Oprindeligt indsendt af Magge
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Altså, de der endeløse link-delinger, uden kommentarer...
kunne du ikke knytte et par linjer om din pointe. Tror de fleste herinde er bekendt med både bold og tipsbladet. Især en dag som i dag.
Just saying"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægMærkelig sag med Sander. Men mon ikke OB har forsøgt (og lykkedes med?) at få bedre vilkår i lejeaftalen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Tror da helt sikkert vi har gjort hvad der kunne for at få ham solgt, men vi må være for grådige eller også er Odd for fattige. Om ikke andet er det i hvert fald bare godt han ikke fanges hos os, hvor udsigten til spilletid er lang"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Albert Kotsis Kontrakt Akademi 30.06.2024 Robin Østrøm forlænget kontrakt 30.06.2024 Jonathan Khemdee Rykket op 30.06.2022 Mathias Brems Rykket op 30.06.2023 Oliver Lund Kontraktudløb Sander Svendsen Retur fra leje Sander Svendsen Udlejet Daniel Obbekjær Retur fra leje Oliver Christensen Solgt til Berlin Janus Drachmann Kontrakt ophævet (ACH( Rasmus Nissen Udlejet til Kolding Svein Gudjohnson Kontraktudløb
Ikke en eneste reel tilgang samt 2-3 faste startere har forladt klubben .. + en fuldtidsskadet højre back ... nogen er ikke sin opgave voksen.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægIkke en eneste reel tilgang samt 2-3 faste startere har forladt klubben .. + en fuldtidsskadet højre back ... nogen er ikke sin opgave voksen..Albert Kotsis Kontrakt Akademi 30.06.2024 Robin Østrøm forlænget kontrakt 30.06.2024 Jonathan Khemdee Rykket op 30.06.2022 Mathias Brems Rykket op 30.06.2023 Oliver Lund Kontraktudløb Sander Svendsen Retur fra leje Sander Svendsen Udlejet Daniel Obbekjær Retur fra leje Oliver Christensen Solgt til Berlin Janus Drachmann Kontrakt ophævet (ACH( Rasmus Nissen Udlejet til Kolding Svein Gudjohnson Kontraktudløb
Hvis MH udtaler i morgen at vi kommer forstærket ud af vinduet får jeg seriøst en hjerneblødning
Og Khemdee har også kontrakt til 30/6-2023
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og en angriber ude hele sæsonen med korsbåndet.
Hvis MH udtaler i morgen at vi kommer forstærket ud af vinduet får jeg seriøst en hjerneblødning
Og Khemdee har også kontrakt til 30/6-2023
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Det her er jo totalt håbløst, når man taler om Top-6 (... og ser andre klubbers ageren i dette vindue)
Jeg syntes da heller ikke at vi er vanvittig svækket da de spillere der forlader os(minus OC) ikke gjorde det vilde for os. Men har det bare 2% betydning kan det være forskellen mellem nedrykning og forblivelse i superligaen. Top 6 gider jeg ikke engang diskutere
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægAlbert Kotsis Kontrakt Akademi 30.06.2024 Robin Østrøm forlænget kontrakt 30.06.2024 Jonathan Khemdee Rykket op 30.06.2022 Mathias Brems Rykket op 30.06.2023 Oliver Lund Kontraktudløb Sander Svendsen Retur fra leje Sander Svendsen Udlejet Daniel Obbekjær Retur fra leje Oliver Christensen Solgt til Berlin Janus Drachmann Kontrakt ophævet (ACH( Rasmus Nissen Udlejet til Kolding Svein Gudjohnson Kontraktudløb
Ikke en eneste reel tilgang samt 2-3 faste startere har forladt klubben .. + en fuldtidsskadet højre back ... nogen er ikke sin opgave voksen..
Den største fejl i vinduet er imo, at man ikke betalte det, det ville koste at hentede BW ind med det samme, så han kunne nå at sætte sit præg eller i det allermindste udstikke en retning, som han kan følge op på i vintertransfervinduet. Nu skal han formentlig lige føle alting an, når han kommer til til vinter og så har vi reelt set smidt to transfervinduer ud af vinduet, når man nu tydeligvis - og sikkert fornuftigt nok - ikke giver Hemme den helt store frihed til at handle.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi må se hvad der sker idag
Jeg syntes da heller ikke at vi er vanvittig svækket da de spillere der forlader os(minus OC) ikke gjorde det vilde for os. Men har det bare 2% betydning kan det være forskellen mellem nedrykning og forblivelse i superligaen. Top 6 gider jeg ikke engang diskutere
- Likes 1
Comment
-
Jeg forventer sgu ikke noget i dag. Jeg håber da på forstærkninger, helt klart, men tvivler virkelig på, at det lykkes os at hente noget ind. Flere vinduer i træk har vi nu hørt på, at man er tilfreds med truppen, og trods resultaterne modsiger dette jf. vores målsætning, så er jeg efterhånden blevet overbevist om, at man rent faktisk synes man har en slagkraftig trup, som man er tilfreds med. Er det bekymrende? Ja for mig er det, men tilsyneladende ikke for dem med daglig gang i organisationen.
Kommer jeg alligevel til at sidde klistret til transfervinduets (BT) livedækning hele aftenen? Ja, det gør jeg sgu nok. Man er vel naiv :)
- Likes 3
Comment
Comment