Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Spillere hvor det er sandsynligt at de forlader OB inden for de næste 10 måneder eller har kontraktudløb.
    Truppen består af 25 spillere plus Sander S

    https://www.ob.dk/foersteholdet/

    Sander Svendsen
    Mart Lieder
    Daniel Obbekjær
    Alexander Juel Andersen
    Mikkel Hyllegaard
    Ryan J Laursen
    Jens Jakob Thomasen
    Max Fenger

    Så vil der evt være følgende tilbage

    Etablerede(over 25 kampe)
    HC Bernat
    Sayuba Mandé
    Kasper Larsen
    Jeppe Tverskov
    Jørgen Skjelvik
    Robin Østrøm
    Emmanuel Sabbi
    Aron Elis Thrandasson
    Simon Ayo Okosun
    Troels Kløve
    Moses Opondo
    Mads Frøkjær
    Issam Jebali
    Bashkim Kadrii

    Talenter
    Christian Vestergaard
    Jonathan Khemdee
    Mathias Brems
    Tarik Ibrahimagic

    14 etablerede og 4 talenter. Jeg tænker man henter mellem 2 og 4 nye akademi spillere op inden for de næste 6-8 måneder.
    Magnus W Nielsen og Jakob Breum ser jeg som sikker. Luca Kjerrumgaard og Marcus Alstrup er også gode bud. Fenger,JJ og Hylle kan selvfølgelig nå og forlænge endnu.

    Men sagens kerne er at der nok bliver kraftigt gang i svingdøren i 2022



    Hvorfor er mere Magnus Worsøe mere sikker end Alstrup iflg dig?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Heller ikke i AA’s men hvorfor ikke.. hvorfor ikke bruge Robin centralt i stedet for Okusun på midten eller AJA i forsvaret .. det er da ikke fordi at han spiller sig mere selvsikker derude …
      Der er 3 trænere og nogle assistenter som har vurderet, at han ikke er klar til det endnu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg


        Hvorfor er mere Magnus Worsøe mere sikker end Alstrup iflg dig?
        Min vurdering er at Alstrup simpelthen er overhalet i sin udvikling af en anden målmand der har gang i noget imponerende.

        - Magnus blev kåret som turneringens målmand i Kroatien
        - Han har pt vundet kampen på U19 om pladsen
        - Jeg syntes han har en bedre målmands statur end Alstrup
        - Han har trænet rigtig meget med SL truppen på det sidste. Har næsten ikke set Alstrup være med
        - Og så har jeg bare en mavefornemmelse der siger mig det

        Men meget kan ske endnu. Skader mm. Jeg håber som sagt at de giver begge fuldtids kontrakt senest fra næste sommer af

        Comment


          Mon ikke Mandé efterhånden søger noget andet, hvis han også er bag Bernat i målmandshierarkiet til næste sommer? I så fald giver det jo fin mening at skrive med både Alstrup og Worsøe (det gør det imo uanset). At have et målmandsteam bestående af et trekløver af unge egenproducerede stortalenter ville godt nok være sprødt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Mon ikke Mandé efterhånden søger noget andet, hvis han også er bag Bernat i målmandshierarkiet til næste sommer? I så fald giver det jo fin mening at skrive med både Alstrup og Worsøe (det gør det imo uanset). At have et målmandsteam bestående af et trekløver af unge egenproducerede stortalenter ville godt nok være sprødt.
            Enig - Men for satan Lars Bjerringgaard kommer på en opgave - At holde 3 unge talentfulde keepere glade og ved ilden, i en klub der ikke har tradition for at rotere keeper undervejs i sæsonen medmindre skader opstår.

            Comment


              Mon ikke vi henter Torp i FCM og jeg så gerne at Kraev fulgte med

              Ved godt de ikke spiller HB

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Mon ikke vi henter Torp i FCM og jeg så gerne at Kraev fulgte med

                Ved godt de ikke spiller HB
                Helt enig - Med dem i truppen vil vi kunne stille op i den klassiske 0-10-0 opstilling.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Helt enig - Med dem i truppen vil vi kunne stille op i den klassiske 0-10-0 opstilling.
                  Hov hov. 1-0-10-0 opstilling

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Der er 3 trænere og nogle assistenter som har vurderet, at han ikke er klar til det endnu.
                    Men han er klar til at komme ind på en uvant højreback …..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Mon ikke at Nicolas Mickelson snart bliver præsenteret. OB er i hvert fald begyndt at følge ham på Instagram, så det er nok en done deal. Spørgsmålet er så om det bliver nu eller til årsskiftet.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Mon ikke at Nicolas Mickelson snart bliver præsenteret. OB er i hvert fald begyndt at følge ham på Instagram, så det er nok en done deal. Spørgsmålet er så om det bliver nu eller til årsskiftet.
                        Enig. Eneste spørgsmål er nok bare hvornår han kommer. Men skal vi ikke gætte på at de finder en løsning når han nu ikke længere træner med og ikke er i truppen

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Mon ikke at Nicolas Mickelson snart bliver præsenteret. OB er i hvert fald begyndt at følge ham på Instagram, så det er nok en done deal. Spørgsmålet er så om det bliver nu eller til årsskiftet.
                          Det var hurtigt de unfollowed. De gør i hvert fald ikke længere.

                          Comment


                            Haha.. De må have en der læser med herinde i døgndrift. Det gjorde de i hvert fald lige før jeg postede opslaget herinde

                            Comment


                              så er der 37 timer og 35 minutter til at transformere dette hold til et top 6 hold. Han må godt nok have travlt ham Hemmingsen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                så er der 37 timer og 35 minutter til at transformere dette hold til et top 6 hold. Han må godt nok have travlt ham Hemmingsen.
                                Tja han har jo så godt som vinget af,hvad OB skulle nå i dette vindue.Nemlig at Sælge en spiller.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X