Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Brink blev ikke fyret for at bruge penge som NT stort set godkendte.
    Nej men han blev fyret fordi man ville noget andet end at forsøge at købe sig til et mesterskab det er ikke virkede ..

    Jeg tror så ikke at han kunne gøre det ringere end Thomas Christensen, Poul Hansen, Troels Beck og Jesper Hansen de sidste 10
    år .. selvom han skulle omlægge måden at arbejde på ..
    Last edited by Plum; 26-03-2021, 19:55.
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

      Nej men han blev fyret fordi man ville noget andet end at forsøge at købe sig til et mesterskab det er ikke virkede ..

      Jeg tror så ikke at han kunne gøre det ringere end Thomas Christensen, Poul Hansen, Troels Beck og Jesper Hansen de sidste 10
      år .. selvom han skulle omlægge måden at arbejde på ..
      Er det en overvejelse, at vi nu fremadrettet kun benytter denne poster til “Rygter/Spekulationer til sommervinduet 2021”, og ikke til alle mulige, og måske lidt umulige, kommentarer om alt og intet..?
      For lidt rygter og for meget vås om alle mulige personer og deres gøren og laden.
      Håber ikke, det er for meget at ønske.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

        Nej men han blev fyret fordi man ville noget andet end at forsøge at købe sig til et mesterskab det er ikke virkede ..

        Jeg tror så ikke at han kunne gøre det ringere end Thomas Christensen, Poul Hansen, Troels Beck og Jesper Hansen de sidste 10
        år .. selvom han skulle omlægge måden at arbejde på ..
        Nej og han fik nej til at erstatte DD hvis skade kostede mesterskabet.

        Comment


          Breaking!!

          OB har fået en ny frisparkskonge
          https://twitter.com/Odense_Boldklub/...D&refsrc=email

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Breaking!!

            OB har fået en ny frisparkskonge
            https://twitter.com/Odense_Boldklub/...D&refsrc=email
            Hvad vi ikke har af ekstraordinære spillere på banen har vi så åbenbart i trænerstaben. Sidste år var det Henrik Hansen, som lavede genialiteter og nu er det så Tonny

            Comment


              Det er ikke et rygte: Hvad synes i om en tilbagevenden af Mikkel Desler fra Haugesund? Han har kontraktudløb den 31.12.2021, spiller primært på højreback for dem og har markant forbedret sine assistevner. Han er stamspiller og så er han naturligvis også gammel Ærke-OBer. Jeg ved at vi har nominelt tre habile højrebacks, men Juel er jo mere centerforsvarer, Lund har kontraktudløb (som formentlig ikke bliver forlænget) og Laursen er ofte skadet og har, efter min mening, slet ikke fundet sin gamle niveau. Da Desler spillede i OB kunne han altid være sin indsats bekendt, men manglede lidt stabilitet i sine præstationer. Og så hører det til overvejlsener at Tippeligaen er en smule under Superligaens niveau.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                Det er ikke et rygte: Hvad synes i om en tilbagevenden af Mikkel Desler fra Haugesund? Han har kontraktudløb den 31.12.2021, spiller primært på højreback for dem og har markant forbedret sine assistevner. Han er stamspiller og så er han naturligvis også gammel Ærke-OBer. Jeg ved at vi har nominelt tre habile højrebacks, men Juel er jo mere centerforsvarer, Lund har kontraktudløb (som formentlig ikke bliver forlænget) og Laursen er ofte skadet og har, efter min mening, slet ikke fundet sin gamle niveau. Da Desler spillede i OB kunne han altid være sin indsats bekendt, men manglede lidt stabilitet i sine præstationer. Og så hører det til overvejlsener at Tippeligaen er en smule under Superligaens niveau.
                Hmmm. Er sgu lidt lunken ved tanken. Tvivler på han er en spiller der bringer os nærmere Top 6. Har ikke set ham spille i årevis. Men hvis man henter ham skal det være baseret på at han har stor kvalitet og ikke bare er gammel OB`er.
                Nå det så er sagt skal der nok snart kigges på noget

