Jeg har længe ment, at sportschef/direktøten er den vigtigste post i øjeblikket i OB. Derfor er det frygteligt at man tager en total uprøvet person. Det kan næsten ikke ende godt.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Det er jeg også bange for. Med de indkøb han har været med i tyder det ikke på der er en masterplan.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg har længe ment, at sportschef/direktøten er den vigtigste post i øjeblikket i OB. Derfor er det frygteligt at man tager en total uprøvet person. Det kan næsten ikke ende godt.
-
Jeg synes især at Skvjelvik er et tegn på dette. Han er som jeg ser det er fejlkøb. Hvis vi skal have spillere på den alder, så skal de enten være tydelige profiler/forstærkninger eller have tydelige lederegenskaber. Jørgen er i hvert fald ikke en ledertype og har svært ved at se at hans nuværende niveau berettiger at kalde ham en profil..Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det er jeg også bange for. Med de indkøb han har været med i tyder det ikke på der er en masterplan.
- Likes 1
Comment
-
Håber han bliver lejet ud. Får succes, selvtillid og en oplevelse for livet. For derefter at spille en fremtrædende rolle i OB fremoverOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Hvis vi får en udrensning til sommer, hvor ser du ham så i hierarkiet ? (afhænger selvfølgelig af den nye træner / spilsystem)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Jeg ser ham ikke i OB. Han er ikke god nok og er ikke overbevist om at han får kontrakt i 1. Div. Det er muligt han skal forbi 2. Div.Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hvis vi får en udrensning til sommer, hvor ser du ham så i hierarkiet ? (afhænger selvfølgelig af den nye træner / spilsystem)
Vi må se. Nogle gange sker der bare mirakler og enkelte udvikler sig på en måde man ikke havde forestillet sig.
Men hans tid i OB er snart slut. Også med det vi har hørt om tidligere. Så skal han bare videre
Comment
-
Der er vi helt enige, det sagde jeg så også dengang ... det var et forsøg på at vise at jeres akademi fungerer, de MÅ selv have set at han ikke har niveau til superligaen.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg ser ham ikke i OB. Han er ikke god nok og er ikke overbevist om at han får kontrakt i 1. Div. Det er muligt han skal forbi 2. Div.
Vi må se. Nogle gange sker der bare mirakler og enkelte udvikler sig på en måde man ikke havde forestillet sig.
Men hans tid i OB er snart slut. Også med det vi har hørt om tidligere. Så skal han bare videreTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Han blev forlænget fordi man håbede/regnede med at skulle spille Youth League. Nissen har et skud der er mere end superliga værdigt, men han til gengæld ikke niveau til mere end 1./2. division på alle mulige andre punkter. Jeg er overbevist om at man satsede på at Nissen ville lave en banger eller 2, så man kunne skibbe ham afsted.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Der er vi helt enige, det sagde jeg så også dengang ... det var et forsøg på at vise at jeres akademi fungerer, de MÅ selv have set at han ikke har niveau til superligaen.
Comment
-
Er du sikker? Har fundet det her:Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægSayouba Mandé har tilsyneladende forlænget sin kontrakt med 3 år
Håber at han er indforstået med at det er som reservekeeper og lønnen er derefter...
Og det lyder som han ikke forlænger med OB men med agenturet/agenten"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Måske er man mere eller mindre sikker på at skyde OC afsted til sommer og mandé er udset til førstekeeper fra sommerOprindeligt indsendt af Balboa Se indlægSayouba Mandé har tilsyneladende forlænget sin kontrakt med 3 år
Håber at han er indforstået med at det er som reservekeeper og lønnen er derefter...
håber det ikke
- Likes 1
Comment
-
Måske jeg læste det lidt for hurtigt. Kunne umiddelbart godt tyde på, at du har retOprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Er du sikker? Har fundet det her:
Og det lyder som han ikke forlænger med OB men med agenturet/agenten
Det håber jeg du har faktisk
Comment
Comment