Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Lige meget hvor savnet han bliver skal han simpelthen skydes afsted - vi har så meget brug for en god case og OC har i den grad fortjent det! Også en fed by
    Er enig - Ville gerne beholde ham da han er en af få høj kvalitets spillere vi har, vel egentlig den eneste når Baskim viser så lavt niveau i start sæsonen.

    Han vil gerne prøve noget nyt og måske sikre sin økonomiske fremtid, det må vi ikke stå i vejen for hvis vi kan få 15 til 20 mill for ham.

    Som andre skriver om et halvt år ser det måske meget anderledes ud og der er ingen u slutrunder at deltage i, så er det måske for sent og chancen er misset. Hvilket være meget uheldigt for alle parter.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Ja jeg har så også selv argumenteret for, det du skriver her; OSE har slugt Odense Boldklub og omdannet det til et vedhæng til en underholdningskoncern, hvor popsmarte slogans og håbløse ansættelser står i kø. Hvor det at holde dem op på deres egne målsætninger betyder, at det lige pludselig er OS, der har for høje forventninger. At vi bliver skuffet over både præstation og resultat af en kamp på hjemmebane mod en oprykker lige pludseligt betyder, at vi tror vi kan vinde "kamprunde efter kamprunde" som vores træner helt i OSEs ånd kastede ud af sin svenske mund, som et ekko af Jesper Hansens "sølvdage" kommentar, som mest af alt dækker over en total ansvars fralæggelse.

      Vores hold er ikke godt nok til top 6. Punktum. Hverken kvantitativt eller kvalitativt. Det er vist ved at gå op for flere og flere.

      At holde ledelser op på deres egne målsætninger, selv om de fleste anser dem for urealistiske, er ikke at forlange man vinder hver spillerunde.

      Det er ikke at forlange for meget fra vores side. Det er dem, der forlanger, forventer for meget af en både middelmådig og forkert sammensat spillertrup.

      Deri består selvbedraget.

      MvH ChrisOB
      Har OSE vitterligt ytret, at de mener vi som Odense Boldklub fans, forventer for meget af vores hold?

      Please tell me your joking! (Indrømmet, der er gået lidt metaltræthed i mig, ift. at følge alt det nonsens der lukkes ud fra deres kant).

      :/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg

        Har OSE vitterligt ytret, at de mener vi som Odense Boldklub fans, forventer for meget af vores hold?

        Please tell me your joking! (Indrømmet, der er gået lidt metaltræthed i mig, ift. at følge alt det nonsens der lukkes ud fra deres kant).

        :/
        Bunder det ikke i en udtalelse fra JD ?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Bunder det ikke i en udtalelse fra JD ?
          Først JH, senere JD og i søndags AA

          Lige usmagelig tåbeligt hver gang
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

            Først JH, senere JD og i søndags AA

            Lige usmagelig tåbeligt hver gang
            Hvad sagde AA i søndags? For jeg husker blot JD snakke om det.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              Hvad sagde AA i søndags? For jeg husker blot JD snakke om det.
              Det samme her ?

              Comment


                Nogle der har bud på en HB, OB kunne hente?
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Nogle der har bud på en HB, OB kunne hente?
                  Markedet er begrænset for at være helt ærlig. OB skal afvige på deres principper, hvis de ønsker at hente en HB. Enten skal han være for dyr, gammel, ung eller have en anden nationalitet.

                  Mit bedste, omend urealistiske, bud Martin Linnes er lige annonceret i Molde.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                    Nogle der har bud på en HB, OB kunne hente?
                    Ud over Martin Linnes, så vil mit bedste bud nok være Godswill Ekpolo fra Häcken. Han har spillet under Alm, og har kontraktudløb 31/12 2021, så han kan ikke koste så meget.

                    https://www.transfermarkt.de/godswil...spieler/223727

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                      Hvad sagde AA i søndags? For jeg husker blot JD snakke om det.
                      Kan ikke lige finde det,men det var i Stiften han udtalte at. Nu skal vi jo ikke forvente at, OB bare søndag efter søndag ligger tre point i rygsækken.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                        Kan ikke lige finde det,men det var i Stiften han udtalte at. Nu skal vi jo ikke forvente at, OB bare søndag efter søndag ligger tre point i rygsækken.
                        Jeg fandt det selv

                        "- Jeg sagde også derude til tv, at dem, der tror, at vi bare kampdag efter kampdag lægger tre point i rygsækken har en anden opfattelse af virkeligheden, end jeg har. Jeg er skuffet over, at vi lukker et mål ind til sidst. Det er en fin scoring, men vi skal skabe flere målchancer i første halvleg med bedre pasningsspil, sagde Andreas Alm."

                        Siger han ikke, at man skal arbejde for sejren og dem der tror andet er idioter?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Nogle der har bud på en HB, OB kunne hente?
                          Har tidligere foreslået Kasper Jørgensen fra Lyngby.

                          Comment


                            Hvordan Viborg uden kamp, fik fat i Anyembe er en gåde. Men det skib er selvfølgelig sejlet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                              Hvordan Viborg uden kamp, fik fat i Anyembe er en gåde. Men det skib er selvfølgelig sejlet.
                              De gjorde noget, hvor de gjorde noget. Vi gør noget, hvis vi gør noget. Historisk set.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                                De gjorde noget, hvor de gjorde noget. Vi gør noget, hvis vi gør noget. Historisk set.

                                Comment

                                Working...
                                X