                Ryan J: Har kontrakt udløb sommer 2022 og kunne måske være en der gerne ville prøve noget andet
                AJA: Kontraktudløb 2022 som jeg tvivler på forlænges hvis man går All-In på Vestergaard,Østrøm og Khemdee. Er også dårlig på højreback
                Østrøm: Kan spille den. Men ligner man satser på ham mere centralt
                Oli: Kontraktudløb til sommer. Bør ikke forlænges
                Akademi: Umiddelbart ikke noget kæmpetalent på vej. Han blev solgt for et par år siden

                Så der skal nok handles på et tidspunkt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                  Det er ikke et rygte: Hvad synes i om en tilbagevenden af Mikkel Desler fra Haugesund? Han har kontraktudløb den 31.12.2021, spiller primært på højreback for dem og har markant forbedret sine assistevner. Han er stamspiller og så er han naturligvis også gammel Ærke-OBer. Jeg ved at vi har nominelt tre habile højrebacks, men Juel er jo mere centerforsvarer, Lund har kontraktudløb (som formentlig ikke bliver forlænget) og Laursen er ofte skadet og har, efter min mening, slet ikke fundet sin gamle niveau. Da Desler spillede i OB kunne han altid være sin indsats bekendt, men manglede lidt stabilitet i sine præstationer. Og så hører det til overvejlsener at Tippeligaen er en smule under Superligaens niveau.
                  Desler ville være meget velkommen. Han gav aldrig mindre end 100% på banen men blev desværre stoppet pga skader lige da han blev bedst i OB. Vi har brug for backs med kobtraktudløb af Olli og Juel er som du siger ingen alternative der, der er hverken nok speed eller løbemeter i ham. Så ville meget gerne se at Desler tager kampen med Ryan om startplads i næste sæson. Og hvis Ryan skulle ville videre så ville vi få en erfaren hb med Desler og kan hente en ung talent som suppleant.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                    Det er ikke et rygte: Hvad synes i om en tilbagevenden af Mikkel Desler fra Haugesund? Han har kontraktudløb den 31.12.2021, spiller primært på højreback for dem og har markant forbedret sine assistevner. Han er stamspiller og så er han naturligvis også gammel Ærke-OBer. Jeg ved at vi har nominelt tre habile højrebacks, men Juel er jo mere centerforsvarer, Lund har kontraktudløb (som formentlig ikke bliver forlænget) og Laursen er ofte skadet og har, efter min mening, slet ikke fundet sin gamle niveau. Da Desler spillede i OB kunne han altid være sin indsats bekendt, men manglede lidt stabilitet i sine præstationer. Og så hører det til overvejlsener at Tippeligaen er en smule under Superligaens niveau.
                    Han skal have forbedret sig væsentligt ift. sidst han var her for at være aktuel. Dengang var en et godt stykke fra Ryan og selv Ryan er jeg efterhånden i tvivl om har kvalitet nok til at være første valg, qua hans skader, som hæmmer ham i at ramme en rytme til at finde sit topniveau.
                    Det kan han i og for sig også sagtens have gjort. Han havde en svær tid til sidst i OB, hvor han nok mistede modet en smule og vi ser jo også Greve har gjort sig til en profil på et Top 6-hold herhjemme. Jeg følger dog ikke med i norsk fodbold, så aner intet om hvordan har udviklet sig, men som type vil han passe fint ind, så vurderer man han har fået de sidste 5 gram i sit pasningsspil og sine indlæg, så skal han være hjerteligt velkommen

                    Comment


                      Nogen der har hørt noget? eller ved noget? Bare et eller andet - Det eneste jeg høre pt. er at trænerjagten bliver foretaget i en så lukket gruppe at det er umuligt at forestille sig at der slipper noget ud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                        Nogen der har hørt noget? eller ved noget? Bare et eller andet - Det eneste jeg høre pt. er at trænerjagten bliver foretaget i en så lukket gruppe at det er umuligt at forestille sig at der slipper noget ud.
                        Det er også en anden situation klubben står i nu, da JM ikke længere er træner. Potientielle emner behøver jo så ikke kontakte JM, for at fortælle at han er ved at blive snigløbet.

                        Gaarde referer sikkert direkte til Thorborg som så informerer det sportslige udvalg. Og der er ingen utættte vandrør der.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Det er også en anden situation klubben står i nu, da JM ikke længere er træner. Potientielle emner behøver jo så ikke kontakte JM, for at fortælle at han er ved at blive snigløbet.

