Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Tag et kig ind i ungdomstråden - Breum på venstrekanten er klart det største markspiller-talent, vi har på u19. Derudover har Kløve vel vist sig at være i spil på venstrekanten. Tror desuden AJA og Østrøm er foran både Vestergaard og Khemdee pt. i midterforsvaret, ligesom både Kløve og Okosun formentlig står foran Robin på den centrale midt.
    Beklager .. troede faktisk at han var angriber .. hører det som han scorer rigtig mange mål .. hvor langt er han så fra 1. holdet?
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Beklager .. troede faktisk at han var angriber .. hører det som han scorer rigtig mange mål .. hvor langt er han så fra 1. holdet?
      Tror de venter med at bruge ham i kampe og på bænken indtil de har fået en senior aftale med ham.

      For ikke at vise ham mere frem end han allerede er.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

        Tror de venter med at bruge ham i kampe og på bænken indtil de har fået en senior aftale med ham.

        For ikke at vise ham mere frem end han allerede er.
        Enig. Nok også derfor han ikke er med idag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Jeg bryder mig heller ikke vildt meget om Lieder. Men han har allerede sikret os 2 point som indskifter i nogle kampe hvor direkte konkurrenter om nedrykning/bundstriden kun fik 1p og ikke 3.
          Tror ikke man skal undervurdere hans betydning når vi ikke har en bedre rendyrket 9`er i truppen end ham. Fenger vil slet ikke kunne udfylde den rolle pt som ene angriber med ryggen mod mål. Det kan Lieder
          Et er at vi skal kigge på fremtiden. Men det kan blive dyrt ikke at holde fokus på hvad der sker lige nu
          Jeg underkender ikke mandens kvaliteter. Han er en fin fodboldspiller, det er tydeligt at se efter han er kommet sig helt over sin skade. Hans mål har været pointgivende og dejlige.

          Jeg synes bare han står så meget i vejen for Fenger. Fenger har vist at han kan være en mundfuld for flere superligaforsvarsspillere. Derudover har vi jo allerede en stjernespiller, Kadrii, til den position. Det er altså for mange med Lieder. Det er unødvendig bredde. Når vi kun spiller med 1 angriber, så mener jeg ikke vi har brug for mere dækning end Kadrii, Jebali og Fenger kan sørge for. Dertil synes jeg det er mange lønkroner på 1 position (Kadrii+Lieder).

          Comment


            Hvor ville jeg dog i øvrigt gerne at OB forsøgte Bubacarr Sanneh, som har fået ophævet sin kontrakt. Ham kan man nok godt spille til et 10+ mio salg, hvis det går godt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Enig. Nok også derfor han ikke er med idag
              Breum er med U19-landsholdet i de her dage.
              SLO

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                Jeg underkender ikke mandens kvaliteter. Han er en fin fodboldspiller, det er tydeligt at se efter han er kommet sig helt over sin skade. Hans mål har været pointgivende og dejlige.

                Jeg synes bare han står så meget i vejen for Fenger. Fenger har vist at han kan være en mundfuld for flere superligaforsvarsspillere. Derudover har vi jo allerede en stjernespiller, Kadrii, til den position. Det er altså for mange med Lieder. Det er unødvendig bredde. Når vi kun spiller med 1 angriber, så mener jeg ikke vi har brug for mere dækning end Kadrii, Jebali og Fenger kan sørge for. Dertil synes jeg det er mange lønkroner på 1 position (Kadrii+Lieder).
                Ikke helt enig. Ligesom Kadrii ikke fungerer som enlig 9`er i vores system er jeg overbevist om at det samme er gældende med Fenger. Da han fungerede bedst var det i et 2 mands angreb med nogle 8`ere bag sig. Som enlig 9`er er han hverken god nok eller stærk nok pt. Det ved man også i Ådalen.
                Som truppen ser ud nu har vi kun 1 vaskeægtig 9`er som det kræves i dette system. Bare se AGF da Mortensen var ude.
                Fenger kan blive det. Men han er der ikke endnu

                Luca Kjerrumaard der er udtaget der imod… Han er en 9`er. Og intet andet

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MortenF Se indlæg

                  Breum er med U19-landsholdet i de her dage.
                  Nå ja. Det er rigtigt. Håber bare de har styr på hans kontraktlige forhold dernede. For han er godt nok god

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ikke helt enig. Ligesom Kadrii ikke fungerer som enlig 9`er i vores system er jeg overbevist om at det samme er gældende med Fenger. Da han fungerede bedst var det i et 2 mands angreb med nogle 8`ere bag sig. Som enlig 9`er er han hverken god nok eller stærk nok pt. Det ved man også i Ådalen.
                    Som truppen ser ud nu har vi kun 1 vaskeægtig 9`er som det kræves i dette system. Bare se AGF da Mortensen var ude.
                    Fenger kan blive det. Men han er der ikke endnu

