Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Så vidt jeg ved har OB af flere gange selv meldt ud, at de kigger efter en hb.
    Jakob Ankersen fik ophævet sin kontrakt med EfB og er nu skiftet til Randers. Håber snart der også snart sker noget på transferfronten i OB.
    Vi har ikke overraskende for nogen, igen igen Ryan på skadeslisten og Østrøm kæmper så godt han kan, men det er altså uholdbart. Jørgen er heller ikke min kop te som back.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Jakob Ankersen fik ophævet sin kontrakt med EfB og er nu skiftet til Randers. Håber snart der også snart sker noget på transferfronten i OB.
      Vi har ikke overraskende for nogen, igen igen Ryan på skadeslisten og Østrøm kæmper så godt han kan, men det er altså uholdbart. Jørgen er heller ikke min kop te som back.
      Lige med Jakob Ankersen er jeg da glad for at vi ikke henter ham. 30 år gammel og ville intet flytte i OB. Han ville måske kunne spille den venstre kant meeeeen. Så hellere Fenger. Back kan han jo ikke spille

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Lige med Jakob Ankersen er jeg da glad for at vi ikke henter ham. 30 år gammel og ville intet flytte i OB. Han ville måske kunne spille den venstre kant meeeeen. Så hellere Fenger. Back kan han jo ikke spille
        Er enig, men Hestene skal spille europæisk, så han er en udemærket spiller til bænken, ud fram deres koncept. Men Hemmingsen vil ikke nedlade sig til at kigge efter en stil start 11, holdet er jo fantastisk og de skal bare træne.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Lige med Jakob Ankersen er jeg da glad for at vi ikke henter ham. 30 år gammel og ville intet flytte i OB. Han ville måske kunne spille den venstre kant meeeeen. Så hellere Fenger. Back kan han jo ikke spille
          Noget skal der bare ske. Lige nu spiller vi uden ordentlige backs. Det går ikke.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Er enig, men Hestene skal spille europæisk, så han er en udemærket spiller til bænken, ud fram deres koncept. Men Hemmingsen vil ikke nedlade sig til at kigge efter en stil start 11, holdet er jo fantastisk og de skal bare træne.
            Jo jo ja ja. Men at vi holder os væk fra sådanne spillere kan også glæde mig. Akademi spillere og/eller profiler er vejen frem

            Jeg håber at vi skriver med Breum og henter 1-2 rigtig gode spillere. Meget gerne en højreback. Kan godt acceptere hvis det er noget leje med evt købsoption. Bare hylden er høj nok.
            Måske Opondo skal finde et andet sted at spille og Okosun virker ikke glad for sin situation/position. De kunne godt forlade OB. Jeg tror ikke OC bliver solgt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Noget skal der bare ske. Lige nu spiller vi uden ordentlige backs. Det går ikke.
              Kan vi sagtens blive enig om. Men det var Ankersen jo ikke svaret på

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Kan vi sagtens blive enig om. Men det var Ankersen jo ikke svaret på
                Nej det kan der være noget om men backs er heller ikke det eneste sted vi har mangler. Randers virker bare mere på forkant med tingene end os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Nej det kan der være noget om men backs er heller ikke det eneste sted vi har mangler. Randers virker bare mere på forkant med tingene end os.
                  Nja. De havde en nogen smallere trup end os, har solgt deres største profil og skal spille europa. Så selvfølgelig vidste de at de skulle ud og hente spillere. Og så havde de ikke rigtig et U19 og trække på til bredden. Og så har de nok også også lige 30-40 mill i mellem hænderne lige nu som vi ikke har fået ind på kontoen.
                  Og spillere som Ankersen,Brock Madsen, Kabongo og til dels Tibbling imponerer mig ikke. Jeg tvivler på nogen af dem ville komme i vores start 11

                  Comment


                    Efter at have sovet på resultatet mod FCN, så er jeg stadig utrolig skuffet over OB. Mest af alt, så er jeg skuffet over, at man ikke forstærker et hold, der har store mangler. Især synes jeg, at der mangler en midt-midt profil og så selvfølgelig det åbenlyse: Nogle gode forsvarsspillere.

                    Jeg kan ikke forstå, at der ikke sidder folk i ledelsen der kan se den økonomiske gevinst i at hente gode spillere, som koster lidt nu, men som kommer med en stor afbetaling senere. Ståle Solbakken har jo ret i, at der mangler "fodboldhjerne" - også i OB's ledelse.

