Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Få nu bare hentet ham, så er problemet løst på den side af forsvaret (kunne man håbe)

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Mon ikke vores kommende norske ven får nummer 2?
      Jo mon ikke, hvis det ellers er ledigt i Hemme´s forunderlige talsystem.
      Tænker det forfejlede stunt med Baskim og nr 12 bare var en understregning af at Baskim blev hentet for at please fansene og dæmpe kritikken uden tanke på om han overhovedet passer ind i den nye spillestil og strategi.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Bundu kunne godt lande i OB.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          Bundu kunne godt lande i OB.
          Ønske eller viden?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            Bundu kunne godt lande i OB.
            Men hvorfor? Vi har de offensive kræfter vi skal bruge? Han spiller jo primært højre kant, og der er Sabbi jo ret fast..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

              Ønske eller viden?
              Fornemmelse.

              1. OB vil have en spiller til start-11.
              2. OB tør ikke at tage en chance med ukendte spillere og Bundu kender vi. - Nico har samme agent som Jørgen, som i forvejen har en række spillere i Brøndby
              3. Bundu har sagt at han skal væk på leje og er i dialog med flere danske klubber

              Comment


                Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg

                Ønske eller viden?
                https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...danske-klubber
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Det ville være fuldstændigt dumt ikke at hente ham Mickelson ind allerede nu. Det ville ikke kun give muligheden at køre ham ind, man ville også undgå at han sidder på bænken i Norge i efteråret og kommer helt ude af kampform i Januar. Og vi er tyndt på begge backpositioner hvor Mickelson kan åbenbart spille hb og vb. Skjelvik har brug for konkurrence)en backup og hvem ved hvornår Ryan er klar igen og hvor lang tid han kan holde sig skadefri.
                  Der kom lige 22 millioner ind og der er det vel småpenge at hente Mickelson allerede nu. Håber det er kun taktik på forhandlingsbordet og der bliver ikke igen en situation hvor det bliver dyrt at spare lidt.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                    36 timer tilbage af vinduet ... aktivitet indtil nu:

                    Rasmus Nissen er udlejet til Kolding.
                    Janus Drachmann fik ophævet kontrakten og er taget til Horsens
                    Oliver Lund havde kontraktudløb og er taget til AGF
                    Sveind Gudjohnsen havde kontraktudløb - ikke sikker på hvor han er nu.
                    Oliver Christensen solgt

                    5 afgange.

                    Sander Svendsen har været udlejet og er måske på vej tilbage?
                    Daniel Obbekjær har været udlejet og er måske på vej tilbage?

                    Brems er rykket op
                    Khemdee er rykket op

                    Der er forlænget med Robin

                    Der er skrevet kontrakt med Kotsis på Akademiet.

                    Der er skrevet kontrakt med Nico fra nytår.

                    Hvad mangler jeg?

                    Det er ikke fordi OB ser super styrket ud ....
                    Daniel Obbekjær har stået som spiller minimum et par dage nu... han har stadig trøje nr. 22

                    https://www.ob.dk/foersteholdet/#spillerne

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Bundu kunne godt lande i OB.
                      Helt enig - Med ham i truppen vil vi kunne stille op i den klassiske 0-10-0 opstilling.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Bundu kunne godt lande i OB.
                        Han passer vel perfekt til vores venstre side, så han kan skære ind mod midten.
                        Ser ham dog som en luksusspiller der, hvis han skulle lande I OB, er her af nød fordi hans egen klub ikke kan bruge ham og kun er tilgængelig på leje.
                        tvivler på han har et brændende ønske om at spille i OB.
                        Og luksus spillere har vi rigeligt af.

                        Men det ville ligne os rigtig fint, at hente et etableret navn, uden nogen plan, og så satse på, at det han har lavet tidligere, gentager han hos os.

                        Nej tak til bundu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Hvis du har info om, at de leder efter institution, kunne man da med lidt større rimelighed frygte, at FCK eller fcm har åbnet op for den store pung.

                          Fcm mangler endda en erstatning for dreyer. Men nej, kan stadig ikke for alvor tro på Eriksen i superligaen
                          Jeg ved godt det måske er min romantiske forestilling omkring hvem CE er som person, der spiller mig et puds, men jeg tror simpelthen ikke på at han vil kommer til at optræde for andre danske klubber end OB!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Jeg ved godt det måske er min romantiske forestilling omkring hvem CE er som person, der spiller mig et puds, men jeg tror simpelthen ikke på at han vil kommer til at optræde for andre danske klubber end OB!
                            Tror du har ret. Kan heller ikke rigtigt forestille mig ham i andre klubber, faren kan vel være at han har ambtioner om at forsætte på landsholdet og niveuet er for lavt i OB, ingen europa kampe, og mange kampe på lavt nivau i nedrykningsspillet, her er det nok bedre i FCK eller FCM - men svært at forestille sig at han vil kunne vælge de klubber.

                            Ellers vil det være en rigtig god tryg ramme han kan skabe for sin familie, tænker det bliver her eller i Ajax som han også kender godt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg

                              Tror du har ret. Kan heller ikke rigtigt forestille mig ham i andre klubber, faren kan vel være at han har ambtioner om at forsætte på landsholdet og niveuet er for lavt i OB, ingen europa kampe, og mange kampe på lavt nivau i nedrykningsspillet, her er det nok bedre i FCK eller FCM - men svært at forestille sig at han vil kunne vælge de klubber.

                              Ellers vil det være en rigtig god tryg ramme han kan skabe for sin familie, tænker det bliver her eller i Ajax som han også kender godt.
                              altså nu vi er i gang med at drømme - så kunne man vel godt lege med tanken om at der blev åbnet lidt mere for pengepungen hvis CE faktisk landede i OB

                              hans navn alene ville nok gøre odense lidt mere interessant - og det kunne jo så (i det ekstremt hypotetiske tankeeksperiment) være at thorborg kunne se fornuften i at spændere lidt ekstra på et par profiler mere - og så gå lidt mere efter titler og EL bold...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                                Bundu kunne godt lande i OB.
                                Ja hvis vi får et stort bud på Sabbi, så kunne Bundu godt være en mulig afløser.
                                Jeg håber vi henter Michelson med det samme og at vi køber en stærk 6’er.
                                Tror dog ikke rigtig på nogle af delene.

                                Comment

                                Working...
                                X