Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Syntes det er en glædelig nyhed selvom jeg er enig i overstående. OB har endelig lært noget
    Så så jeg nu hellere man skildte sig af med AJA :) også beholde OL som backup i et år eller to mere

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

      Så så jeg nu hellere man skildte sig af med AJA :) også beholde OL som backup i et år eller to mere
      Mon ikke man bare lader AJAs kontrakt løbe ud og lader de unge ligeså stille og roligt overhale ham? Så vidt jeg husker har han kontrakt til næste sommer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

        Så så jeg nu hellere man skildte sig af med AJA :) også beholde OL som backup i et år eller to mere
        Stod det til mig skulle de begge væk så

        Comment


          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

          Trist. En spiller der altid giver sig 100%, og fighter også selvom spillet ikke kører. Den mentalitet han har. Kunne flere andre spillere i OB godt lære noget af.
          Det har ikke altid været lige kønt, men OL`s indstilling har man aldrig kunnet klage over. Tænk hvis resten af truppen viste den samme spirit. Gad vide hvem der nu skal være OB`s altmuligmand ??

          Comment


            Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

            Det har ikke altid været lige kønt, men OL`s indstilling har man aldrig kunnet klage over. Tænk hvis resten af truppen viste den samme spirit. Gad vide hvem der nu skal være OB`s altmuligmand ??
            Brems,Østrøm,Khemdee og Vestergaard mfl

            Jeg tror dog at man måske pønser på at hente en højreback til sommer hvis den rigtige dukker op

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Konfliktsky?
              Klassisk fynbo.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg

                Trist. En spiller der altid giver sig 100%, og fighter også selvom spillet ikke kører. Den mentalitet han har. Kunne flere andre spillere i OB godt lære noget af.
                Ol blev af gode grunde hentet fra bænken i første division. I min bog er han den mest ustabile spiller jeg nogensinde har set. Han har intet bundniveau, men til gengæld et meget stort hjerte. Desværre går det bare ikke med en tikkende atombombe på banen. Ville virkelig ønske han havde en bund, men så spillede han nok heller ikke for os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Brems,Østrøm,Khemdee og Vestergaard mfl

                  Jeg tror dog at man måske pønser på at hente en højreback til sommer hvis den rigtige dukker op
                  Det må vi håbe. Østrøm er fortsat så ung at han kan spille U19, hvorfor det kan retfærdiggøre at have AJA som reserve til midtstopperpladsen sammen med Vestergaard en sæson endnu. Det dur bare ikke med ham som back. Han er alt for langsom og mindsettet er bare defensivt, fordi han er bevidst om hans fart gør ondt, hvis ikke han er påpasselig defensivt.
                  Der skal en ind minimum på niveau med Ryan, da han ofte enten er skadet eller skal aflastes i perioder med tæt program. Det samme er jo i princippet situationen på vb, men her har vo så et talent man må tro på, hvorfor det er fair nok at give ham chancen til at bevise sig. Sådan er tilfældet bare ikke på hb, specielt ikke når man angiveligt satser på Østrøm som cb.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                    Det må vi håbe. Østrøm er fortsat så ung at han kan spille U19, hvorfor det kan retfærdiggøre at have AJA som reserve til midtstopperpladsen sammen med Vestergaard en sæson endnu. Det dur bare ikke med ham som back. Han er alt for langsom og mindsettet er bare defensivt, fordi han er bevidst om hans fart gør ondt, hvis ikke han er påpasselig defensivt.
                    Der skal en ind minimum på niveau med Ryan, da han ofte enten er skadet eller skal aflastes i perioder med tæt program. Det samme er jo i princippet situationen på vb, men her har vo så et talent man må tro på, hvorfor det er fair nok at give ham chancen til at bevise sig. Sådan er tilfældet bare ikke på hb, specielt ikke når man angiveligt satser på Østrøm som cb.
                    Ryan har desuden udløb i 2022. Og når man så ikke rigtig har noget på vej fra akademiet vil det give god mening at finde en god ung stabil back man kan udvikle på.
                    Jeg må bare sige at Buus imponerer mig gang på gang når jeg har set Horsens spille. Sikke en motor. Selvfølgelig har han nogle mangler men det kan der arbejdes på.
                    Hans niveau i denne sæson har efter min mening været klart højere end noget vi har set fra nogen backs i OB pånær Skjelvik i små glimt

                    Det er muligt der er andre muligheder. Jeg siger bare at det vil være en forstærkning af det vi har. Og så er han gammel akademi spiller og har stadig kæmpe stor kærlighed til klubben

