Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ultra kort trænings resume

    OC IKKE TIL TRÆNING!!!!

    Sander ikke at finde endnu

    khemdee sparkede Sabbi ned som måtte forlade træningen. En masse U19 med igen
    Lige et par ekstra kommentarer

    Ryan var på græs igen. Han løb nogle banerunder og trænede øvelser med bold sammen med fyssen. Så det går fremad men der går nok 3-4 uger inden man måske ser ham i truppen

    Der blev spillet meget A hold mod B hold idag. Alt imens enkelte blev taget fra løbende til skudtræning med Feher. A-Holdet var samme som lørdag. Dog med Kasper i stedet for AJA

    Comment


      https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sse-et-eventyr

      Ryan bekræfter interessen fra Amerika. Gør nu for helvedet noget rigtigt Hemme, og send Ryan afsted.

      Comment


        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sse-et-eventyr

        Ryan muligvis til USA - håber den går igennem og vi så får en ny back

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Der var vist også flere herinde der ulmede over at MH stod fast og afviste 2,5 mill euro.
          Ja, det klogt nok, men lad os nu se: Oliver er jo ikke landsholdsmålmand mere.....
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...sse-et-eventyr

            Ryan bekræfter interessen fra Amerika. Gør nu for helvedet noget rigtigt Hemme, og send Ryan afsted.
            Lød ikke til at interessen var blevet konkret. Men enig. De kan få ham for et par mill

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Lød ikke til at interessen var blevet konkret. Men enig. De kan få ham for et par mill
              Afsted med Ryan. Han har altid været loyal og givet hvad han havde. Hvis han kan få denne mulighed, skal vi hjælpe ham med det.

              Synes transfersum er svær. Et par millioner må være max. Tror ikke der er så meget at hente. Men Ryan hiver sikkert også en pæn hyre, i forhold til spillede kampe, så nok også en økonomisk gevinst at hente der.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Afsted med Ryan. Han har altid været loyal og givet hvad han havde. Hvis han kan få denne mulighed, skal vi hjælpe ham med det.

                Synes transfersum er svær. Et par millioner må være max. Tror ikke der er så meget at hente. Men Ryan hiver sikkert også en pæn hyre, i forhold til spillede kampe, så nok også en økonomisk gevinst at hente der.
                Enig.

                Kan simpelthen ikke hitte ud af hvornår deres vindue lukker i USA. Men har min tvivl om den bliver til noget

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Enig.

                  Kan simpelthen ikke hitte ud af hvornår deres vindue lukker i USA. Men har min tvivl om den bliver til noget
                  Jeg er også meget i tvivl om det bliver til noget. Jeg har prøvet at finde ud af hvornår vinduet lukkede i USA, og det jeg fandt frem til var, at det lukkede 5/8, så det dermed er lukkede nu, men jeg tør ikke sige noget om, om der stadig må laves lejeaftaler, det er der jo nogle lande der køre med efter vinduet lukker.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Enig.

                    Kan simpelthen ikke hitte ud af hvornår deres vindue lukker i USA. Men har min tvivl om den bliver til noget
                    Det er lukket derovre, men der er stadig mulighed for at signe spillere som jeg forstår det. https://www.mlssoccer.com/news/offic...-dates-amended
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Salg eller ej, Ryan er sgu en sej fyr som fortjener kæmpe respekt. Vildt interview alligevel: https://obstemmer.dk/ryan-johnson-la...-ad-hver-gang/

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                        Salg eller ej, Ryan er sgu en sej fyr som fortjener kæmpe respekt. Vildt interview alligevel: https://obstemmer.dk/ryan-johnson-la...-ad-hver-gang/
                        Han er bare en gennemført fed person, bund sympatisk og med noget mellem ørerne. Dem har vi efterhånden haft en del af i OB, og selvom niveauet ikke altid har flugtet med personligheden er det svært ikke at få lidt følelser for dem som fan.

                        Med mindre Ryan kommer tilbage fra skaden og spiller fast resten af sæsonen tror jeg ikke at OB er interesserede i at forlænge kontrakten med ham, og jeg tror helt sikkert ikke at Ryan er interesserede da han nok skal få sit USA skifte, senest om et år. Derfor synes jeg også bare vi skal lade ham flyve i indeværende sæson så vi kan få en kompetent afløser på plads så hurtigt som muligt.

                        Comment


                          Han er en glimrende fyr. Synd for ham med de skader. Det lyder som, at han retmæssigt er vred over EFBs behandling.

                          I form er han en rigtig dygtig back.

                          Jeg håber, at han får et eventyr i USA og OB en lille mønt!

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                            Han er en glimrende fyr. Synd for ham med de skader. Det lyder som, at han retmæssigt er vred over EFBs behandling.

                            I form er han en rigtig dygtig back.

                            Jeg håber, at han får et eventyr i USA og OB en lille mønt!
                            Den “kritik” han retter mod EFB nu er noget af det skarpeste jeg har hørt fra ham mod eksen.

                            Man må også sige at den afskeds salut han fik med fra Esbjerg hvor han blev kaldt en møgbelortet mercedes er ualmindeligt grim - især i lyset af hvor eklatant Esbjerg fejlede i forbindelse med Ryans skadesforløb.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Han er en glimrende fyr. Synd for ham med de skader. Det lyder som, at han retmæssigt er vred over EFBs behandling.

                              I form er han en rigtig dygtig back.

                              Jeg håber, at han får et eventyr i USA og OB en lille mønt!
                              Selvfølgelig er han vred, hvis det er hele sandheden om forløbet, så har EfB handlet så uforsvarligt at han jo nærmest kan anklage dem for tabt arbejdsfortjeneste.

                              Comment


                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...il-superligaen

                                Comment

                                Working...
                                X