Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Spændende, at AA ser Max som kantspiller. Han prøvede det af mod Næsby, og Max gjorde det godt. Han var et par gange henne hos AA for at få anvisninger på løbemønstre.
    Det var den mest opmuntrende del af kampen mod Næsby at overvære AA coache. Det er han god til, og han har tydeligvis en klar forestilling om, hvordan holdet skal spille.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      ja - jeg synes nu ikke at jeg kan huske sådanne historier/rygter er årlig kost i OB. Jeg mener også at huske at kontrakten efter sigende var gjort klar til signatur, men at spilleren fik kolde fødder, og valgte en premiership klub i stedet for OB. Kan det måske bekræftes af nogen herinde, eller er det bar noget jeg har i den gale hals. Prisen for Millar er vel også langt over hvad vi alle forventer at OB er klar til, og har mulighed for smide i en transfer, så den handel er vel på skale ca. det samme som at OB kunne slå Real Madrid i Madrid ..dengang.
      Lader til at Liverpool har accepteret Basels andet bud (på under en million pund) og de personlige forhold forhandles i øjeblikket. Klubben kan tilbyde ECL, hvilket skulle lokke mere end at fortsætte i Championship (hvor der også var bud fra).

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
        Spændende, at AA ser Max som kantspiller. Han prøvede det af mod Næsby, og Max gjorde det godt. Han var et par gange henne hos AA for at få anvisninger på løbemønstre.
        Det var den mest opmuntrende del af kampen mod Næsby at overvære AA coache. Det er han god til, og han har tydeligvis en klar forestilling om, hvordan holdet skal spille.
        Spændende.

        Hvordan gjorde Frø det? Hvis han da spillede. Andre indtryk?


        Comment


          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
          Spændende, at AA ser Max som kantspiller. Han prøvede det af mod Næsby, og Max gjorde det godt. Han var et par gange henne hos AA for at få anvisninger på løbemønstre.
          Det var den mest opmuntrende del af kampen mod Næsby at overvære AA coache. Det er han god til, og han har tydeligvis en klar forestilling om, hvordan holdet skal spille.
          Ja det kan godt blive godt. Håber snart vi får forlænget med Max Fenger.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Ja det kan godt blive godt. Håber snart vi får forlænget med Max Fenger.
            Gør jeg godt nok også. Derfor er det også dejligt at høre Alm har godt fat i ham allerede fra start. Der er jo ingen tvivl om at han lige afventer hvordan en ny træner ser på ham inden han tager stilling til det kontraktforslag OB vel næsten med sikkerhed må have fremlagt.
            Derfor er det godt at træneren er opmærksom på ham, så han får følelsen af han er vigtig for holdet.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Gør jeg godt nok også. Derfor er det også dejligt at høre Alm har godt fat i ham allerede fra start. Der er jo ingen tvivl om at han lige afventer hvordan en ny træner ser på ham inden han tager stilling til det kontraktforslag OB vel næsten med sikkerhed må have fremlagt.
              Derfor er det godt at træneren er opmærksom på ham, så han får følelsen af han er vigtig for holdet.
              Det er næppe Alms bord, men det taler i hvert fald for at man forlænget med Max Fenger - Til 2024 - selvfølgelig

              Comment


                I al den opstartstræning jeg har set er Fenger blevet coachet mere end nogen anden, af HH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                  Spændende.

                  Hvordan gjorde Frø det? Hvis han da spillede. Andre indtryk?

                  Frø var først og fremmest glad!!! Jeg talte lidt med ham lidt før halvlegen. Han virkede afslappet, og meget klar over, at det var en træningskamp, han skulle ind til. Han blev placeret som 10'er centralt. Han lavede et par lækre ting, men som helhed var det hold vi smed på banen efter pausen slet ikke oppe i gear. En unge gambianer spille højre kant uden at imponere.
                  Frø kommer helt sikkert i gang i den kommende sæson. Jeg tror, det er vigtigt for ham at være glad og positiv.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Ja det kan godt blive godt. Håber snart vi får forlænget med Max Fenger.
                    Max var overbevisende god i går! Han nød tydeligvis samtalerne med AA om hans løb og placering på banen. Max er en klog spiller, der skal udfordres mentalt og fysisk. Han bliver god!

                    Comment


                      En anden vigtig detalje fra kampen i Næsby. AA havde lange samtaler med Sabbi. Sabbi har virkelig brug for en stor pædagog, hvis han skal forløse det potentiale, han uomtvisteligt har. Også det har AA forstået! Det bliver godt!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                        En anden vigtig detalje fra kampen i Næsby. AA havde lange samtaler med Sabbi. Sabbi har virkelig brug for en stor pædagog, hvis han skal forløse det potentiale, han uomtvisteligt har. Også det har AA forstået! Det bliver godt!
                        Fuldstændig rigtigt. Hvis Sabbi kan justere nogle ting i hans spil, såsom at benytte sine holdkammerater mere og ikke bare drible selv hele tiden, så tror jeg altså vi har en rigtig god spiller i folden der

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg
                          Frø var først og fremmest glad!!! Jeg talte lidt med ham lidt før halvlegen. Han virkede afslappet, og meget klar over, at det var en træningskamp, han skulle ind til. Han blev placeret som 10'er centralt. Han lavede et par lækre ting, men som helhed var det hold vi smed på banen efter pausen slet ikke oppe i gear. En unge gambianer spille højre kant uden at imponere.
                          Frø kommer helt sikkert i gang i den kommende sæson. Jeg tror, det er vigtigt for ham at være glad og positiv.
                          Fik han ikke stor ros for kampen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Fik han ikke stor ros for kampen
                            På OB Twitter Live gjorde han ihverfald. Husk nu at det er en 17 årig prøvespiller fra et andet land. Der er potentiale

                            De begge havde noget skudtræning i mandags med transitions træneren hvor de kommer løbende lige uden for feltet, tog en berøring med venstre og skulle sparke med det samme med højre uden om en orangemand. Der satte han den ovre i siden af målet ved stolpen stort set alle skud. For mig ligner de nogen der har kvaliteter til at spille 2 år på U19.

                            Men det er vidst noget med at vi ikke må skrive kontrakt med dem før den dag de fylder 18 år

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Når / hvis er han klar... og gider at forlænge med mere end et år...... bliv nu ikke alt for "romantisk"

                              Luksus
                              Så må MH jo punge ud, der skal to til tango ;-)
                              Ja altså, at han ikke yder særlig meget ofte bliver usynlig. Specielt i genpresset

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                                Jeg prøver lige at skrive rundt for at høre om det er OB, der har scoutet eller om det er en agent der har henvedt sig.

                                Og ja min første tanker var også at det 2 typer der begge var en kombination af Hyllegaard og Sander hvis man kigger på position, evner samt højde & drøjde.
                                Spændende hvem der har hjulpet med scoutningen, jeg synes jeg så et sted, at det var en tidligere OB spiller, som jeg ikke kan huske navnet på. Hvad siger dine kilder ???
                                Last edited by pnl; 30-06-2021, 22:15.

                                Comment

                                Working...
                                X