Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Fedt for Desler. Håber han får et eventyr og fyldt bogen.

    Men ja. Nu skal de til at være kreative og vi må se om det overhovedet lykkedes dem at finde noget der kan bruges
    Enig det lyder fedt for Desler.

    At vi skal til at kigge på andet end de oplagte er fint for mig da det kan vise om der er kvalitet i vores scouting og det kan da give håb om noget soændende kommer op af hatten.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Enig det lyder fedt for Desler.

      At vi skal til at kigge på andet end de oplagte er fint for mig da det kan vise om der er kvalitet i vores scouting og det kan da give håb om noget soændende kommer op af hatten.
      Enig. Jeg tænker og håber at det er en sund øvelse for OB & Ole Nielsen ikke at kigge på the usual suspects. Jeg håber desuden at OB kigger på en højere hylde, men henter mindre ind. Det er penge eller et vildt godt scouting netværk der skal til for at rykke klubben.

      Comment


        https://twitter.com/axelmoeen/status...01855004557321


        Dawda Darboe (17) og Yankuba Minteh (16), offensive talenter fra Gambia, er på prøveophold hos OBs U19-hold.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
          https://twitter.com/axelmoeen/status...01855004557321


          Dawda Darboe (17) og Yankuba Minteh (16), offensive talenter fra Gambia, er på prøveophold hos OBs U19-hold.
          spændendendendene

          Comment


            Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
            https://twitter.com/axelmoeen/status...01855004557321


            Dawda Darboe (17) og Yankuba Minteh (16), offensive talenter fra Gambia, er på prøveophold hos OBs U19-hold.
            Spændende. Jeg har lige søgt lidt på dem. Ingen af dem findes på transfermarket siden, men der lidt om Minteh på YT https://www.youtube.com/watch?v=RO2frbGc4K0 . De vidioer er jo taknemmelige, men jeg tænker "Ok lad os da prøve". Han ligner en kantspiller. Darboe er der ikke rigtig noget på, men han er tilknyttet en 2 divisionsklub i Gambia. Han er en lille fyr på 170 og 65 kg. Han står som angriber og har nummer 9. Det er ikke meget info. Vi må nøjes
            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

              Spændende. Jeg har lige søgt lidt på dem. Ingen af dem findes på transfermarket siden, men der lidt om Minteh på YT https://www.youtube.com/watch?v=RO2frbGc4K0 . De vidioer er jo taknemmelige, men jeg tænker "Ok lad os da prøve". Han ligner en kantspiller. Darboe er der ikke rigtig noget på, men han er tilknyttet en 2 divisionsklub i Gambia. Han er en lille fyr på 170 og 65 kg. Han står som angriber og har nummer 9. Det er ikke meget info. Vi må nøjes
              Jeg prøver lige at skrive rundt for at høre om det er OB, der har scoutet eller om det er en agent der har henvedt sig.

              Og ja min første tanker var også at det 2 typer der begge var en kombination af Hyllegaard og Sander hvis man kigger på position, evner samt højde & drøjde.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                Jeg så gerne Bozhidar Kraev i den stribede trøje, da jeg synes han kan tilføje noget til holdet vi ikke har. Desuden føler jeg, at han er meget undervurderet (hvilket kan være vores chance for at få en "klassespiller" efter vores forhold).

                Udfordringen er, at han bedst trives i "trygge" miljøer, men tror han kan finde det i Ådalen.
                Lader til, at FCM vil lade ham gå, da de har en alt for stor trup i øjeblikket med alle lejemålene, som kommer hjem.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                  Jeg prøver lige at skrive rundt for at høre om det er OB, der har scoutet eller om det er en agent der har henvedt sig.

                  Og ja min første tanker var også at det 2 typer der begge var en kombination af Hyllegaard og Sander hvis man kigger på position, evner samt højde & drøjde.
                  Jeg tænkte straks på Ulrik Bredegaard. Men fulgte op på det og han var i Uganda, så tænker ikke han er linket i det.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    Jeg sad lige og så klippet af Minteh på Youtube, og der ser han ok spændende ud. Meget driblestærk og flot overblik. Men en prøvetræning kan altid hurtigt vise mere.
                    Dog overraskende at der findes baner der er dårligere end vores egen i sidste sæson

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Klokkeklart Se indlæg
                      Jeg sad lige og så klippet af Minteh på Youtube, og der ser han ok spændende ud. Meget driblestærk og flot overblik. Men en prøvetræning kan altid hurtigt vise mere.
                      Dog overraskende at der findes baner der er dårligere end vores egen i sidste sæson
                      Jeg troede det var billeder fra hans første træning på stadion....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Lader til, at FCM vil lade ham gå, da de har en alt for stor trup i øjeblikket med alle lejemålene, som kommer hjem.
                        Men mangler OB på den placering? Er han ikke højre midt?
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Men mangler OB på den placering? Er han ikke højre midt?
                          Jeg mener han både spillede offensiv midt og angriber i FCM i de kampe han fik. Meget hovedstødsstærk spiller (som jeg husker ham i hvert fald), som vist var meget målfarlig da han var udlejet fra FCM, tror han ville være en god signing for os, men nok temmelig dyr

                          Comment


                            Tænker ikke det er os. Men kunne godt være en klub fra superligaen

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-mattsson/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Jeg mener han både spillede offensiv midt og angriber i FCM i de kampe han fik. Meget hovedstødsstærk spiller (som jeg husker ham i hvert fald), som vist var meget målfarlig da han var udlejet fra FCM, tror han ville være en god signing for os, men nok temmelig dyr
                              Det er helt korrekt (samme roller på det bulgarske landshold).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Tænker ikke det er os. Men kunne godt være en klub fra superligaen

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-mattsson/
                                Hvis han ryger for 10 millioner er det nok ikke os...

                                Comment

                                Working...
                                X