Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Buus ville da være et frisk pust. Jeg tror heller ikke, at Ryan for alvor kan holde sig skadesfri og det påvirker helt sikkert hans kontinuerlige niveau. Han når aldrig rigtig at finde formen, inden han så bliver skadet igen, og skal starte lidt forfra.

    Om Buus er en mand, der kan gå ind på et hold i top 6 (skulle vi nogensinde blive et sådant igen), skal jeg ikke kunne sige. Men han er driftsikker og har masser af energi. Lidt Oliver Lund-agtigt faktisk.

    Og så forstår jeg ikke, at en mand som Østrøm ikke får lov at få nogle flere minutter. Han har jo på ingen måde faldet igennem, når han har spillet. Det kan godt være han ikke er så spektakulær en type, men han laver sjældent fejl, står fint placeret og kan rent faktisk indgå i spillet med bolden også. Så i hvert fald hellere ham på banen end AJA (som retfærdigvis skal siges har løftet sit niveau når han spiller CF), men som jeg ikke ser den store fremtid i.
    Sympati for at bruge fynboer, men hvis vi har europæiske drømme, så kræver det at vores indkøb er fra en noget højere hylde. Hverken Buus eller Christian Sørensen er stabile top 6 spillere. De spiller fine kampe, men der er også udfald, så bare lige en note om ikke kan at se på 2 fantastiske kampe, men mindst ligeså meget på bundniveau og hvor stabilt niveauet er.

    Så hvis vi vælger, at besætte 3-4 pladser på holdet med spillere som netop lige har superliga niveau, så skal være "stjerne" være ekstra dygtige for at udligne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Sympati for at bruge fynboer, men hvis vi har europæiske drømme, så kræver det at vores indkøb er fra en noget højere hylde. Hverken Buus eller Christian Sørensen er stabile top 6 spillere. De spiller fine kampe, men der er også udfald, så bare lige en note om ikke kan at se på 2 fantastiske kampe, men mindst ligeså meget på bundniveau og hvor stabilt niveauet er.

      Så hvis vi vælger, at besætte 3-4 pladser på holdet med spillere som netop lige har superliga niveau, så skal være "stjerne" være ekstra dygtige for at udligne.
      delvis enig. Jeg syntes bare at alt jeg har set fra Buus i denne sæson er bedre end noget vi har set på en højreback i OB ditto

      Comment


        Lukas klitten og AaB står umiddelbart overfor en skilsmisse, ved hans kontraktudløb til sommer.

        venstre back, 20 år, gratis.

        Er der nogen der kender noget til ham.? Evt. I forhold til brems, som det jo nok vil gå ud over. AaB har selvfølgelig nok også en grund til at lade klitten gå, men måske han kunne udvikle sig.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Lukas klitten og AaB står umiddelbart overfor en skilsmisse, ved hans kontraktudløb til sommer.

          venstre back, 20 år, gratis.

          Er der nogen der kender noget til ham.? Evt. I forhold til brems, som det jo nok vil gå ud over. AaB har selvfølgelig nok også en grund til at lade klitten gå, men måske han kunne udvikle sig.
          Så hellere Brems fra egne rækker og jeg har ikke været duperet over L. K. ...!

          Comment


            Sander S lejes ud til Norge

            https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-hans-nye-klub

            Comment


              mmmh ville nu ellers værer super bare pga navnet...forstil jer at han går i et overlap med Fenger...leder tankerne hen på danske spil's reklamer

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                delvis enig. Jeg syntes bare at alt jeg har set fra Buus i denne sæson er bedre end noget vi har set på en højreback i OB ditto
                Hvis OB vil investere det det kræver for at komme i top 6, så er det ikke Buus eller Christian Sørensen man skal købe. De er uden tvivl nogle herlige fyre med et rigtigt OB-hjerte, men der skal mere kvalitet til.

                Man må gøre op med om manglende evne kan retfærdiggøres af stort OB-hjerte.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Virker ret logisk når der er så mange til pladserne.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                    Hvis OB vil investere det det kræver for at komme i top 6, så er det ikke Buus eller Christian Sørensen man skal købe. De er uden tvivl nogle herlige fyre med et rigtigt OB-hjerte, men der skal mere kvalitet til.

                    Man må gøre op med om manglende evne kan retfærdiggøres af stort OB-hjerte.
                    Min holdning er bare at der skal være kamp om pladserne og Ryan nok synger på sidste vers i OB. Så jeg så gerne en profil på højreback samt Buus. Så må de slås om det. Jeg er træt af spillere der sæson efter sæson spiller omkring 50% af kampene og 50% af dem er på lavt niveau fordi de ikke er i form efter skade.
                    Alle kan få en skade. Men det skal være slut med glasben spillere på pladser hvor vi er tyndt besat. Det er alle dage lidt nemmere med sådan en centralt i banen når der oftest er mange andre til at tage over. Ikke på backs i OB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Håber det passer og Sander kan sætte karrieren i gang igen der. Synes han er en rigtig sympatisk fyr som står desværre i en meget uheldig og frustrerende situation. Så fint at de finder en løsning.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                        Håber det passer og Sander kan sætte karrieren i gang igen der. Synes han er en rigtig sympatisk fyr som står desværre i en meget uheldig og frustrerende situation. Så fint at de finder en løsning.
                        Håber bare han scorer en masse mål og igen bliver hot på transfermarkedet

