Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ja, lader til at det bliver Anders fra Bestseller


    Kan Niels ikke få nogle af sine fynske milliardærvenner med på vognen
    Eller vi kunne få Hemme til at stille op i Løvens Hule

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Eller vi kunne få Hemme til at stille op i Løvens Hule
      Hvis det inden for nogle år lykkedes OB at skabe en sund forretning og et stærkt akademi kunne jeg sagtens NT få en rig makker med ind i foretagenet, og vi kunne se noget lign

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Hvis det inden for nogle år lykkedes OB at skabe en sund forretning og et stærkt akademi kunne jeg sagtens NT få en rig makker med ind i foretagenet, og vi kunne se noget lign
        Torben Østergaard.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

          Torben Østergaard.
          Jeg mener, at han er involveret i MG&BK, men mere af lokalpatriotiske grunde, da han ikke interesserer sig for fodbold, men derimod biler

          Kollegaen Anders på den anden side af bæltet støtter FCF, og kan jo ikke lige frem kaldes for fynsk.

          Comment


            Louka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg mener, at han er involveret i MG&BK, men mere af lokalpatriotiske grunde, da han ikke interesserer sig for fodbold, men derimod biler

              Kollegaen Anders på den anden side af bæltet støtter FCF, og kan jo ikke lige frem kaldes for fynsk.
              Det er rigtig nok, jeg har lige tjekket op på det. Middelfart er ejet af Melfarhus og 5E Holding. 5E er Torben Østersgaards selskab.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                Louka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.
                Virker fjollet at gå ud og betale flere millioner for ham, når vi allerede har Sabbi til den plads, og vi har store huller andre steder på banen. Få nu lige lappet de huller først, før vi begynder at hente potentielt dyre spillere til bænken.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                  Virker fjollet at gå ud og betale flere millioner for ham, når vi allerede har Sabbi til den plads, og vi har store huller andre steder på banen. Få nu lige lappet de huller først, før vi begynder at hente potentielt dyre spillere til bænken.
                  Enig, med mindre der er nogle af de offensive spillere på vej væk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                    Louka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.
                    Brækker mig seriøst hvis det sker... Det er lige præcis den type spiller vi ikke længere skal gå efter! Hvis den går igennem, så er al den snak om top seks lige til at lukke op og s***e i
                    Prip er ikke på nogen måde bedre end dem vi allerede har også er han ikke en anderledes type heller. Han vil derimod arbejde direkte imod strategien, da han vil tage spilletid fra vores talenter
                    Vi har allerede Jebali og Frø som er meget ens type spillere som ham - ser absolut INGEN fornuftig grund til at hente ham
                    Last edited by Bobolarsen; 03-06-2021, 13:07.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                      Brækker mig seriøst hvis det sker... Det er lige præcis den type spiller vi ikke længere skal gå efter! Hvis den går igennem, så er al den snak om top seks lige til at lukke op og s***e i
                      Prip er ikke på nogen måde bedre end dem vi allerede har også er han ikke en anderledes type heller. Han vill derimod arbejde direkte imod strategien, da han vil tage spilletid fra vores talenter
                      han er lige præcis den type ala Sabbi vi skal holde os fra. Det er ligesom Jønne de spiller som Messi i 2 kampe om året. 2 kampe på niveau med Falk og 17 hvor intet lykkedes.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Tror de kommer til at få overpriser samt kan bruge dette fremadrettet når deres spillere skal prissættes

                        Øhhh ja. Fucking lorte klub
                        Den kvalmefremkaldende fucking bastard hold nu kæft hvor har de bare distanceret os.

                        Hvor kunne det være fedt og fremmende for dansk fodbold hvis vi, AaB og AGF havde haft bare lidt af samme evner, ambitioner og handlekraft
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                          Louka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.
                          Forhåbentlig en and, tænker det er et agent trick for at presse aaB til en højere pris.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Ramadani er også interessant for OB

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-ramadani/
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Ramadani er også interessant for OB

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-ramadani/
                              Så vi fortsætter med at hente spillere fra skodhold....
                              Indrømmet, jeg kender intet til ham, da jeg kun ser OB, men er træt af at hente spillere fra klubber som Horsens, Vejle og andet lort.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Ramadani er også interessant for OB

                                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-paa-ramadani/
                                Det fatter jeg seriøst ikke en meter af. Vi har 200 midtbanespillere, og skal vi endelig hente en ny ind, skal vi i min optik A) starte med at skille os af med nogen i truppen først og B) hente spillere der TYDELIGT kan gøre en forskel for kvaliteten på positionen. Det ser jeg slet ikke at Ramadani (eller Prip for den sags skyld) kan.

                                Comment

                                Working...
                                X