                    Luca Kjerrumaard der er udtaget der imod… Han er en 9`er. Og intet andet
                    Fenger kommer kun dertil med erfaring og spilletid. De kvaliteter han viste inden hans skade, lignede altså noget som godt kunne udvikles til at være 9'er i vores system. Fenger er, som jeg ser det, ret alsidig med okay fysik, uden det er en spidskompetence. Den erfaring som kommer med spilletid, står Lieder i vejen for. Og Lieder er simpelthen ikke så god at jeg synes han skal stå i vejen for en lovende spiller som Fenger. Udover målet mod Silkeborg, var han en katastrofe på banen resten af den kamp han startede inde.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                      Jeg underkender ikke mandens kvaliteter. Han er en fin fodboldspiller, det er tydeligt at se efter han er kommet sig helt over sin skade. Hans mål har været pointgivende og dejlige.

                      Jeg synes bare han står så meget i vejen for Fenger. Fenger har vist at han kan være en mundfuld for flere superligaforsvarsspillere. Derudover har vi jo allerede en stjernespiller, Kadrii, til den position. Det er altså for mange med Lieder. Det er unødvendig bredde. Når vi kun spiller med 1 angriber, så mener jeg ikke vi har brug for mere dækning end Kadrii, Jebali og Fenger kan sørge for. Dertil synes jeg det er mange lønkroner på 1 position (Kadrii+Lieder).
                      Har du set ham de sidste par kampe

                      Den mest usynlige anfører, jeg længe har set

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Har du set ham de sidste par kampe

                        Den mest usynlige anfører, jeg længe har set
                        Det er godt nok vildt, hvor hurtigt folk vender sig mod Bashkim. Et par dårlige kampe definerer vel ikke hans niveau eller underkender det niveau, han har vist i klubben i flere omgange og så sent som i foråret?
                        Derudover laver han en assist i sidste kamp og er en halv meters offside fra endnu en. Dårligere er han altså heller ikke, selvom han rigtigt nok indtil videre har været et godt stykke fra topniveauet i denne sæson.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det er godt nok vildt, hvor hurtigt folk vender sig mod Bashkim. Et par dårlige kampe definerer vel ikke hans niveau eller underkender det niveau, han har vist i klubben i flere omgange og så sent som i foråret?
                          Derudover laver han en assist i sidste kamp og er en halv meters offside fra endnu en. Dårligere er han altså heller ikke, selvom han rigtigt nok indtil videre har været et godt stykke fra topniveauet i denne sæson.
                          100% enig. Alle har op- og nedture; bak hellere op om en spiller, der aldrig har været andet end loyal overfor klubben og altid gjort en positiv forskel.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg

                            Fenger kommer kun dertil med erfaring og spilletid. De kvaliteter han viste inden hans skade, lignede altså noget som godt kunne udvikles til at være 9'er i vores system. Fenger er, som jeg ser det, ret alsidig med okay fysik, uden det er en spidskompetence. Den erfaring som kommer med spilletid, står Lieder i vejen for. Og Lieder er simpelthen ikke så god at jeg synes han skal stå i vejen for en lovende spiller som Fenger. Udover målet mod Silkeborg, var han en katastrofe på banen resten af den kamp han startede inde.
                            Jeg er helt enig. Lieder er en reserve der tager spilletid fra en af vor egne ikke en skid andet.
                            Så er han måske en bedre skolet 9'er end Fenger, men han står i vejen ift. måden jeg ser strategien. Her skal førstevalget på positionen bakkes op af en ung førstereserve. Sådan er det ikke nu. Men det er selvfølgelig ikke en nem spiller at komme af med, når han har været så skadesramt og spillet som en sæk kartofler indtil for ganske nyligt.
                            Jeg håber bare Fenger får fundet vej til mere spilletid. Jeg synes hans energi kan noget i det her meget offensive udtryk vi kommer med, og det tror jeg vil være uanset om han spiller som spids eller kant
                            ​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                              ,
                              Det er godt nok vildt, hvor hurtigt folk vender sig mod Bashkim. Et par dårlige kampe definerer vel ikke hans niveau eller underkender det niveau, han har vist i klubben i flere omgange og så sent som i foråret?
                              Derudover laver han en assist i sidste kamp og er en halv meters offside fra endnu en. Dårligere er han altså heller ikke, selvom han rigtigt nok indtil videre har været et godt stykke fra topniveauet i denne sæson.
                              Jeg vender mig ikke imod BK som spiller, men undrer mig over at anførerbindet ikke er givet til JT, da jeg ikke føler BK tager ansvaret (også i modgang) !

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                                100% enig. Alle har op- og nedture; bak hellere op om en spiller, der aldrig har været andet end loyal overfor klubben og altid gjort en positiv forskel.
                                Måske prøver han som spiller, men mener ikke han gør det som anfører.

                                Comment

                                Working...
                                X