Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    altså nu vi er i gang med at drømme - så kunne man vel godt lege med tanken om at der blev åbnet lidt mere for pengepungen hvis CE faktisk landede i OB

    hans navn alene ville nok gøre odense lidt mere interessant - og det kunne jo så (i det ekstremt hypotetiske tankeeksperiment) være at thorborg kunne se fornuften i at spændere lidt ekstra på et par profiler mere - og så gå lidt mere efter titler og EL bold...
    Trøjesalg I sig selv ville kunne betale en god bid af lønnen samt vil jeg tro på markant tilskuerfremgang kun PGA af ham.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Ja hvis vi får et stort bud på Sabbi, så kunne Bundu godt være en mulig afløser.
      Jeg håber vi henter Michelson med det samme og at vi køber en stærk 6’er.
      Tror dog ikke rigtig på nogle af delene.
      Jeg tror heller ikke vi skal forvente mere af dette vindue. Mon ikke spillet om en straks overgang af vores nye norske ven har været igang de seneste dage, og ikke er lykkes at komme i mål med - hvis man vidste det ville lykkes må vi formode de havde ventet med præsentationen til det var på plads.

      Jeg tror vinduet for tilgang er lukket for denne omgang - og sikke et kæmpe gaaaaab

      Comment


        Der er efterhånden ikke længe til, transfervinduet lukker, men der er stadig nogle spørgsmålstegn omkring de sidste timer i Ådalen.

        http://obstruktion.dk/flere-spoergsm...duets-lukning/

        Comment


          Ja luk nu bare vinduet Hemme.....vi har mistet folk fra startopstillingen og kun hentet 1 mand til vinter....kan det næsten blive mere sløjt

          Comment


            Skønt hvis vi får vores nye norske back nu men ellers er ideen vel at vi skal handle mindre og satse på hvad akademiet kan bringe - så mon ikke vi skal vende os til at transfer vinduerne bliver “kedelige” - et eller andet sted håber jeg faktisk at det bliver sådan

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OB Zurich Se indlæg
              Skønt hvis vi får vores nye norske back nu men ellers er ideen vel at vi skal handle mindre og satse på hvad akademiet kan bringe - så mon ikke vi skal vende os til at transfer vinduerne bliver “kedelige” - et eller andet sted håber jeg faktisk at det bliver sådan
              det tror jeg bestemt du har ret i

              men når ikke man har noget på akademiet - som eks højreback - så skal der handles.

              Når man så stadig tåger rundt med den der håbløse udmelding om at vi er top 6 hold - ja så forventer jeg altså også nogle investeringer.

              Det største problem for mig er at der ikke er overensstemmelse mellem hvad man gør og hvad man melder ud.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                det tror jeg bestemt du har ret i

                men når ikke man har noget på akademiet - som eks højreback - så skal der handles.

                Når man så stadig tåger rundt med den der håbløse udmelding om at vi er top 6 hold - ja så forventer jeg altså også nogle investeringer.

                Det største problem for mig er at der ikke er overensstemmelse mellem hvad man gør og hvad man melder ud.
                Enig.

                OB har en startegi der indbefatter en spillestil og et system man ønsker at spille efter samt helt definerede kompetencer den enkelte spiller på den enkelte plads skal kunne. Dette har man spillet efter på Uholdene og skal implementere på 1. holdet. Der er hentet ny træner der har købt ind på dette og så må det sq være sportschefens job at gennemgå truppen for spillere og se hvem der lever op til dette og skille sig af med resten. Huller bør dækkes af fra akademiet og er der ikke spillere der er kar til det må man investere i nye spillere til de pladser til den horisont det har før et talent er klar …
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Så vidt jeg kan læse mig til i norske medier fra tidligere idag, håber Niko på at klubberne kan blive enige om et skifte nu.

                  Så det lyder ikke til den er helt død - vi kan jo håbe det bedste i morgen.

                  ​​​​​​…og at der falder en profil-type-spiller ned i Hemmingsens turban på falderebet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Trøjesalg I sig selv ville kunne betale en god bid af lønnen samt vil jeg tro på markant tilskuerfremgang kun PGA af ham.
                    Det er en myte at trøjesalg kan finansiere noget:

                    ""Kit deals are not traditional sponsorship deals – they are licensing deals, which enable the kit manufacturers to use the club’s brand to sell branded apparel. Clubs will traditionally receive an annual fee – for example, Manchester United receives £75 million per year from Adidas, Chelsea receives an initial £60 million per year from Nike, and Arsenal receives £30 million per year from Puma – and then 10-15% of the revenue the kit manufacturer generates from shirt sales."

                    https://www.independent.co.uk/sport/...-a8456191.html

                    Comment


                      Er helt enig i at hvis akademiet ikke kan levere så må vi supplere - som vi så også gør med den norske back (selvfølgelig hellere nu end til nytår) - men jeg ville bare sige at jeg et eller andet sted har is i maven og tro på at man kan levere med akademiet
                      så jeg venter bare på at vores “fyld”s kontrakter udløber (hej Aja) og ønsker at man køre knaldhårdt på akademiet også når det forhåbentlig begynder at gå rigtig godt så man ikke laver en FCM og begynder at købe dyrt ind (igen)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                        Jeg ved godt det måske er min romantiske forestilling omkring hvem CE er som person, der spiller mig et puds, men jeg tror simpelthen ikke på at han vil kommer til at optræde for andre danske klubber end OB!
                        Der er ikke mange af de spillere tilbage nu om stunder, men egentlig enig. Eriksen kunne godt være den slags.

                        Men det bliver ikke nu. Tidligst om 3 år vil jeg mene.

                        Comment


                          https://mobil.bold.dk/transfers/superligaen/

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/overblik-superligaens-sommertransfers-2021

                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Altså, de der endeløse link-delinger, uden kommentarer...
                            kunne du ikke knytte et par linjer om din pointe. Tror de fleste herinde er bekendt med både bold og tipsbladet. Især en dag som i dag.

                            Just saying

                            Comment


                              Sander Svendsen bliver i det norske da lejeaftalen er forlænget
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Sander Svendsen fortsætter på udleje i Odds til 31.12..
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X