Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    håber du får ret, og at Tver ikke bliver holdkammerat med Greve, når Maxsø sælges.
    Har nævnt dette nogle gange før
    BIF har udtalt at de ikke betaler transfer på spillere over 26 år. Så skal vi ikke bare lukke den der?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Har nævnt dette nogle gange før
      BIF har udtalt at de ikke betaler transfer på spillere over 26 år. Så skal vi ikke bare lukke den der?
      Hvor længe løber hans kontrakt endnu?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Hvor længe løber hans kontrakt endnu?
        30/6-2023

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          30/6-2023
          Ohh jeg så den gerne forlænget. Den og JJs, det ville være vigtigt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Har nævnt dette nogle gange før
            BIF har udtalt at de ikke betaler transfer på spillere over 26 år. Så skal vi ikke bare lukke den der?
            Og BIF er jo kendt for at holde fast i deres strategier

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Har nævnt dette nogle gange før
              BIF har udtalt at de ikke betaler transfer på spillere over 26 år. Så skal vi ikke bare lukke den der?
              De har lige givet 7,5 mill for Greve der er tættere på sin 27 års fødselsdag end han er på sin 26 års. Mon dog de ikke også ville have smidt lidt penge efter ham hvis han havde været 5 måneder ældre?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                De har lige givet 7,5 mill for Greve der er tættere på sin 27 års fødselsdag end han er på sin 26 års. Mon dog de ikke også ville have smidt lidt penge efter ham hvis han havde været 5 måneder ældre?
                Aner det ikke. Men efter de har fået CV gør de altså som de melder ud

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...re-over-27-aar

                Og så er det måske et tolknings spørgsmål så spillere på 27 også kan købes fri. Men de køber helt sikkert ikke Tverskov som vi nok ville forlange en håndfuld millioner for

                Comment


                  Er der nogen som ved om Hemme og Ole Spion er taget på teltur i Uganda uden internet og mobil ......Vi sætter jo nye standarder i at der sker INTET - HVERKEN PÅ RYGTE ELLER PRØVETRÆNINGSFRONTEN.........GIGA SUUUUUUUUK....#Top6MinBareRøv

                  Comment


                    Så er det nu Hemme!

                    Eller måske ikke... "Begge de danske klubber har takket nej til offensivspilleren, der ikke har kunnet leve op til den tidlige hype."....
                    Tidligere Liverpool- og Derby-spiller er angiveligt blevet tilbudt både OB og AGF.
                    Last edited by MathiasOB; 13-08-2021, 10:27.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af MathiasOB Se indlæg
                      Så er det nu Hemme!

                      Eller måske ikke... "Begge de danske klubber har takket nej til offensivspilleren, der ikke har kunnet leve op til den tidlige hype."....
                      Han fik trods alt godt 80 kampe i de fire år han var i Bournemouth, hvor de i øvrigt spillede Premier League alle årene. Det lyder dog som om, at han personligt har ramt en mur, som gør ham mindre interessant. Men aldersmæssigt og CV-mæssigt, er det vel tæt på noget af det bedre, vi vil kunne hente.

                      Aner ikke hvordan niveauet er pt, men hvis vi takker nej til ham her, og ikke engang tager ham til prøvetræning, så ser jeg det som et udtryk for, at vi forsøger at hente noget endnu bedre. ELLER, ikke har nogle intentioner om at hente noget som helst.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MathiasOB Se indlæg
                        Så er det nu Hemme!

                        Eller måske ikke... "Begge de danske klubber har takket nej til offensivspilleren, der ikke har kunnet leve op til den tidlige hype."....
                        Husker ham tydeligt som Liverpool fan. Han kunne helt sikkert forstærke os på venstre kanten og sætte noget gang i løjerne. Men det lyder til at OB ikke vil noget i dette vindue og igen tror alt for meget på den nuværende fantastiske trup.
                        Kan selvfølgelig også være at økonomien var for høj

                        Comment


                          Jordon Ibe har kæmpet meget med sit mentale helbred - det tror jeg ikke OB er klar til.

                          Derudover har han spillet 6 kampe siden sommeren 2019, det er altså voldsomt lidt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                            Jordon Ibe har kæmpet meget med sit mentale helbred - det tror jeg ikke OB er klar til.

                            Derudover har han spillet 6 kampe siden sommeren 2019, det er altså voldsomt lidt.
                            Høj risiko ja. Men også en mulig kæmpe gevinst hvis han lykkedes

                            Comment


                              Ibe ville være en sensation at få til klubben - at få en PL-erfaren spiller ind på en af vores svage positioner ville gøre os så meget godt. Et kæmpe sats uden tvivl, men jeg tør gerne smide en 2-årig kontrakt efter ham; lang nok til at sælge ham efter en klasse sæson, men kort nok til at vi ikke hænger på en kæmpe lønudgift, hvis han ikke slår til. Han ville være en international profil, frem for rugbrød med leverpostej, som klubben vil væk fra. Men det er omsonst at diskutere, nu vi har takket nej...(jeg er overbevist om, at vi ikke køber én eneste spiller indtil Wesström gør sin entre - jeg tror, at den øverste ledelse har lige så lidt tillid til MHs evner som sportschef, som jeg).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                                Ibe ville være en sensation at få til klubben - at få en PL-erfaren spiller ind på en af vores svage positioner ville gøre os så meget godt. Et kæmpe sats uden tvivl, men jeg tør gerne smide en 2-årig kontrakt efter ham; lang nok til at sælge ham efter en klasse sæson, men kort nok til at vi ikke hænger på en kæmpe lønudgift, hvis han ikke slår til. Han ville være en international profil, frem for rugbrød med leverpostej, som klubben vil væk fra. Men det er omsonst at diskutere, nu vi har takket nej...(jeg er overbevist om, at vi ikke køber én eneste spiller indtil Wesström gør sin entre - jeg tror, at den øverste ledelse har lige så lidt tillid til MHs evner som sportschef, som jeg).
                                Enig. Og måske det kunne være en fordel at kommet til et sted, hvor karrieren stille og roligt kunne komme på skinner igen. Selvfølgelig skal der præsteres, men ikke på samme måde som i PL og hvad der følger med af hysterisk presse,og forventningspres. Mht til Hemmingsen er vi enige. Vi kommer ikke til at hente en eneste spiller, før Bjørn tiltræder. Hemmingsen magter det ikke.
                                Last edited by sinus; 13-08-2021, 18:01.
                                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                                Comment

                                Working...
                                X