Eller vi kunne få Hemme til at stille op i Løvens Hule
Hvis det inden for nogle år lykkedes OB at skabe en sund forretning og et stærkt akademi kunne jeg sagtens NT få en rig makker med ind i foretagenet, og vi kunne se noget lign
Hvis det inden for nogle år lykkedes OB at skabe en sund forretning og et stærkt akademi kunne jeg sagtens NT få en rig makker med ind i foretagenet, og vi kunne se noget lign
Louka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.
Virker fjollet at gå ud og betale flere millioner for ham, når vi allerede har Sabbi til den plads, og vi har store huller andre steder på banen. Få nu lige lappet de huller først, før vi begynder at hente potentielt dyre spillere til bænken.
Virker fjollet at gå ud og betale flere millioner for ham, når vi allerede har Sabbi til den plads, og vi har store huller andre steder på banen. Få nu lige lappet de huller først, før vi begynder at hente potentielt dyre spillere til bænken.
Enig, med mindre der er nogle af de offensive spillere på vej væk.
Louka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.
Brækker mig seriøst hvis det sker... Det er lige præcis den type spiller vi ikke længere skal gå efter! Hvis den går igennem, så er al den snak om top seks lige til at lukke op og s***e i
Prip er ikke på nogen måde bedre end dem vi allerede har også er han ikke en anderledes type heller. Han vil derimod arbejde direkte imod strategien, da han vil tage spilletid fra vores talenter
Vi har allerede Jebali og Frø som er meget ens type spillere som ham - ser absolut INGEN fornuftig grund til at hente ham
Brækker mig seriøst hvis det sker... Det er lige præcis den type spiller vi ikke længere skal gå efter! Hvis den går igennem, så er al den snak om top seks lige til at lukke op og s***e i
Prip er ikke på nogen måde bedre end dem vi allerede har også er han ikke en anderledes type heller. Han vill derimod arbejde direkte imod strategien, da han vil tage spilletid fra vores talenter
han er lige præcis den type ala Sabbi vi skal holde os fra. Det er ligesom Jønne de spiller som Messi i 2 kampe om året. 2 kampe på niveau med Falk og 17 hvor intet lykkedes.
Så vi fortsætter med at hente spillere fra skodhold....
Indrømmet, jeg kender intet til ham, da jeg kun ser OB, men er træt af at hente spillere fra klubber som Horsens, Vejle og andet lort.
Det fatter jeg seriøst ikke en meter af. Vi har 200 midtbanespillere, og skal vi endelig hente en ny ind, skal vi i min optik A) starte med at skille os af med nogen i truppen først og B) hente spillere der TYDELIGT kan gøre en forskel for kvaliteten på positionen. Det ser jeg slet ikke at Ramadani (eller Prip for den sags skyld) kan.
Comment