Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Vi må se hvad der sker. Jeg er ikke længere så sikker på vi henter en midtbanespiller

    Jeg overværede dagens træning

    Tverskov,Aron og Vestergaard var ikke med idag. Brems og Østrøm var tilbage. Stadig ingen Obbekjær.
    Tobias A Jensen og Max Ejdum fra U17 var med samt Khemdee og Kjerrumgaard fra U19. Ham Tobias kan altså blive rigtig rigtig god

    Feher er stadig en fornøjelse at se på træningsbanen. Vidste man ikke bedre kunne man godt være i tvivl om hvem der var cheftræner. Han ved præcis hvad han vil og står meget for de offensive øvelser. Det er også meget tydeligt at der er kommet en OB skabelon så når man laver øvelser bliver der fortalt hvad 6`eren,9`eren osv osv skal gøre. Ingen navne. Kun tal. Så ud fra det jeg har set har næsten alle spillere fået et fast “nummer” eller position.

    Fenger er venstrekant og Sabbi er højre kant. Kadrii er 9`er og Jebali er offensiv midt med 2 stks 6`ere bag ved sig.
    Opondo er med i de offensive træningøvelser og er blevet brugt lidt som højrekant. Lieder er 9`er og gør det godt.
    Frøkjær er offensiv midt og gjorde det skide godt idag. Lavede lækre ting og scorede flere mål i 5:5.
    JJ,Tarik,Okosun og Kløve var bagerst midtbane og skiftede lidt i øvelserne.
    Ryan og Jørgen er i fulde omdrejninger og ser gode ud. Østrøm spillede HB idag og Brems VB som forventet.

    Efter at have overværet træningen nogle gange nu er jeg kommet til den konklusion at træningen har hævet sig et halvt niveau over det jeg så fra JM. Der er flere trænere, der er kommet specieltræning i de forskellige kæder, det meste af træning bliver video optaget og hurtig klippet så det er klar til dagens evaluering. Og mest af alt. Der er mere tænding ift det jeg så før hen.

    Glæder mig til onsdag for at se hvor vi egentlig står
    Når man ikke har mulighed for at se træning er den slags updates virkelig guld værd. Tak!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Vi må se hvad der sker. Jeg er ikke længere så sikker på vi henter en midtbanespiller

      Jeg overværede dagens træning

      Tverskov,Aron og Vestergaard var ikke med idag. Brems og Østrøm var tilbage. Stadig ingen Obbekjær.
      Tobias A Jensen og Max Ejdum fra U17 var med samt Khemdee og Kjerrumgaard fra U19. Ham Tobias kan altså blive rigtig rigtig god

      Feher er stadig en fornøjelse at se på træningsbanen. Vidste man ikke bedre kunne man godt være i tvivl om hvem der var cheftræner. Han ved præcis hvad han vil og står meget for de offensive øvelser. Det er også meget tydeligt at der er kommet en OB skabelon så når man laver øvelser bliver der fortalt hvad 6`eren,9`eren osv osv skal gøre. Ingen navne. Kun tal. Så ud fra det jeg har set har næsten alle spillere fået et fast “nummer” eller position.

      Fenger er venstrekant og Sabbi er højre kant. Kadrii er 9`er og Jebali er offensiv midt med 2 stks 6`ere bag ved sig.
      Opondo er med i de offensive træningøvelser og er blevet brugt lidt som højrekant. Lieder er 9`er og gør det godt.
      Frøkjær er offensiv midt og gjorde det skide godt idag. Lavede lækre ting og scorede flere mål i 5:5.
      JJ,Tarik,Okosun og Kløve var bagerst midtbane og skiftede lidt i øvelserne.
      Ryan og Jørgen er i fulde omdrejninger og ser gode ud. Østrøm spillede HB idag og Brems VB som forventet.

      Efter at have overværet træningen nogle gange nu er jeg kommet til den konklusion at træningen har hævet sig et halvt niveau over det jeg så fra JM. Der er flere trænere, der er kommet specieltræning i de forskellige kæder, det meste af træning bliver video optaget og hurtig klippet så det er klar til dagens evaluering. Og mest af alt. Der er mere tænding ift det jeg så før hen.

      Glæder mig til onsdag for at se hvor vi egentlig står
      Tak for observationer.