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Håber bare han scorer en masse mål og igen bliver hot på transfermarkedet
                          Godt for både OB og SS

                          Comment


                            Hvad mangler vi egentlig taget på holdet for at man igen kan få troen på succes og top 6. Hvad skal der ske i dette vindue?
                            Her er mit bud med forudsætningen om Oliver Lund,Sander Svendsen,Mart Lieder, Sveinn og Janus Drachmann forlader klubben til sommer

                            Målmand: OC,HC og Mandé
                            Med mindre OC sælges tænker jeg ikke der behøver at ske noget. Umiddelbart er der ikke nogen helt klar på akademiet og ham der er tættest på pt er 16 år.
                            Mandé er måske dyr i drift som 3. Målmand, men det ligner at det hele fungerer og måske burde man bare køre en sæson mere uforandret.

                            Højreback: Ryan og AJA
                            Virkeligt et svagt punkt på holdet. Begge kører på sidste år af deres kontrakt og der er nok ikke nogen der gider at købe dem. Vi burde opruste på denne plads så Ryan ikke længere er selvskreven. Mit forslag er Jacob Buus fra Horsens som burde kunne købes billigt når de rykker ned. Så kan man hente en profil når begge har udløb næste sommer.

                            Centerback: Kasper,Tverskov,Vestergaard(AJA+Obbekjær)
                            Med mindre at Tverskov sælges sker der nok ikke noget her. Man har Vestergaard(som snart for en forlængelse) på spring samt Østrøm og Khemdee der også har potentialet. Hvis ikke den kommende sæson så sæsonen efter. Måske Obbekjær kan blive en mulighed. Jeg tvivler dog. Her skal der udvikles på det vi har fra akademiet.

                            Venstreback: Skjelvik og Brems
                            Tja. Her er vi vel besat ok. Profilen og talentet. Vi må håbe at begge holder sig skadesfri og at Jørgen finder et højere stabilt niveau

                            Midtbane: JJ,Kløve,Tarik,Opondo,Okosun og Thrandasson
                            Antalmæssigt fint. Men hvor mangler her bare en general. En leder der er klar hver gang som kan binde holdet sammen. Det tætteste er nok JJ men han er oftest skadet og har kun 1 år tilbage af sin kontrakt. Her burde man måske prøve at finde noget med stor kvalitet.

                            Kanter: Frøkjær og Sabbi
                            2 spillere med højt topniveau og meget lavt bundniveau. Alle vil gerne have de lykkedes, men endnu er det ikke lykkedes at folde deres potentiale ud. Frøkjær ligner en Greve om igen der nok aldrig lykkedes helt i OB, skifter til Randers og bliver en stor profil. Ved ikke hvad der skal til. Men det er ikke nok til top 6 mm vi finder et system hvor de kan blomstre. Det kunne godt være 1-4-4-2 for begge.

                            Angreb: Jebali,Kadrii,Fenger og Hyllegaard
                            Egentlig et om 4-kløver hvis alle er på 100%. Tænker ikke der bliver gjort det store. Måske henter man Sveinn fordi man ser noget potentiale. Jeg kunne sagtens leve med 5 mand til de 2-3 pladser. Men se at få forlænget med Fenger og Hylle tak.

                            Med en trup på 22-23 mand burde der være plads til lidt indkøb. Men der skal godt nok rammes rigtigt for at jeg tror på Top 6 i næste sæson. Vi burde nok også overveje at gå tilbage i 4-4-2 hvor de fleste spiller fungere bedst. Det der 4-3-3 hvor man bla skal presse højt har vi simpelthen ikke spillerne til og det ligner oftest noget 1-4-6 uden nogen i feltet

                            Nøj hvor trænger man bare til en sæson med godt spil og gode resultater

                            Comment


                              Det mangler profiler. Folk med kampafgørende kvaliteter. Jeg ved ikke hvad helvede der sker med Sabbi, men det ligner jo, at han aldrig har spillet fodbold før

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Det mangler profiler. Folk med kampafgørende kvaliteter. Jeg ved ikke hvad helvede der sker med Sabbi, men det ligner jo, at han aldrig har spillet fodbold før
                                Helt enig. som skrevet før så består truppen af spillere som er gode når de rammer top niveauet. Men for mange af dem sker det meget sjældent, mens flere af dem rammer et meget lavt bund niveau ofter end samme person rammer toppen. Tror klubben køber ind efter at Niels ser best off videoer med spillerne, og så siger han - ham må vi have han er god. Det ligner ikke, at man kigger på stabiliteten i forhold til at ligge jævnt på et højt niveau, eller spillere med et højt bund niveau.
                                Sabbi er jo et meget godt eksempel, der var også flere perioder i Hobro hvor han sad på bænken. Vi har alle set ham trylle, men det havde været bedre med en stabil spiller, så kunne Brøndby havde fået ham til den løn som de ville tilbyde ham, som var noget under det han tjener hos os.
                                Så når nogle herinde og Hemme siger vi har en god trup, så er det som med statistik - men kan få næste det svar man ønsker, når man selv bestemmer forudsætningerne.
                                Det er på tide, at klubben køber stabile spillere med et solidt niveau over en sæson, og krydder disse med de næstbedste af vores talenter ( de bedste er jo desværre nok solgt inden debut i superligaen).

                                Comment

                                Working...
                                X