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ryan har desuden udløb i 2022. Og når man så ikke rigtig har noget på vej fra akademiet vil det give god mening at finde en god ung stabil back man kan udvikle på.
                      Jeg må bare sige at Buus imponerer mig gang på gang når jeg har set Horsens spille. Sikke en motor. Selvfølgelig har han nogle mangler men det kan der arbejdes på.
                      Hans niveau i denne sæson har efter min mening været klart højere end noget vi har set fra nogen backs i OB pånær Skjelvik i små glimt

                      Det er muligt der er andre muligheder. Jeg siger bare at det vil være en forstærkning af det vi har. Og så er han gammel akademi spiller og har stadig kæmpe stor kærlighed til klubben
                      Jeg har også i lang tid været imponeret af Buus' udvikling og ærgret mig over at ikke blev forlænget. Han er imø mere end velkommen tilbage og jeg tvivler faktisk på at Ryan, med hans skadeshistorik in mente, at han vil være førstevalg i lang tid. Kontinuitet må også være at foretrække på den plads også.

                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Ryan har desuden udløb i 2022. Og når man så ikke rigtig har noget på vej fra akademiet vil det give god mening at finde en god ung stabil back man kan udvikle på.
                        Jeg må bare sige at Buus imponerer mig gang på gang når jeg har set Horsens spille. Sikke en motor. Selvfølgelig har han nogle mangler men det kan der arbejdes på.
                        Hans niveau i denne sæson har efter min mening været klart højere end noget vi har set fra nogen backs i OB pånær Skjelvik i små glimt

                        Det er muligt der er andre muligheder. Jeg siger bare at det vil være en forstærkning af det vi har. Og så er han gammel akademi spiller og har stadig kæmpe stor kærlighed til klubben
                        Jeg er enig. Han passer rigtig godt ift. de offensive backs vi har brug for. Han minder mig lidt om ham backen FCM solgte til Ajax for mange millioner for nogen år siden. Han er helt sikkert ikke elegant, men han pløjer den højreside op hver eneste kamp og er der bare for sin kant til at skabe muligheder. Jeg ville bestemt ikke være ked af at se ham igen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Brems,Østrøm,Khemdee og Vestergaard mfl

                          Jeg tror dog at man måske pønser på at hente en højreback til sommer hvis den rigtige dukker op
                          Det kan være den rigtige dukker op på Vejles hold i dag.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Jeg er enig. Han passer rigtig godt ift. de offensive backs vi har brug for. Han minder mig lidt om ham backen FCM solgte til Ajax for mange millioner for nogen år siden. Han er helt sikkert ikke elegant, men han pløjer den højreside op hver eneste kamp og er der bare for sin kant til at skabe muligheder. Jeg ville bestemt ikke være ked af at se ham igen.
                            Ser gerne man prøver Mølgård og christian sørensen til VB

                            Comment


                              Kunne Carit Falch fra Lyngby ikke være en interessant mulighed som cheftræner? God til de unge, og god spillestil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg har også i lang tid været imponeret af Buus' udvikling og ærgret mig over at ikke blev forlænget. Han er imø mere end velkommen tilbage og jeg tvivler faktisk på at Ryan, med hans skadeshistorik in mente, at han vil være førstevalg i lang tid. Kontinuitet må også være at foretrække på den plads også.
                                Buus ville da være et frisk pust. Jeg tror heller ikke, at Ryan for alvor kan holde sig skadesfri og det påvirker helt sikkert hans kontinuerlige niveau. Han når aldrig rigtig at finde formen, inden han så bliver skadet igen, og skal starte lidt forfra.

                                Om Buus er en mand, der kan gå ind på et hold i top 6 (skulle vi nogensinde blive et sådant igen), skal jeg ikke kunne sige. Men han er driftsikker og har masser af energi. Lidt Oliver Lund-agtigt faktisk.

                                Og så forstår jeg ikke, at en mand som Østrøm ikke får lov at få nogle flere minutter. Han har jo på ingen måde faldet igennem, når han har spillet. Det kan godt være han ikke er så spektakulær en type, men han laver sjældent fejl, står fint placeret og kan rent faktisk indgå i spillet med bolden også. Så i hvert fald hellere ham på banen end AJA (som retfærdigvis skal siges har løftet sit niveau når han spiller CF), men som jeg ikke ser den store fremtid i.

                                Comment

                                Working...
                                X