      Mine tanker på den baggrund :

      - Er Vestergaard skadet igen igen?
      - Dejligt med Fehers initiativ - forhåbentlig er det afstemt med den egentlige cheftræner.
      - Fenger som venstre kant. Håber ikke det er af nød, lidt ligesom jeg mistænker det var med frøkjær. Gjorde han det godt.?
      - fedt med frø som 10'er. Jeg håber man har modet til at lade ham spille, hvis han er bedst, og der ikke er nogen der er garanteret spilletid.
      - Nogle kommentarer til brems.?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Tak for observationer.

        Mine tanker på den baggrund :

        - Er Vestergaard skadet igen igen? Ved det ikke. Håber bare han spares lidt. Han er skrøbelig
        - Dejligt med Fehers initiativ - forhåbentlig er det afstemt med den egentlige cheftræner. Det er det
        - Fenger som venstre kant. Håber ikke det er af nød, lidt ligesom jeg mistænker det var med frøkjær. Gjorde han det godt.? Han gjorde det udemærket. Lige så snart at Jørgen er med søger han i feltet. Men syntes personligt han er bedst som 9`er. Her vil han nok bare ikke få meget spilletid. Lige nu ligner han sikker starter
        - fedt med frø som 10'er. Jeg håber man har modet til at lade ham spille, hvis han er bedst, og der ikke er nogen der er garanteret spilletid. Jeg har svært ved at se ham slå Jebali af. Men jeg udelukker ikke at han også kan blive brugt som kant. Men han lugner ikke en der pt er i start 11
        - Nogle kommentarer til brems.?
        . Det var første træning for ham i 2-3 uger så han var godt smadret. Men han gjorde det fint. Det er dog tydeligt at Jørgen er langt skarpere i det offensive. Det defensive har ikke været trænet så meget når jeg har været der

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Tak for observationer.

          Mine tanker på den baggrund :

          - Er Vestergaard skadet igen igen?
          - Dejligt med Fehers initiativ - forhåbentlig er det afstemt med den egentlige cheftræner.
          - Fenger som venstre kant. Håber ikke det er af nød, lidt ligesom jeg mistænker det var med frøkjær. Gjorde han det godt.?
          - fedt med frø som 10'er. Jeg håber man har modet til at lade ham spille, hvis han er bedst, og der ikke er nogen der er garanteret spilletid.
          - Nogle kommentarer til brems.?
          Ang. Fenger, baseret på kampen mod Fremad Amager så spiller han en indvendt kant, med forholdsvis mange defensive pligter på den centrale midt. Modsat Sabbi så får han til gengæld rigtig meget hjælp af Jørgen, der formår at trække spillere og samtidig gøre sig selv spilbar.

          Feher er i øvrigt afstemt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg

            Når man ikke har mulighed for at se træning er den slags updates virkelig guld værd. Tak!
            Selv tak. Jeg kunne sagtens vende mig til det. Men hverdagen vender snart tilbage og så er der ikke så meget tid desværre

            Comment


              Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

              Som højre eller venstre back?
              Som stolpe...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Vi må se hvad der sker. Jeg er ikke længere så sikker på vi henter en midtbanespiller

                Jeg overværede dagens træning

                Tverskov,Aron og Vestergaard var ikke med idag. Brems og Østrøm var tilbage. Stadig ingen Obbekjær.
                Tobias A Jensen og Max Ejdum fra U17 var med samt Khemdee og Kjerrumgaard fra U19. Ham Tobias kan altså blive rigtig rigtig god

                Feher er stadig en fornøjelse at se på træningsbanen. Vidste man ikke bedre kunne man godt være i tvivl om hvem der var cheftræner. Han ved præcis hvad han vil og står meget for de offensive øvelser. Det er også meget tydeligt at der er kommet en OB skabelon så når man laver øvelser bliver der fortalt hvad 6`eren,9`eren osv osv skal gøre. Ingen navne. Kun tal. Så ud fra det jeg har set har næsten alle spillere fået et fast “nummer” eller position.

                Fenger er venstrekant og Sabbi er højre kant. Kadrii er 9`er og Jebali er offensiv midt med 2 stks 6`ere bag ved sig.
                Opondo er med i de offensive træningøvelser og er blevet brugt lidt som højrekant. Lieder er 9`er og gør det godt.
                Frøkjær er offensiv midt og gjorde det skide godt idag. Lavede lækre ting og scorede flere mål i 5:5.
                JJ,Tarik,Okosun og Kløve var bagerst midtbane og skiftede lidt i øvelserne.
                Ryan og Jørgen er i fulde omdrejninger og ser gode ud. Østrøm spillede HB idag og Brems VB som forventet.

