Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi må se hvad der sker. Jeg er ikke længere så sikker på vi henter en midtbanespiller
Jeg overværede dagens træning
Tverskov,Aron og Vestergaard var ikke med idag. Brems og Østrøm var tilbage. Stadig ingen Obbekjær.
Tobias A Jensen og Max Ejdum fra U17 var med samt Khemdee og Kjerrumgaard fra U19. Ham Tobias kan altså blive rigtig rigtig god
Feher er stadig en fornøjelse at se på træningsbanen. Vidste man ikke bedre kunne man godt være i tvivl om hvem der var cheftræner. Han ved præcis hvad han vil og står meget for de offensive øvelser. Det er også meget tydeligt at der er kommet en OB skabelon så når man laver øvelser bliver der fortalt hvad 6`eren,9`eren osv osv skal gøre. Ingen navne. Kun tal. Så ud fra det jeg har set har næsten alle spillere fået et fast “nummer” eller position.
Fenger er venstrekant og Sabbi er højre kant. Kadrii er 9`er og Jebali er offensiv midt med 2 stks 6`ere bag ved sig.
Opondo er med i de offensive træningøvelser og er blevet brugt lidt som højrekant. Lieder er 9`er og gør det godt.
Frøkjær er offensiv midt og gjorde det skide godt idag. Lavede lækre ting og scorede flere mål i 5:5.
JJ,Tarik,Okosun og Kløve var bagerst midtbane og skiftede lidt i øvelserne.
Ryan og Jørgen er i fulde omdrejninger og ser gode ud. Østrøm spillede HB idag og Brems VB som forventet.
Efter at have overværet træningen nogle gange nu er jeg kommet til den konklusion at træningen har hævet sig et halvt niveau over det jeg så fra JM. Der er flere trænere, der er kommet specieltræning i de forskellige kæder, det meste af træning bliver video optaget og hurtig klippet så det er klar til dagens evaluering. Og mest af alt. Der er mere tænding ift det jeg så før hen.
Glæder mig til onsdag for at se hvor vi egentlig står
Mine tanker på den baggrund :
- Er Vestergaard skadet igen igen?
- Dejligt med Fehers initiativ - forhåbentlig er det afstemt med den egentlige cheftræner.
- Fenger som venstre kant. Håber ikke det er af nød, lidt ligesom jeg mistænker det var med frøkjær. Gjorde han det godt.?
- fedt med frø som 10'er. Jeg håber man har modet til at lade ham spille, hvis han er bedst, og der ikke er nogen der er garanteret spilletid.
- Nogle kommentarer til brems.?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Tak for observationer.
- Er Vestergaard skadet igen igen? Ved det ikke. Håber bare han spares lidt. Han er skrøbelig
- Dejligt med Fehers initiativ - forhåbentlig er det afstemt med den egentlige cheftræner. Det er det
- Fenger som venstre kant. Håber ikke det er af nød, lidt ligesom jeg mistænker det var med frøkjær. Gjorde han det godt.? Han gjorde det udemærket. Lige så snart at Jørgen er med søger han i feltet. Men syntes personligt han er bedst som 9`er. Her vil han nok bare ikke få meget spilletid. Lige nu ligner han sikker starter
- fedt med frø som 10'er. Jeg håber man har modet til at lade ham spille, hvis han er bedst, og der ikke er nogen der er garanteret spilletid. Jeg har svært ved at se ham slå Jebali af. Men jeg udelukker ikke at han også kan blive brugt som kant. Men han lugner ikke en der pt er i start 11
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Tak for observationer.
- Er Vestergaard skadet igen igen?
- Dejligt med Fehers initiativ - forhåbentlig er det afstemt med den egentlige cheftræner.
- Fenger som venstre kant. Håber ikke det er af nød, lidt ligesom jeg mistænker det var med frøkjær. Gjorde han det godt.?
- fedt med frø som 10'er. Jeg håber man har modet til at lade ham spille, hvis han er bedst, og der ikke er nogen der er garanteret spilletid.
