Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

    Det var ment som en vittighed vendt mod Entusiasten. Bjelland er så langsom i fart og vendinger, at det minder om Storebæltsfærger nede ved Knudshoved. (Altså i gamle dage).
    I know

    Comment


      Bliver spændende at se om det bliver nemmere at sælge OC nu når danskere er hotte og i så høj kurs efter EM. Jeg har heller ikke noget problem med at han bliver, men håber da at det lykkedes at lave en af de bedste transfers i OBs historie og få skabt endnu en succes historie

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Bliver spændende at se om det bliver nemmere at sælge OC nu når danskere er hotte og i så høj kurs efter EM. Jeg har heller ikke noget problem med at han bliver, men håber da at det lykkedes at lave en af de bedste transfers i OBs historie og få skabt endnu en succes historie
        Hvis han bliver skal han forlænges med et år - bare for at sikre os den bedste transfersituation.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Hvis han bliver skal han forlænges med et år - bare for at sikre os den bedste transfersituation.
          Hvis det er muligt og ikke for dyrt så helt klart ja. Men hvis man ikke kan sælge ham nu, så må man næsten spørge sig selv: Hvornår så?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvis det er muligt og ikke for dyrt så helt klart ja. Men hvis man ikke kan sælge ham nu, så må man næsten spørge sig selv: Hvornår så?
            OB kan selvfølgelig gå planken ud, forlænge til 2024.

            Satse på at OC bliver udtaget til VM 2022, der bliver spillet i december og så sælge ham i januarvinduet. Slutrunder giver altid store salg og et forskudt VM betyder at januarvinduet 2023 vil blive historisk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

              OB kan selvfølgelig gå planken ud, forlænge til 2024.

              Satse på at OC bliver udtaget til VM 2022, der bliver spillet i december og så sælge ham i januarvinduet. Slutrunder giver altid store salg og et forskudt VM betyder at januarvinduet 2023 vil blive historisk.
              Det vil jo kun være 1 års forlængelse. Han har udløb 30/-6-2023. Planken ud(kongekontrakt) ville være 2025/2026

              Jeg ser ikke OC kan slå nogen af de 3 nuværende målmænd af mm han kommer til udlandet og står fast

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Det vil jo kun være 1 års forlængelse. Han har udløb 30/-6-2023. Planken ud(kongekontrakt) ville være 2025/2026

                Jeg ser ikke OC kan slå nogen af de 3 nuværende målmænd af mm han kommer til udlandet og står fast
                Jeg kunne godt se ham slå Lössl af på kort sigt, hvis Hjulmand vælger at tænke fremtid med ham og lade ham komme med som 3. målmand og lade ham få den erfaring fra diverse landsholdssamlinger. Dette kommer også an på, hvordan OC præstere, helt klart.

                Jeg ser det selv som en mulighed, men om det er samme tankegang hos vores kære landstræner, det tør jeg ikke spå om.
                Men, hvordan lyder målmands hierarkiet på landsholdet pt. Schmeichel, Rønnow, Lössl?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg

                  Jeg kunne godt se ham slå Lössl af på kort sigt, hvis Hjulmand vælger at tænke fremtid med ham og lade ham komme med som 3. målmand og lade ham få den erfaring fra diverse landsholdssamlinger. Dette kommer også an på, hvordan OC præstere, helt klart.

                  Jeg ser det selv som en mulighed, men om det er samme tankegang hos vores kære landstræner, det tør jeg ikke spå om.
                  Men, hvordan lyder målmands hierarkiet på landsholdet pt. Schmeichel, Rønnow, Lössl?
                  Iversen må vel være 3. målmand snart, spiller/spillede fast i Championship og det må vel vægte højere end at sidde på bænken i Tyskland og spille semifast i Midtjylland

                  Comment


                    Er jeg den eneste der tænker det her transfer vindue er lige lovligt stille hvis vi skal nå alle de fine mål der er blevet sat?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                      Er jeg den eneste der tænker det her transfer vindue er lige lovligt stille hvis vi skal nå alle de fine mål der er blevet sat?
                      Tror bestemt ikke du er den eneste. Men.. Det lyder(heldigvis) til at man har lært lidt og går efter kun at forstærke med profiler fra nu af. Akademiet skal bære resten.
                      Tror det er planen. Om den så lykkedes og om de er dygtige nok er så et godt spørgsmål. Man har vel sin tvivl

                      Desuden har vi en fin bred trup og af en eller anden grund, tror de stadig på at truppen bare har underpræsteret de sidste par år og st det vender i år. Den sang har vi hørt nogle gange og syntes godt man kan tillade sig at være kritisk efter år med tomme løfter, floskler og generelt dårlige beslutninger.