                    JEg er skuffet og rystet over OB. Og der skal ske noget i toppen, inden det bliver bedre

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jo jo ja ja. Men at vi holder os væk fra sådanne spillere kan også glæde mig. Akademi spillere og/eller profiler er vejen frem

                      Jeg håber at vi skriver med Breum og henter 1-2 rigtig gode spillere. Meget gerne en højreback. Kan godt acceptere hvis det er noget leje med evt købsoption. Bare hylden er høj nok.
                      Måske Opondo skal finde et andet sted at spille og Okosun virker ikke glad for sin situation/position. De kunne godt forlade OB. Jeg tror ikke OC bliver solgt
                      Den med at leje har vi vist ikke haft den største succes med til dato men det kan jo ændre sig. Forstår stadig ikke at man skrev med Jørgen netop efter et lejeophold. Han er i min verden langt fra OB DNA. Han er netop typen der ikke gider spiller mod andre end FCK, FCM, BIF og GF.
                      Vi skal have typer, som vil vinde og som kan sætte sig op til at spille mod FCN, Viborg, Vejle osv.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Den med at leje har vi vist ikke haft den største succes med til dato men det kan jo ændre sig. Forstår stadig ikke at man skrev med Jørgen netop efter et lejeophold. Han er i min verden langt fra OB DNA. Han er netop typen der ikke gider spiller mod andre end FCK, FCM, BIF og GF.
                        Vi skal have typer, som vil vinde og som kan sætte sig op til at spille mod FCN, Viborg, Vejle osv.
                        Selvfølgelig kan han sætte sig op og gider spille alle kampe. Hans niveau er bare ikke særlig imponerende og er endnu et ”over the hill” dårligt indkøb der ikke flytter os en tøddel. Derfor har han flest dårlige kampe. Den er ikke længere.
                        Og nu har ledelsen indset at de netop er dårlige købmænd og generelt gør de forkerte ting.

                        Så derfor venter de på BW og ligger alle æg i hans kurv og håber på han at er manden der kan få styr på foretagendet. Det vil sige maksimal fokus på akademi som de ved at de gør det godt på og kun det mest nødvendige indkøb til truppen. Hvis der dukker noget op der er en “no brainer” som Kadrii var slår de også til.
                        Lad os nu slå koldt vand i blodet og se om der ikke dukker noget spændende op i den sidste uge.

                        Jeg er da også frustreret over vores mangler i truppen og inkompetente sportschef. Over at skulle igennem endnu en middelmådig sæson hvor vi flirter med stregen. Altså nedrykningsstregen. Men jeg er også glad for at man har indset at andre skal klare den del af forretningen og man ikke bare henter ligegyldige spillere som Kabongo,Brock-Madsen og Ankersen.

                        Comment


                          Jeg ved godt, at vi ikke linket til denne, men Rasmus Nicolaisen ville jeg meget gerne se i OB trøjen, ville være meget bedre end Alexander Juel.
                          Hovedstødsstærk spiller der også kan brug fødderne. Ovenikøbet også ung (24) og med mere potentiale.

                          Kunne det være noget?

                          https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aa-vej-til-os/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                            Jeg ved godt, at vi ikke linket til denne, men Rasmus Nicolaisen ville jeg meget gerne se i OB trøjen, ville være meget bedre end Alexander Juel.
                            Hovedstødsstærk spiller der også kan brug fødderne. Ovenikøbet også ung (24) og med mere potentiale.

                            Kunne det være noget?

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...aa-vej-til-os/
                            Na en rigtig højreback ville være optimalt. Martin Linnes er stadig ledig men jeg ved ikke hvordan det ser ud med hans skadeshistorik eller om han er motiveret for at spille i Danmark.

                            ​​​

                            Comment


                              HSV har hentet en keeper i Malmø, så nu er den nok lukket endegyldigt for Gribben.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Na en rigtig højreback ville være optimalt. Martin Linnes er stadig ledig men jeg ved ikke hvordan det ser ud med hans skadeshistorik eller om han er motiveret for at spille i Danmark.

                                ​​​
                                Martin Linnes er også mit favoritbud - Dog har han lige været 5 år i Gala, de plejer at betale vældig godt, tyrkiske medier melder at han fik lidt over 10 millioner om året. Selv hvis OB strakte sig og gav ham 2.5 DKK til 3 DKK mil om året, ville det stadig være en kæmpe lønreducering for ham. Hans agent er i øvrigt Jim Solbakken, som også har Sten Grytebust i folden.

                                Når han kun har spillet knap 150 kampe for Gala på en 5 årig periode, så skyldes det at han i 3 år kæmpede med Mariano om højrebacken, han blev hentet i Sevilla for 8 Mil eur og har også været inde omkring det brasilianske landshold.

                                Ang. hans skadeshistorik, han har haft småskader - men har et ry for at være immun overfor skader: https://www.rbnett.no/sport/moldefk/...ldri-er-skadet

                                Comment

                                Working...
                                X