                Efter at have overværet træningen nogle gange nu er jeg kommet til den konklusion at træningen har hævet sig et halvt niveau over det jeg så fra JM. Der er flere trænere, der er kommet specieltræning i de forskellige kæder, det meste af træning bliver video optaget og hurtig klippet så det er klar til dagens evaluering. Og mest af alt. Der er mere tænding ift det jeg så før hen.

                Glæder mig til onsdag for at se hvor vi egentlig står
                Jeg var der den første time og som ekstra kommentar så sad Brems' indlæg rigtig godt. Jeg bliver mest positivt overrasket over Tarik og Max Fenger, og så er jeg vild med den autoritet Alm udviser når han instruere spillerne.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  Som stolpe...
                  Det var ment som en vittighed vendt mod Entusiasten. Bjelland er så langsom i fart og vendinger, at det minder om Storebæltsfærger nede ved Knudshoved. (Altså i gamle dage).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg

                    Det var ment som en vittighed vendt mod Entusiasten. Bjelland er så langsom i fart og vendinger, at det minder om Storebæltsfærger nede ved Knudshoved. (Altså i gamle dage).
                    Hæhæ, ja ... Bjelland var jo engang halvhurtig og så meget kontrolleret ud, ret teknisk faktisk ... men han blev "tidligt tung".
                    Hvis karrieren ikke er slut, så må det blive på et lavere niveau.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Da jeg var nede og se lidt bold i ådalen idag, var der 3 spiller der spillede på kunstgræsbanen ved siden af... de 2 af dem var de unge gutter fra Ghana, men hvem var den sidste...?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                        Da jeg var nede og se lidt bold i ådalen idag, var der 3 spiller der spillede på kunstgræsbanen ved siden af... de 2 af dem var de unge gutter fra Ghana, men hvem var den sidste...?
                        Hvorfor trænede de ikke med de andre ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                          Da jeg var nede og se lidt bold i ådalen idag, var der 3 spiller der spillede på kunstgræsbanen ved siden af... de 2 af dem var de unge gutter fra Ghana, men hvem var den sidste...?
                          Så ham godt. Syntes han havde anden trøje på end OB`s. Kan det passe der stod mbk,bkm,kmb eller lign i sådan et logo. Tror det er noget prøvetræning da han nok også er en BB er kommet med

                          Jeg overværede træningen idag

                          Vestergaard,Tverskov og Jebali var ikke med idag. Tverskov trænede lidt med fyssen og ligner en der er i fremdrift. Tror Jebali blev sparet da han var i Ådalen.
                          Ellers trænede alle på fuld kraft. Khemdee og Breum var de eneste fra U holdene idag.

                          Der bliver stadig trænet hårdt og vi skal forvente tunge ben i morgen. Østrøm ligner klart backup på højreback. Det er det eneste han spiller til træning.
                          Der blev desuden trænet frispark dog uden nogen imponerede helt vildt. Men JJ og Sabbi ligner dem der var bedst selvom Tarik,Frø og Aron bød sig til. Aron var ikke specielt god i sine frispark men havde nogle vildt gode Bangers ude fra 20-25 når bolden var i let fart.

                          Ellers skete der ikke det store. Kløve udgik med et lille slag i hovedet og der blev forberedt lidt på kampen i morgen. Men man kan tydeligt se at det stadig er pre season

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Hvorfor trænede de ikke med de andre ?
                            Tror man vil koncentrere sig lidt mere om selve dem der snart skal spille superliga bold. Så bruger man lidt U spillere alt afhængig af hvem der er ude med skader

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tror man vil koncentrere sig lidt mere om selve dem der snart skal spille superliga bold. Så bruger man lidt U spillere alt afhængig af hvem der er ude med skader
                              Men at træne tre giver vel ikke den store mening, specielt ikke hvis man overvejer at skrive kontrakter ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Men at træne tre giver vel ikke den store mening, specielt ikke hvis man overvejer at skrive kontrakter ?
                                Man kan alligevel ikke skrive kontrakt med dem før de fylder 18. Så indtil da er de bare amatører.

                                Men man kan da lave masser af god træning når man er 3 plus 1 træner. Ingen problem der

                                Comment

                                Working...
                                X