                      Men mon ikke der sker lidt på et tidspunkt? Nu skal MH jo snakke til fansne på mandag og der tænker jeg da at spørgsmålet kommer op(og bliver besværet i de sædvanlige floskler).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
                        Er jeg den eneste der tænker det her transfer vindue er lige lovligt stille hvis vi skal nå alle de fine mål der er blevet sat?
                        Du er slet ikke den eneste.. Medmindre at det skulle komme et uventet salg, af en af spillere i start elleveren tænker jeg ikke nødvendigvis der kommer noget nyt ind, og med et uventet salg mener jeg Ryan, Aron eller sådan en af disse spillere. OC er jeg ikke overrasket hvis han er væk, men han vil nok blive erstattet af Alstrup fra U19. Tror max der kommer 1 eller højest 2 spiller ind nu her, hvis der overhoved kommer noget. Vi skal nok hen i Januar vinduet før der virkelig sker noget, så er det også nemmere at have fået en fornemmelse af hvor eventuelle huller i truppen er, og så er Wesström også med inde over.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Justesen Se indlæg

                          Du er slet ikke den eneste.. Medmindre at det skulle komme et uventet salg, af en af spillere i start elleveren tænker jeg ikke nødvendigvis der kommer noget nyt ind, og med et uventet salg mener jeg Ryan, Aron eller sådan en af disse spillere. OC er jeg ikke overrasket hvis han er væk, men han vil nok blive erstattet af Alstrup fra U19. Tror max der kommer 1 eller højest 2 spiller ind nu her, hvis der overhoved kommer noget. Vi skal nok hen i Januar vinduet før der virkelig sker noget, så er det også nemmere at have fået en fornemmelse af hvor eventuelle huller i truppen er, og så er Wesström også med inde over.
                          Det er meget sandsynligt, og jeg er endda ikke sikker på at der tilføjes yderligere spillere selvom Lieder evt. smutter med fruen til Rumænien, men vi får se. Der er sikkert altid muligheden hvis der kommer en mulighed for at tilføje en virkelig attraktiv spiller, som selvf. skal passe ind i de beskrivelser som står i strategien.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Vi skal også huske på at transfer vinduet lukker sent. Mener at det først er efter 7 spillerunde det lukker, så der kan nå at ske meget inden...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Det er meget sandsynligt, og jeg er endda ikke sikker på at der tilføjes yderligere spillere selvom Lieder evt. smutter med fruen til Rumænien, men vi får se. Der er sikkert altid muligheden hvis der kommer en mulighed for at tilføje en virkelig attraktiv spiller, som selvf. skal passe ind i de beskrivelser som står i strategien.
                              Lad os nu se om Sander ikke kommer tilbage efter end lejeophold her 1. August. Efter Hylles skade tænker jeg at man ikke vil forlænge hans lejeophold. Hvis de vil have ham må de købe ham. Men jokeren i det her er nok Lieder og hvad der sker med ham.
                              Men sådan som han har set ud i opstarten er jeg mest tilhænger af at han bliver

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Lad os nu se om Sander ikke kommer tilbage efter end lejeophold her 1. August. Efter Hylles skade tænker jeg at man ikke vil forlænge hans lejeophold. Hvis de vil have ham må de købe ham. Men jokeren i det her er nok Lieder og hvad der sker med ham.
                                Men sådan som han har set ud i opstarten er jeg mest tilhænger af at han bliver
                                Er fuldstændig enig, jeg er efterhånden også mest tilhænger af at Lieder bliver, i hvert fald det næste halve år for at se hvordan han gør det med den nye spillestil som indtil videre virker til at passe ham rigtigt godt. I forhold til Sander tror jeg han kommer tilbage, da Odd nok ikke har pengene til at købe ham fri. Så medmindre at han begynder at brænde banen af i Norge og der kommer en anden interesseret klub tror jeg også han er OB spiller 1 August.

                                Comment

                                Working...
                                X