løfte vores hold fra Day 1.

          Så jeg tænker nej tak

          Comment


            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Jeg kender ham ikke .. hvad kan han som Jebali, Kadrii, Sabbi eller Lieder IKKE kan.
            Være defensiv midt … så det er vel mere Aron og JJT man skal se på om man skal styrke eller have bedre backups end Okusun og Opondo.

            Håber dog at man kigger på Robin i stedet ..

            Kender han heller ikke ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Ulvestad er en god spiller og kunne sagtens være relevant på en kontrakt til 2023. Han blev kåret til årets spiller i Djurgården og det er jo ikke for sjov at Kina ville tilbyde ham 15 millioner netto årligt, før han tog til Kina var der også interesse fra Holland. - men så skal man nok skibe en 2-3 midtbanespillere ud først.*

              Derudover har man lagt i forhandlinger med en skandinavisk storklub - https://www.expressen.se/sport/fotbo...siska-klubben/

              Ulvestad ville være et mindre scoop.

              Last edited by bjerghest; 02-09-2021, 09:20.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                Være defensiv midt … så det er vel mere Aron og JJT man skal se på om man skal styrke eller have bedre backups end Okusun og Opondo.

                Håber dog at man kigger på Robin i stedet ..

                Kender han heller ikke ..
                Det er jo ikke der hans kompetencer er i flg. transfermarkt. Så det ville da være ærgerligt at bruge en del penge på hammog så omskole ham.

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det er jo ikke der hans kompetencer er i flg. transfermarkt. Så det ville da være ærgerligt at bruge en del penge på hammog så omskole ham.
                  Det er måske mig der har fat i et galt link men jeg læser dette …

                  Main positionMain position :
                  Central Midfield
                  Other position:
                  Defensive Midfield
                  Right Midfield

                  hvilket er tilnærmelsesvis den samme som JJT:

                  Main positionMain position :
                  Central Midfield
                  Other position:
                  Defensive Midfield

                  Altså .. det er jo ikke ren DD, Traore, Makrini defensiv midt …
                  Last edited by Plum; 02-09-2021, 10:08.
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Det er måske mig der har fat i et galt link men jeg læser dette …

                    Main positionMain position :
                    Central Midfield
                    Other position:
                    Defensive Midfield
                    Right Midfield

                    hvilket er tilnærmelsesvis den samme som JJT:

                    Main positionMain position :
                    Central Midfield
                    Other position:
                    Defensive Midfield

                    Altså .. det er jo ikke ren DD, Traore, Makrini defensiv midt …
                    uups - det har du helt ret i Mine øjne så noget andet til morgen.

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      uups - det har du helt ret i Mine øjne så noget andet til morgen.
                      Det går nok.

                      Spørgsmålet er jo om man vurdere at der er reelle reserver til Aron og JJT i truppen eller på vej fra akademiet. Jeg vil pege på Robin når nu han ikke skal bruges på højre back mere og trods alt ikke kan forventes at være tilfreds med at ende på bænken igen. Ligeledes må han stå foran AJA i centerforsvaret.

                      Men personligt er jeg ikke i tvivl om at OBs mangel på clean sheets er grundet manglende defensive aktioner fra midtbanen.
                      Når man vælger at stille op med 4 angribere og kanterne er ringe til at løbe med hjem skal de sidste 6 markspillere kunne dække resten og der har det ikke været godt nok med JJT’s afløsere indtil videre .. Kløve kan måske gå an men Okusun og Opondo er ikke defensive nok ..
                      Når Tverskov og Ryan så også har været ude har der ikke været 1:1 afløsere og altså ikke nok konkurrence ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Det går nok.

                        Spørgsmålet er jo om man vurdere at der er reelle reserver til Aron og JJT i truppen eller på vej fra akademiet. Jeg vil pege på Robin når nu han ikke skal bruges på højre back mere og trods alt ikke kan forventes at være tilfreds med at ende på bænken igen. Ligeledes må han stå foran AJA i centerforsvaret.

                        Men personligt er jeg ikke i tvivl om at OBs mangel på clean sheets er grundet manglende defensive aktioner fra midtbanen.
                        Når man vælger at stille op med 4 angribere og kanterne er ringe til at løbe med hjem skal de sidste 6 markspillere kunne dække resten og der har det ikke været godt nok med JJT’s afløsere indtil videre .. Kløve kan måske gå an men Okusun og Opondo er ikke defensive nok ..
                        Når Tverskov og Ryan så også har været ude har der ikke været 1:1 afløsere og altså ikke nok konkurrence ..
                        Tror du det?
                        Jeg ville håbe du har ret, men på mig virker det som om at AA ser AJA foran Robin på både Back og i CF.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          En der er tæt på 30 skal godt nok være god for at det vil give mening at hente ham. Så skal han løfte vores hold fra Day 1.

                          Så jeg tænker nej tak
                          Meget enig. Lige nu skal en spiller i den alder være ekstraordinært god for at rykke os bare et nævneværdigt interessant sted hen, ellers bliver vi jo bare end lidt bedre end middelmådige. Bashkim er jo i teorien sådan en spiller, men selv som en som ham, som man jo har det bedst mulige kendskab til, er jo slet ikke nok til at rykke os. Så længe vi er der hvor vi er som klub og hold, er en Mickelson-typerne de rigtige at gå ud og bruge pengene på, uden at jeg ved om lige præcist han er god. Det giver ikke mening at hente ældre spillere uden videreudviklings- og videresalgspotentiale, for at kunne rykke os fra nr. 8 til nr. 7.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Tror du det?
                            Jeg ville håbe du har ret, men på mig virker det som om at AA ser AJA foran Robin på både Back og i CF.
                            Ikke uenig men han burde. Han bliver kun bedre med spilletid og AJA er i min optik ikke langt foran RØ.
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Ikke uenig men han burde. Han bliver kun bedre med spilletid og AJA er i min optik ikke langt foran RØ.
                              Enig, men jeg kan dog til dels godt forstå at han har foretrukken AJA. Synes Robin har haft nogle placeringsvanskeligheder som han skal arbejde med. Dem har AJA dog ikke.. han er tilgengæld ufatteligt langsom, så hvis han først er sat, så ser det vanskeligt ud. Men enig han burde helt klart give Robin og Vestergaard chancen i stedet.. tænker at fejlmarginen ville gå nogenlunde op i sidste ende
                              Det kan måske også have noget at gøre med, at det ville være lidt voldsomt at køre en ung uprøvet målmand og en ung Centerforsvar ind samtidigt
                              Last edited by Bobolarsen; 02-09-2021, 15:37.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Ikke uenig men han burde. Han bliver kun bedre med spilletid og AJA er i min optik ikke langt foran RØ.
                                Det er jeg helt enig i og Robin bliver kun bedre jo flere min. han får i benene. Jeg synes også der har været fremskridt at se hos Robin i det offensive spil de seneste kampe så han er absolut meget tæt på AJA på backen. Det bliver dog noget af et puslespil med Aron, JJT, Kløve, Tarik og måske Robin til 6'er positionen - hvis sidstnævnte ikke skal have en tur i cf.


                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X