Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg så også programmet. Og tænkte nøjagtigt det samme.
    Det er muligt at Hemmingsen har en linje og en plan. Man stoler bare overhovedet ikke på at han lykkedes med det
    Det er jeg også bange for. Med de indkøb han har været med i tyder det ikke på der er en masterplan.
    Jeg har længe ment, at sportschef/direktøten er den vigtigste post i øjeblikket i OB. Derfor er det frygteligt at man tager en total uprøvet person. Det kan næsten ikke ende godt.

    Comment


      Rasmus Nissen som ventet på vej til Island

      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-paa-vej-vaek

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Det er jeg også bange for. Med de indkøb han har været med i tyder det ikke på der er en masterplan.
        Jeg har længe ment, at sportschef/direktøten er den vigtigste post i øjeblikket i OB. Derfor er det frygteligt at man tager en total uprøvet person. Det kan næsten ikke ende godt.
        Jeg synes især at Skvjelvik er et tegn på dette. Han er som jeg ser det er fejlkøb. Hvis vi skal have spillere på den alder, så skal de enten være tydelige profiler/forstærkninger eller have tydelige lederegenskaber. Jørgen er i hvert fald ikke en ledertype og har svært ved at se at hans nuværende niveau berettiger at kalde ham en profil..

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Rasmus Nissen som ventet på vej til Island

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-paa-vej-vaek
          Håber han bliver lejet ud. Får succes, selvtillid og en oplevelse for livet. For derefter at spille en fremtrædende rolle i OB fremover

          Comment


            Nissen siger nej til Island

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-har-afvist/

            Vil til en 1. Div klub hvis muligt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Nissen siger nej til Island

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-har-afvist/

              Vil til en 1. Div klub hvis muligt
              Hvis vi får en udrensning til sommer, hvor ser du ham så i hierarkiet ? (afhænger selvfølgelig af den nye træner / spilsystem)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Hvis vi får en udrensning til sommer, hvor ser du ham så i hierarkiet ? (afhænger selvfølgelig af den nye træner / spilsystem)
                Jeg ser ham ikke i OB. Han er ikke god nok og er ikke overbevist om at han får kontrakt i 1. Div. Det er muligt han skal forbi 2. Div.
                Vi må se. Nogle gange sker der bare mirakler og enkelte udvikler sig på en måde man ikke havde forestillet sig.
                Men hans tid i OB er snart slut. Også med det vi har hørt om tidligere. Så skal han bare videre

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Jeg ser ham ikke i OB. Han er ikke god nok og er ikke overbevist om at han får kontrakt i 1. Div. Det er muligt han skal forbi 2. Div.
                  Vi må se. Nogle gange sker der bare mirakler og enkelte udvikler sig på en måde man ikke havde forestillet sig.
                  Men hans tid i OB er snart slut. Også med det vi har hørt om tidligere. Så skal han bare videre
                  Der er vi helt enige, det sagde jeg så også dengang ... det var et forsøg på at vise at jeres akademi fungerer, de MÅ selv have set at han ikke har niveau til superligaen.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                    Der er vi helt enige, det sagde jeg så også dengang ... det var et forsøg på at vise at jeres akademi fungerer, de MÅ selv have set at han ikke har niveau til superligaen.
                    Han blev forlænget fordi man håbede/regnede med at skulle spille Youth League. Nissen har et skud der er mere end superliga værdigt, men han til gengæld ikke niveau til mere end 1./2. division på alle mulige andre punkter. Jeg er overbevist om at man satsede på at Nissen ville lave en banger eller 2, så man kunne skibbe ham afsted.

                    Comment


                      Sayouba Mandé har tilsyneladende forlænget sin kontrakt med 3 år Håber at han er indforstået med at det er som reservekeeper og lønnen er derefter...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                        Sayouba Mandé har tilsyneladende forlænget sin kontrakt med 3 år Håber at han er indforstået med at det er som reservekeeper og lønnen er derefter...
                        Er du sikker? Har fundet det her:
                        https://www.facebook.com/groups/2562...4466473318982/

                        Og det lyder som han ikke forlænger med OB men med agenturet/agenten
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                          Sayouba Mandé har tilsyneladende forlænget sin kontrakt med 3 år Håber at han er indforstået med at det er som reservekeeper og lønnen er derefter...
                          Måske er man mere eller mindre sikker på at skyde OC afsted til sommer og mandé er udset til førstekeeper fra sommer håber det ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Er du sikker? Har fundet det her:
                            https://www.facebook.com/groups/2562...4466473318982/

                            Og det lyder som han ikke forlænger med OB men med agenturet/agenten
                            Måske jeg læste det lidt for hurtigt. Kunne umiddelbart godt tyde på, at du har ret Det håber jeg du har faktisk

                            Comment


                              Vi skulle virkelig hente Jakob Buus tilbage til OB!
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Vi skulle virkelig hente Jakob Buus tilbage til OB!
                                Se i Sæson 2020/2021 om helt samme emne...

                                Comment

                                Working...
                                X