                          Gaarde referer sikkert direkte til Thorborg som så informerer det sportslige udvalg. Og der er ingen utættte vandrør der.
                          Det er også en anden situation på den måde at vi nu ikke har en træner som fra kamp til kamp sidder usikkert i stolen. Det er ikke nogen sensationel historie at OB nu finder en træner fra den nye sæson. Det ved alle jo vi skal, men uvisheden omkring JM's situation, gjorde historien bedre og så var de almene dagblade mere på mærkerne. Det er ikke nogen super historie for dem nu, så det er nok mere fyens, sfå, Obstruktion og 817 som for alvor kan finde på at snage efter noget, men med al respekt for dem, så har de nok ikke ressourcerne til for at bryde igennem lydmuren fra Thorborgs kontor. De her nystartede Nexus-drenge gør sig nok også ekstra umage for at holde samtalerne tæt til kroppen, når nu de er igang med at bygge forretningen op.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                            Det er også en anden situation på den måde at vi nu ikke har en træner som fra kamp til kamp sidder usikkert i stolen. Det er ikke nogen sensationel historie at OB nu finder en træner fra den nye sæson. Det ved alle jo vi skal, men uvisheden omkring JM's situation, gjorde historien bedre og så var de almene dagblade mere på mærkerne. Det er ikke nogen super historie for dem nu, så det er nok mere fyens, sfå, Obstruktion og 817 som for alvor kan finde på at snage efter noget, men med al respekt for dem, så har de nok ikke ressourcerne til for at bryde igennem lydmuren fra Thorborgs kontor. De her nystartede Nexus-drenge gør sig nok også ekstra umage for at holde samtalerne tæt til kroppen, når nu de er igang med at bygge forretningen op.
                            Tror faktisk det i sidste ende kan vise sig at være en styrke, at få Hemme ind som træner i en kort periode. Man kunne forestille sig at det bliver nemmere, at bedømme spillerne og derved vurdere hvorledes truppen skal styrkes og hvem der skal sives fra.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                              Tror faktisk det i sidste ende kan vise sig at være en styrke, at få Hemme ind som træner i en kort periode. Man kunne forestille sig at det bliver nemmere, at bedømme spillerne og derved vurdere hvorledes truppen skal styrkes og hvem der skal sives fra.
                              Det kan i hvert fald være en styrke, hvis han kan overbevise den eksisterende trup om at den måde vi fremadrettet kan spille på er den rigtige. Det gør det nok også nemmere for en fremtidig træner at komme ind og se spillerne er med på den strategi spillerne har lagt. Derfor synes jeg heller ikke ideen er så skandaløs med hemme, de skulle bare have gjort det den dag de endeligt besluttede JM ikke skulle have sin kontrakt forlænget. Omvendt lægger der et stort oprydningsarbejde og venter, hvis Hemme ikke får spillerne med. Derfor bliver det lidt mere spændende end vanligt at følge med i det ellers dødssyge nedrykningsspil, da han som har ført hånden vedr. den strategi vi snart skal høre om, sidder på trænerbænken og nu har de bedste forudsætninger for at få spillerne med på det er en fed vej vi går ned af nu.
                              ​​

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                Det kan i hvert fald være en styrke, hvis han kan overbevise den eksisterende trup om at den måde vi fremadrettet kan spille på er den rigtige. Det gør det nok også nemmere for en fremtidig træner at komme ind og se spillerne er med på den strategi spillerne har lagt. Derfor synes jeg heller ikke ideen er så skandaløs med hemme, de skulle bare have gjort det den dag de endeligt besluttede JM ikke skulle have sin kontrakt forlænget. Omvendt lægger der et stort oprydningsarbejde og venter, hvis Hemme ikke får spillerne med. Derfor bliver det lidt mere spændende end vanligt at følge med i det ellers dødssyge nedrykningsspil, da han som har ført hånden vedr. den strategi vi snart skal høre om, sidder på trænerbænken og nu har de bedste forudsætninger for at få spillerne med på det er en fed vej vi går ned af nu.
                                ​​
                                Enig, og så på den korte bane i resten af denne sæson er der vel også spillere som føler de skal bevise at de høre til i truppe også i næste sæson og måske de kommende sæsoner når spillernes chef nu, er deres chefs chef næste sæson .. hvis jeg udtrykker mig klart

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X