Feher er i øvrigt afstemt.
Comment
-
-
Vi må se hvad der sker. Jeg er ikke længere så sikker på vi henter en midtbanespiller
Jeg overværede dagens træning
Tverskov,Aron og Vestergaard var ikke med idag. Brems og Østrøm var tilbage. Stadig ingen Obbekjær.
Tobias A Jensen og Max Ejdum fra U17 var med samt Khemdee og Kjerrumgaard fra U19. Ham Tobias kan altså blive rigtig rigtig god
Feher er stadig en fornøjelse at se på træningsbanen. Vidste man ikke bedre kunne man godt være i tvivl om hvem der var cheftræner. Han ved præcis hvad han vil og står meget for de offensive øvelser. Det er også meget tydeligt at der er kommet en OB skabelon så når man laver øvelser bliver der fortalt hvad 6`eren,9`eren osv osv skal gøre. Ingen navne. Kun tal. Så ud fra det jeg har set har næsten alle spillere fået et fast “nummer” eller position.
Fenger er venstrekant og Sabbi er højre kant. Kadrii er 9`er og Jebali er offensiv midt med 2 stks 6`ere bag ved sig.
Opondo er med i de offensive træningøvelser og er blevet brugt lidt som højrekant. Lieder er 9`er og gør det godt.
Frøkjær er offensiv midt og gjorde det skide godt idag. Lavede lækre ting og scorede flere mål i 5:5.
JJ,Tarik,Okosun og Kløve var bagerst midtbane og skiftede lidt i øvelserne.
Ryan og Jørgen er i fulde omdrejninger og ser gode ud. Østrøm spillede HB idag og Brems VB som forventet.
Efter at have overværet træningen nogle gange nu er jeg kommet til den konklusion at træningen har hævet sig et halvt niveau over det jeg så fra JM. Der er flere trænere, der er kommet specieltræning i de forskellige kæder, det meste af træning bliver video optaget og hurtig klippet så det er klar til dagens evaluering. Og mest af alt. Der er mere tænding ift det jeg så før hen.
Glæder mig til onsdag for at se hvor vi egentlig stårForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
Det var ment som en vittighed vendt mod Entusiasten. Bjelland er så langsom i fart og vendinger, at det minder om Storebæltsfærger nede ved Knudshoved. (Altså i gamle dage).
Hvis karrieren ikke er slut, så må det blive på et lavere niveau.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlægDa jeg var nede og se lidt bold i ådalen idag, var der 3 spiller der spillede på kunstgræsbanen ved siden af... de 2 af dem var de unge gutter fra Ghana, men hvem var den sidste...?
Jeg overværede træningen idag
Vestergaard,Tverskov og Jebali var ikke med idag. Tverskov trænede lidt med fyssen og ligner en der er i fremdrift. Tror Jebali blev sparet da han var i Ådalen.
Ellers trænede alle på fuld kraft. Khemdee og Breum var de eneste fra U holdene idag.
Der bliver stadig trænet hårdt og vi skal forvente tunge ben i morgen. Østrøm ligner klart backup på højreback. Det er det eneste han spiller til træning.
Der blev desuden trænet frispark dog uden nogen imponerede helt vildt. Men JJ og Sabbi ligner dem der var bedst selvom Tarik,Frø og Aron bød sig til. Aron var ikke specielt god i sine frispark men havde nogle vildt gode Bangers ude fra 20-25 når bolden var i let fart.
Ellers skete der ikke det store. Kløve udgik med et lille slag i hovedet og der blev forberedt lidt på kampen i morgen. Men man kan tydeligt se at det stadig er pre season
Comment
-
Tror man vil koncentrere sig lidt mere om selve dem der snart skal spille superliga bold. Så bruger man lidt U spillere alt afhængig af hvem der er ude med skader
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Men at træne tre giver vel ikke den store mening, specielt ikke hvis man overvejer at skrive kontrakter ?
Men man kan da lave masser af god træning når man er 3 plus 1 træner. Ingen problem der
Comment
Comment